Ponuku SLOVAKIA RING alebo AUTOMOTODROM BRNO: Jazda v jednom zo 6 legendárnych vozidiel Porsche môžu zakúpiť iba osoby staršie ako 18 rokov.

Jazda na pretekárskom okruhu SLOVAKIA RING alebo AUTOMOTODROM BRNO v jednom zo 6 legendárnych vozidiel Porsche

od 139,00 €
Vybrať variant
4,0 / 5 ADVENTURE 911 (2 pobočky) (kontakt) Orechová Potôň  (mapa)

Prehľad ponuky

Na výber až zo 6 legendárnych vozidiel Porsche
Skúsený inštruktor počas celej doby jazdy
Pohonné hmoty a prenájom okruhu v cene voucheru
Varianty (4)
Na výber až zo 6 legendárnych vozidiel Porsche
Skúsený inštruktor počas celej doby jazdy
Pohonné hmoty a prenájom okruhu v cene voucheru

Pri počítaní do tisíc má cenu začínať až od deväťsto. Až tam sa ešte len zjavia tie najlepšie číslovky.

Konkrétne to samozrejme sú 911, 911 GT3, 964, 991, 993997. Znalci produkcie jednej nemeckej automobilky už vedia – reč je samozrejme o modeloch vozidiel značky Porsche. Všetky ich má v úplne unikátnej zbierke spoločnosť ADVENTURE 911 a nielenže sa s nimi ochotne pochváli, ale ešte vás nechá sa v nich previezť.

Aby ste mohli striedavo dupať na plyn a brzdu so všetkou silou, tak to nebude len v bežnej premávke. Výkon auta a svoje jazdecké schopnosti preveríte rovno na pretekárskom okruhu SLOVAKIA RING alebo AUTOMOTODROM BRNO. S inštruktorom na sedadle spolujazdca obkrúžite 1 či 2 kolá, pričom palivo máte v cene voucheru. Takže poďte otočiť kľúčikom v zapaľovaní.

OKRUHY NA SLOVAKIA RINGU (TU kliknite)

OKRUH NA AUTOMOTODROME BRNO (TU kliknite)

PORSCHE 991.2 GT3 CLUBSPORT (ročník 2019)

Porsche 991.2 GT3 z roku 2019 je zatiaľ posledné vozidlo tímu Porsche motoršport. Vývoj je unáhlený a výkony išli od pôvodných 360 koní z motora a 3,6 litra výrazne hore.

997.2 GT3 z roku 2011 a novšie 991.2 GT3 z roku 2019 nemajú žiadnych asistentov riadenia. Všetko je len na vás. Model 991.2 má výkon rovných 500 koní!

PORSCHE 997.2 GT3 CLUBSPORT (ročník 2011)

Porsche 911 GT3 generácie 997.2 bolo verejnosti predstavené už tradične v rámci autosalónu v Ženeve a jeho výroba prebiehala v rokoch 2009 až 2011. Prvýkrát v histórii modelu 911 GT3 došlo na zvyšovanie objemu motora, a to na 3797 kubických centimetrov. Tieto hodnoty prenášala na zadné kolesá 6-stupňová manuálna prevodovka.

Prepracovania sa vedľa motora dočkal aj podvozok a jeho nastavenie. Prvýkrát pri 911 GT3 došlo k použitiu Porsche Stability Management s vypínateľnou reguláciou trakcie a stabilizačným systémom. Novinkou boli aj kolesá s centrálnou maticou. V prípade aerodynamiky prvýkrát uvádza, že nové zadné krídlo a kompletné obloženie podvozku zvýšilo prítlak oproti predchádzajúcemu prevedeniu o viac ako dvojnásobok. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h táto generácia 911 GT3 zvládala za 4,1 s a dosahovala maximálnu rýchlosť 312 km/h.

Tento konkrétny automobil má oproti bežnej GT3 celorám, podvozok RS, upravený motor a závodný výfuk.

PORSCHE 911/996 GT3 CUP (ročník 2004)

Porsche predstavilo Porsche 911 GT3RS v roku 2003 ako ešte viac na trať zameranú verziu 996 GT3 s prezývkou „RS“, charakteristickými ľahkými modrými alebo červenými kolesami a otlačkami „GT3 RS“, ktoré všetky evokujú historicky dôležité vozidlá Porsche, ako je Carrera 2.7 RS zo začiatku 70. rokov.

RS je ľahší ako jeho súrodenec GT3 vďaka použitiu zadného polykarbonátového okna a kapoty a zadného krídla z uhlíkových vlákien a má mierne odlišnú špecifikáciu motora ako 996 GT3, pričom hlavy valcov majú upravené sacie a výfukové otvory, aby vyhovovali s predpismi o homologácii motoršportu. Nosiče kolies sú úplne prepracované tak, aby maximalizovali vylepšené dynamické ovládanie odklonu, horné držiaky zavesenia je možné otočiť o 120 stupňov do polohy „Cup Car“ a predné aj zadné ramená sú nastaviteľné. Počas výroby 996 GT3 RS v rokoch 2003 až 2005 vyrobilo Porsche iba 140 vozidiel s pravostranným riadením a 113 z nich bolo oficiálne dovezených do Spojeného kráľovstva.

Tento konkrétny automobil má oproti bežnej GT3 celorám, podvozok RS, upravený motor a závodný výfuk.

PORSCHE 993 RS CLONE (ročník 1995)

Najbrutálnejšie zrýchlenie, najlepšie chladenie, najlepšie brzdy. Takto sa písalo v Amerike o modeli 993 z roku 1995.

RS generácia 993 zastupovala odľahčený variant predstavený pre modelový rok 1995, v porovnaní so súčasnosťou sa vyznačovala úsporou hmotnosti napríklad vďaka hliníkovej kapote nesenej jedinou vzperou, pár deka ušetrilo aj odstránenie ostrekovačov svetlometov, tenšie presklenie a úbytok protihlukovej izolácie. Medzi ďalšie poznávacie prvky základnej výbavy patrí predný spojler, kryty prahov a hlavne neprehliadnuteľné zadné krídlo.

Verzia RS Clone má zvýšený výkon na skoro 300 koní, nastaviteľný podvozok, a to všetko umocňuje prenos na zadné kolesá 6-stupňovou manuálnou prevodovkou zo závodného špeciálu 993 CUP.

PORSCHE 964 CARRERA OKRUHOVÁ VERZIA (ročník 1991)

911 964 bola uvedená do predaja v roku 1991. V záujme zníženia hmotnosti postrádala komfortnú výbavu. Zákazníci museli oželieť klimatizáciu, elektrické okná, centrálne zamykanie, zadné sedačky a dokonca aj posilňovač riadenia. Odhlučnenie motora bolo minimálne, okná tenšie, kapota bola z hliníka a predné sedačky dodávalo Recaro.

Táto okruhová verzia má príjemných 1280 kilogramov. Motor 3,6 l posilnil na 285 koní. Predné brzdy pochádzajú z modelu Turbo a 17-palcové kolesá boli vyrobené z horčíkovej zliatiny. S podvozkom určeným na okruhy by ste sa mohli ihneď postaviť na štartový rošt Carrera Cupu.

PORSCHE 911 MODEL S (ročník 1969)

Rok 1969 priniesol prvé podstatné zmeny v rade Porsche 911, ktorý sa teraz skladal z troch modelov: 911T, 911E a 911S. Všetky boli k dispozícii v karosárskych verziách kupé a Targa. T bol do roku 1972 karburovaný, zatiaľ čo E a S boli mechanicky vstrekované. Na rozdiel od väčšiny výkonných vozidiel tej doby sa výkon neustále zvyšoval vďaka použitiu vstrekovania paliva a série zvýšenia zdvihového objemu 200 cm³, ktoré vyvrcholilo v roku 1972 2,4-litrovými vozidlami.

T bol základný model s najnižším výkonom. Bol ovládateľný a celkom dostačujúce na použitie na ulici. E malo o niečo viac koní a viac luxusných prvkov, zatiaľ čo S bolo autom pre víkendových pretekárov.

Táto verzia 911S s 205 koňmi z roku 1969 je kus nostalgie, ktorá dodá jedinečnosť retro štýlu.

Hore