Jedinečný houseboat na Liptovskej Mare: neobmedzený privátny wellness, úžasné výhľady
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať,kde sa momentálne hausbót nachádza.na vode, alebo na súši.dakujem
Dobrý deň, houseboat sa nachádza na vode, ale žiaľ zátoka je celá
zamrznutá, preto z bezpečnostných dôvodov sme pozastavili ubytovanie na
2 týždne
houseboat sa nachádza vždy na vode, len v zimných mesiacoh je bližšie
k brehu v zátoke pre bezpečnosť :)
Dobrý deň, houseboat sa nachádza na vode, ale žiaľ zátoka je celá
zamrznutá, preto z bezpečnostných dôvodov sme pozastavili ubytovanie na
2 týždne
houseboat sa nachádza vždy na vode, len v zimných mesiacoh je bližšie
k brehu v zátoke pre bezpečnosť :)
Dobrý deň prosím vás chcela by som sa spýtať dokedy trvá zimné obdobie kým je houseboat na pláži. A kedy bude opäť na vode. Ďakujem :)
Dobrý deň, momentálne sa ešte stále nachádza na vode, pretože stále
neklesla hladina. Houseboat chceme „presťahovať“ na pôvodné miesto
v apríli, ale všetko bude závisieť od počasia :)
Nová otázka
Pridaním dotazu súhlasíte so zverejnením vyplneného mena a obsahu príspevku. Príspevky so závadným obsahom sme nútení odstraňovať, rovnako ako príspevky odkazujúce na konkurenčné portály či e‑shopy alebo príspevky, ktoré k danej ponuke nie sú relevantné. Otázky, podnety alebo sťažnosti, ktoré sa nevzťahujú k tejto ponuke, smerujte na náš kontaktný formulár nebo volejte +421 232 117 321.
Dobrý deň. Ako je realizovaná doprava na housebot a späť? Je k dispozícii čln pre ľubovoľné vychádzanie na pevninu či je potrebné zakaždým niekoho “ohlásiť” aby po nás prišiel?
Dobrý deň, Michal,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame obrátiť sa priamo na poskytovateľa služby, a to na tel. čísle +421 902 631 522 / +421 911 194 258 alebo mailom na info@aquachill.sk.
Prajeme Vám krásny deň.