Perfektne pre rodiny s detmi aj detsky kutik aj welness :) pacilo sa mi ze mali na ranajky kasu a ze myslia aj na mensie deti.
Slaby výber bezlepkových jedál. Velmi si nebolo z coho vyberat. Pecivo vôbec. V sobotu napríklad nebolo ani kedno bezlepkové jedlo okrem hranoliek a zeleniny. Toto hodnotim ako velmi zle.
Vyjadrenie podniku
Pred 3 dňami
Milá Patricia,
veľmi pekne ďakujeme, že ste si našli čas na hodnotenie nášho hotela. Sme radi, že ste si užili naše raňajky, detské zariadenia a tiež wellness. Ospravedlňujem sa za prípadné nepríjemnosti týkajúce sa bezlepkových jedál. Vždy prosíme našich hostí, aby o tom vopred informovali, ak trpia potravinovou intoleranciou. Bez predchádzajúceho upozornenia, žiaľ, nemôžeme zaručiť, že pri raňajkách alebo večeri budeme mať špeciálne jedlá. Vždy je však možné požiadať o pomoc našich čašníkov, ktorí vždy pomôžu naservírovať niečo vhodné pre ľudí trpiacich potravinovou intoleranciou. Žiaľ, náš hotel nemá kuchyňu bez alergénov, takže nemôžeme vylúčiť krížovú kontamináciu na lepok, lieskové orechy a podobné citlivé látky.
Dúfame, že budeme mať príležitosť privítať vás späť a poskytnúť vám príjemnejší pobyt.
S Pozdravom,
Melinda Sellyei-Barócsi,
Riaditeľ predaja a marketingu
Odpoveď bola strojovo přeložená.
Zobraziť originál (v angličtine)
Dear Patricia,
thank you very much for taking the time to review our hotel. We are delighted that you enjoyed our breakfast, the children’s facilities and the wellness as well. I apologise for any inconvenience you experienced regarding the gluten-free meals. We always ask our Guests to provide an advance notice if they suffer from food intolerance. Lacking prior notification, unfortunately we can't guarantee to have special meals at our breakfast or dinner. However, one can always ask for the help of our waiters, they always can help to serve something is suitable for sufferers of food intolerances. Unfortunately, our Hotel does not have an allergen-free kitchen, so we cannot rule out cross-contamination for gluten, hazelnuts and similar sensitivities.
We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more enjoyable stay.
Best regards,
Melinda Sellyei-Barócsi,
Director of Sales & Marketing