110 eur za 3-dňový relaxačný pobyt v srdci LIPTOVA v hoteli JÁNOŠÍK**** Kvalitný hotel v atraktívnom prostredí so zľavou 55%!
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý den, chtěl bych se zeptat podobně jako pan Kováčik, platbu jsem odeslal 29.8. a dnes je 10.9., uběhlo již 10 pracovních dnů a pořád jsem voucher nedostal. Je možné transakci zkontrolovat zda-li je vše v pořádku?
Dobrý deň,
samozrejme, Vašu platbu dokážeme overiť a problém s odoslaním kupónov
okamžite vyriešiť. Pošlite nám, prosím, všetky potrebné kontaktné
údaje i údaje o platbe na e-mail zákazníckej podpory zlavy@zlavomat.sk.
Pekný deň
Dobry den!
Objednala som si tento pobyt a v prehlade objednavok ho nemam. Mam sa pokusit
objednat este raz ci sa to nacitava neskor?
Dobrý večer, ak sa Vám stále nezobrazuje, kontaktujte nás najprv na zákazníckej podpore zlavy@zlavomat.sk.
Dobrý den, chtěli bychom se jenom zeptat, kdy přibližně dojde kupón na náš email?objednali jsme ho 30.8. zatím jsme nic nedostali a platba už proběhla.děkujeme moc
Dobrý večer, kupón Vám príde do 3 pracovných dní po celkovom spracovaní platby.
Dobrý deň , uvádzate, že je NEOBMEDZENÝ vstup do wellness centra ,ale
potrebovala by som vedieť,
v akej cenovej relácii, ako sa to berie, či ako permanentka, alebo ako cena
za jeden vstup?
Dobrý deň Bea, do wellness centra budete mať neobmedzený vstup kedykoľvek v čase od 16:00 do 22:00 hodiny. V bežnom cenníku hotela by ste ako hotelový hosť za tri hodiny strávené vo wellness centre zaplatili 5 eur, pre Vás sa však toto časové obmedzenie nevzťahuje. NEOBMEDZENÝ vstup je špeciálna ponuka, ktorú môžete získať iba spolu s kupónom.
Dobrý deň.
Po zaplateni tejto akcie , budem mocť voucher uplatniť okamžite ???alebo tam
je lehota kým mi to príde na Email?? ďakujem
Simon, kupón Vám príde e-mailom po celkovom spracovaní patby (1 až 3 dni), pri rezervácii zahlásite jeho číslo. Samozrejme, pobyt si môžete skúsiť rezervovať vopred a dodatočne nahlásiť číslo kupónu. Prajeme príjemný pobyt:)
Dobrý deň, je možné využiť túto zlavu už od zajtra do nedele?
Dobrý deň Nikoleta, je potrebná rezervácia vopred na tel. č. +421 44 55 22 721, kde získate info o všetkých voľných termínoch.
Sklamalo nás, že na fotografiách nie je prenajímaná izba ale cenovo rozdielny apartmán.
Samo,
pokiaľ je to možné, vždy sa snažíme o čo najvernejšie zobrazenie tovaru
a žiadame fotografie konkrétnych priestorov, produktu… Žiaľ, nie vždy
máme k dispozícii dostatočnú fotogalériu. Vybrané fotografie tak
vystihujú aspoň celkový štýl hotela, aby ste mali predstavu, v akom duchu
sú jeho priestory zariadené. Veríme, že napriek tomu Vám hotel poskytol
všetok potrebný komfort a že ste sa tu cítili príjemne.
Dobry den,
chcem sa spytat, jestli vo Vasem hotelu jsou povolone domaci zvizata –
psy?
Dakujem
Dobrý deň Agi, skúste sa dohodnúť priamo s poskytovateľom: +421 44 55 22 721.
Checm sa spýtať či máte ešte voľné kapacity v termíne 16–18.9.2011? Ďakujem.
Gigi,
informácie o obsadenosti dostanete na +421 44 55 22 721 alebo e-mailom na recepcia@hoteljanosik.sk.
Dobry den, poprosim info ohladne stravy (Polpenzia v cene pobytu).
Ci ide o bufetovú formu stravy, resp. ak nie kolko chodova vecera je v cene,
ci su aj napoje v cene a pod. Dakujem.
Miloš,
na výber budete mať vždy dve menu (väčšinou je jedno mäsité a druhé
bezmäsité a k tomu, samozrejme, polievka). Nápoje v cene nie sú.
Dobry den, chcela by som sa spytat ci mate este volny termin 28.-30.10.2011 ak si aktivujem tuto zlavu? Dakujem
Janka, informácie o obsadenosti dostanete na +421 44 55 22 721 alebo e-mailom na recepcia@hoteljanosik.sk
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, zakúpila som si 3dňový pobyt v Hoteli Jánošík a na recepcií rezervovala termín pobytu. Recepcia mi termín potvrdila a nepožadovali odo mňa osobné údaje ani kód poukazu. Je to v poriadku?
Dobrý deň Ingrid,
ste rovnakou zákazníčkou ako hostia bez zľavového poukazu. Vytlačený voucher stačí doniesť pri príchode do hotela.
Príjemný pobyt!