Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť. Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, ak s ňou máte problémy, radi ju urobíme za vás. Zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk
Dieťa do 3,9 rokov na lôžku s rodičmi a bez stravy: zadarmo
Pozor, pokiaľ informáciu o ďalších osobách a deťoch zadáte až do poznámky, doplatíte za ne na mieste. V tomto prípade je tiež potrebné overiť si pred zakúpením voucheru kapacitu hotela.
Zmena rezervácie zdarma: Rezerváciu si môžete zadarmo zmeniť 14 dní pred začiatkom pobytu. Zmenu termínu je možné vykonať výhradne cez zákaznícku podporu Zľavomatu. Online termíny: Voucher na konkrétny termín nemožno stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 14 dní vopred. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Taký voucher nemožno ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohovore s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese podpora@zlavomat.sk či tel. +421 232 117 321.
Pridaním dotazu súhlasíte so zverejnením vyplneného mena a obsahu príspevku. Príspevky so závadným obsahom sme nútení odstraňovať, rovnako ako príspevky odkazujúce na konkurenčné portály či e‑shopy alebo príspevky, ktoré k danej ponuke nie sú relevantné. Otázky, podnety alebo sťažnosti, ktoré sa nevzťahujú k tejto ponuke, smerujte na náš kontaktný formulár nebo volejte +421 232 117 321.