Počas vašej dovolenky sme vám k dispozícii na SOS telefóne denne od 8:00 do 18:00. Pomôžeme vám so všetkým.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať.
V prípade individuálnych požiadaviek na typ izby či nastavenie iného počtu osôb, než umožňuje online rezervácia, kontaktujte zákaznícke oddelenie CK Zanzo od Zľavomatu na e‑maile info@ckzanzo.sk alebo telefóne +421 232 117 323.
Check-in prebieha na týchto adresách:
Izby Premium vo východnom krídle: H-9740 Bük, Termál krt.26
Izby Superior v západnom krídle: H-9740 Bük, Európa u.3
Všetky deti je vždy nutné zadať do objednávky, potom sa vám vypočíta konečná cena. Pokiaľ dieťa nebude zadané do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
Rezerváciu môžete 22 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 22 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Pridaním dotazu súhlasíte so zverejnením vyplneného mena a obsahu príspevku. Príspevky so závadným obsahom sme nútení odstraňovať, rovnako ako príspevky odkazujúce na konkurenčné portály či e‑shopy alebo príspevky, ktoré k danej ponuke nie sú relevantné. Otázky, podnety alebo sťažnosti, ktoré sa nevzťahujú k tejto ponuke, smerujte na náš kontaktný formulár nebo volejte +421 232 117 321.