Počas vašej dovolenky sme vám k dispozícii na SOS telefóne denne od 8:30 do 17:00. Pomôžeme vám so všetkým.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať.
V prípade individuálnych požiadaviek na typ izby či nastavenie iného počtu osôb, než umožňuje online rezervácia, kontaktujte zákaznícke oddelenie CK Zanzo od Zľavomatu na e‑maile info@ckzanzo.sk alebo telefóne +421 232 117 323.
V ponuke je variant s 1 dieťaťom do 5,9 rokov alebo 1 dieťaťom do 11,9 rokov zadarmo. Mladšie dieťa je bez nároku na lôžko, staršie s nárokom na lôžko. Vždy majú nárok na stravu.
Pre rodiny je v ponuke rodinný variant s až 2 deťmi do 11,9 rokov zadarmo, spia na prístelke a majú nárok na stravu. Od 1. 4. 2024 je rodinný variant určený výhradne pre 4 osoby.
Všetky deti je vždy nutné zadať do objednávky, potom sa vám vypočíta konečná cena. Pokiaľ dieťa nebude zadané do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
Rezerváciu môžete 4 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 4 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Pridaním dotazu súhlasíte so zverejnením vyplneného mena a obsahu príspevku. Príspevky so závadným obsahom sme nútení odstraňovať, rovnako ako príspevky odkazujúce na konkurenčné portály či e‑shopy alebo príspevky, ktoré k danej ponuke nie sú relevantné. Otázky, podnety alebo sťažnosti, ktoré sa nevzťahujú k tejto ponuke, smerujte na náš kontaktný formulár nebo volejte +421 232 117 321.