Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Mrknite na túto od rovnakého podniku.

Vyvolanie fotiek na fotopapier FUJIFILM. Až 100 kusov fotiek!

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako objednať tovar
Storno podmienky
Jaroslav Nekoranec

druhykrat som vyuzil vase sluzby a uz nikdy viac. vyvolane fotografie su neostre, farby plytke ako keby ste pouzila 256 odtienov. neviem ci ich u vas niekto upravuje alebo je to kompresiou ktoru pouzivate pri prenose na server. kazdopadne to co som usetril na fotografiach zaplatim musim zaplatit este raz. presvedcil som sa opat ze dovezita je kvalita a nie kvantita…

Foto Morava

Dobrý den, fotografie nijak neupravujeme, při ceně slevové akce to ani není možné. Rovněž nedochází ke kompresi odesílaných souborů. Vše záleží na kvalitě dodaných souborů fotografií a na případných úpravách, které provedl sám zákazník. Často dochází k tomu, že zákazník upravuje fotografie na svém monitoru, který není zkalibrovaný. Dochází tím k barevnému posunu, který se pak promítne do zhotovených fotografií. Naše technologie, jsou několikrát denně testovány a kalibrovány a pokud se jedná o ostrost snímku, exposiční jednotka tiskne v kvalitě, kterou nedokáže rozlišit lidské oko. Jinými slovy, z kvalitních souborů, vždy zhotovíme kvalitní fotografie.

Veronika Hašlerková

Dobrý deň, koľko dní mam od uhradenia platby na odsielanie fotografií?

Foto Morava

Dobrý den, pokud máte na mysli uhrazením platby, zaplacení voucheru, je doba do odeslání objednávky fotografií limitována platnosti voucheru. V případě této akce je platnost voucheru do 31.12.2017.

Andrea

Dobry den, potrebovala by som kupit kupon na 100 ks fotiek. Pri platbe mi vyhadzuje cenu len za fotky 7,99 EUR. Kedy zaplatim za postovne? Dakujem.

Foto Morava

Dobrý den, za poštovné zaplatíte online při objednání fotografií, případně pokud zvolíte tuto možnost hotově při jejich převzetí.

Zuzana