Netermínový variant: Je potrebná rezervácia vopred na tel. č.: +421 55 286 22 22 alebo +421 901 718 171, mailom: hotel@privilege.sk
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať na dostupnosť pobytu v termíne
9–11.2.2018.
Hotel Privilege
Dobrý deň pani Natália,
V danom termíne máme ešte voľné izby.
S pozdravom a prianím príjemného dňa
Tímea Kleschtová
Front Desk Manager
Henrieta
Dobrý deň.
Mala by som záujem o ubytovanie v termíne od 31.3.2018 do 2–4.2018, t.j.
počas veľkonočných sviatkov pre 4 osoby/ 2 x izba pre 2 osoby/. Aká by
bola cena v tomto termíne? Ďakujem
Hotel Privilege
Dobrý deň,
bohužiaľ vo Vami zadanom termíne máme hotel zavretý. Od 30.3. –
03.04.2018. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte
kontaktovať.
S pozdravom a prianím pekného dňa
Adriána Tomečková
Recepcia hotela
Martina
Dobrý deň prosím Vás mali by ste voľný termín od 2.2 do 4.2. dve
izby? A ako je prosím vás časovo otvorený wellness počas dňa?ďakujem za
odpoveď
Ingrid
Dobrý večer, je možné si dokúpiť aj večere? Aká by bola cena?
Ďakujem
Hotel Privilege
Dobrý večer,
áno je možné si dokúpiť večeru priamo u nás v reštaurácií, našu
ponuku nájdete na www.privilege.sk
S pozdravom
Adriána Tomečková
Recepcia hotela
Hotel Privilege
Dobrý deň,
kolegynka Vám už odpovedala, večere sa dajú dokúpiť a ceny sú rôzne
podľa toho čo si vyberiete z nášho jedálneho lístka, ktorý si viete
pozrieť na našej stránke.
S pozdravom
Daniela Berdisová
Front desk agent
Ingrid
Dobrý večer, je možné si dokúpiť aj večere? Aká by bola cena?
Ďakujem
Jožka
Je možné vziať do hotela aj psíka?
Hotel Privilege
Dobrý deň,
áno je možné, menšie plemená a sú za príplatok 15€/noc.
S pozdravom
Daniela Berdisová
Front desk agent
Mária
Dobrý deň, ak by som chcela kúpiť ako darček na Vianoce, je nutná
rezervácia termínu, ak by bol poukaz využitý až v mesiacoch február alebo
marec? Ďakujem
Hotel Privilege
Dobrý deň,
Rezervácia termínu ak to kupujete pre niekoho ako darček nieje nutná ihneď,
voucher je platný až do 31.5.2018
S pozdravom a prianím príjemného dňa, Tímea Kleschtová, Front Desk
Manager
Veronika Zvadová
Dakujem za odpoved. Ja si teda ten termin na 7.12–10.12.2017 rezervujem
a budem rada ak nam zarezervujete izbu co najdalej od restauracie.
S pozdravom Veronika Zvadová
Hotel Privilege
DObrý deň,
v poriadku, rezervovali sme Vám predbežne izbu od 7.12.-10.12. ak nám
príde rezervácia zo zľavomatu s vaším kodom poukažky potvrdíme ju. Izby
sú dostatočne vzdialené od reštaurácie, no takéto akcie s hudbou sú
dosť hlučné, preto informujeme hostí. Dali sme Vám izbu, ktorá bude dúfam
vyhovovať :)
S pozdravom
Daniela Berdisová
Front desk agent
Veronika Zvadová
Kedze sa nechystame stravit vela casu na hoteli tak nam vasa sukromna akcia
nebude prekazat pokial nam date izbu, ktora sa nebude nachadzat v blizkosti
restauracie vzhladom hluku. Este by som sa chcela opytat o dostupnost izby
s balkonom, o ktoru by sme mali zaujem.
Hotel Privilege
Dobrý deň,
izby máme na 2. poschodí a reštauráciu na 1.poschodí, no hudbu počuť,
síce nie úplne ale je.
Balkóny nemáme k dispozícii, izby sú bezbalkónové.
S pozdravom
Daniela Berdisová
Front desk agent
Veronika Zvadová
Rozumiem. V tom case bude zatvoreny alebo obsadeny aj welless alebo sa to
tyka len restauracie.
Hotel Privilege
Dobrý deň,
wellness bude normálne otvorený.
Prajete si aj tak spraviť rezerváciu ?
S pozdravom
Daniela Berdisová
Front desk agent
Veronika Zvadová
Dobry den, chcela by som sa opytat na dostupnost pobytu na 4 alebo 3dni a
3 alebo 2 noci na termin 7–8.12–10.12.2017.
Hotel Privilege
Dobrý deň,
na daný termín sú voľné izby, no neodporúčame Vám robiť si rezerváciu
nakoľko aj 8.12. aj 9.12. sa v našej reštaurácii bude konať súkromná
akcia, takže reštaurácia bude zatvorená oba dni od obeda, takže bude
fungovať len room servis a taktiež predpokladáme zvýšený hluk na hoteli,
nakoľko na akciách bude aj hudba s Dj-om.
Ďakujeme za pochopenie.
S pozdravom
Daniela Berdisová
Front desk agent
Daniel
Dobrý deň chcem sa spýtať či sa dá víkend iba sobota a nedeľa čiže
2 dní jedna noc. Ďakujem
Hotel Privilege
Dobrý deň, balíček sa bohužiaľ nedá rozdeliť. Jedine tak že si
zakúpite celý pobyt a ostanete tu len na tú 1 noc.
S pozdravom a prianím príjemného dňa
Tímea Kleschtová
Front Desk Manager
Peter
Dobrý deň, dá sa doplatiť app. a ak áno, aká je cena? Pre 7 ročné
dieťa platí aj v tomto prípade doplatok 30€/noc? Ďakujem.
Hotel Privilege
Dobrý deň,
Chcela som len opraviť omyl po kolegyni, cena za prístelku pre dieťa do
14 rokov je 15€/noc.
Ospravedlňujeme sa za preklep.
S pozdravom a prianím príjemného dňa,
Tímea Kleschtová
Front Desk Manager
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať na dostupnosť pobytu v termíne 9–11.2.2018.
Dobrý deň pani Natália,
V danom termíne máme ešte voľné izby.
S pozdravom a prianím príjemného dňa
Tímea Kleschtová
Front Desk Manager