Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, chcel by som sa opýtať či je možné sa ubytovať, keď máme
psíka – ročný ridgeback.
Penzión HippoClub
Dobrý deň,
je to možné po dohode, pokiaľ je psík zvyknutý a budete si ho brávať
so sebou.
Ivana
Dobrý deň, máte sj rodinné izby alebo apartmány?Sme 2 dospely a 2 deti
(7 a 18 r.) aka je možnosť ubytovania? Alebo si musíme zakúpiť
2 vouchery? Ďakujem
Penzión HippoClub
Dobrý deň,
nie rodinné izby nemáme. Najlepšie je objednať 2 izby, teda
2 vouchery.
pekný deň
Triznová
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcel by som sa opýtať či je možné sa ubytovať, keď máme psíka – ročný ridgeback.
Dobrý deň,
je to možné po dohode, pokiaľ je psík zvyknutý a budete si ho brávať so sebou.