Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrebovať izba s prístelkou, overte si jeho dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Pobyt s domácim miláčikom si dopredu dohodnite s recepciou.
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 12 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 12 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň,
Chcem sa spýtať ci je cena parkovneho v cene pobytu ako je písané alebo sa
dopláca… Dakujem za odpoveď 😊
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Lukáš,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. V cene voucheru máte
zahrnuté aj parkovanie na hotelovom parkovisku.
Prajem Vám krásny deň.
Igor Jarábek
Zdravím. Termín na október nie je možné zadať. Prečo?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Igor,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Pokiaľ sa v našom
rezervačnom kalendári nezobrazuje žiaden termín na október, znamená to,
že hotel v tomto období mená voľné kapacity.
Prajem Vám krásny deň.
Jana
Dobrý večer, mám záujem o pobyt pre 2 osoby na 2 noci v termíne od
19.10–21.10.2018, cez online rezerváciu nie je možné rezervovať pobyt
v uvedenom termíne, to znamená, že nie je voľný ?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Jana,
ďakujeme za Vašu otázku. Pokiaľ sa Vami vybraný termín nezobrazuje
v rezervačnom kalendári ako voľný, to znamená, že hotel na tento termín
nedisponuje voľnými kapacitami a teda nie je voľný.
Prajem Vám krásny deň.
Linda Kovacic
Dobry den mame aj dcerku ktorej sme Prahu slubili.Spala by s nami.Da sa
doplatit jej ranajky a volny vstup do bazena?
Šutý
dobrý deň.
Da sa doplatiť aj večera ? a ak áno koľko by stál pobyt.a ako to je ked by
sme chceli doplatit deti
ďakujem s pozdravom
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku. Ohľadne týchto informácií je potrebné sa
obrátiť priamo na hotel na tel. čísle +420 266 131 111, prípadne
e-mailom na info@hotelduo.cz.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
Chcem sa spýtať ci je cena parkovneho v cene pobytu ako je písané alebo sa dopláca… Dakujem za odpoveď 😊
Dobrý deň, Lukáš,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. V cene voucheru máte zahrnuté aj parkovanie na hotelovom parkovisku.
Prajem Vám krásny deň.