Otvorený Voucher: Po zakúpení kupónu je potrebná rezervácia vopred na tel. č.:+421 905 404 049 alebo +421 48 414 19 11, prípadne e‑mailom: info@sachticka.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Podľa ods. 1 písm. a § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, že ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takom prípade je ale potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den da sa rezervovat izba od 25.12 do 29.12.2017 pre mna a
priatelku?aka je priblizna cena spolu?dakujem
Horský hotel ŠACHTIČKA***
Dobrý deň, hotelové služby Vám budú k dispozícii od
26.12.2018. Súčasný zlavomatový balík však už bude neaktuálny, prosím,
v prípade záujmu kontaktujte hotel na mailovej adrese: info@sachticka.sk.
Ďakujeme.
Ivana
dobry den, poskytujete pri pobyte na izbu detsku postielku? dakujem za
odpoved
Horský hotel ŠACHTIČKA***
Áno, detská postieľka je v hoteli k dispozícii.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den da sa rezervovat izba od 25.12 do 29.12.2017 pre mna a priatelku?aka je priblizna cena spolu?dakujem
Dobrý deň, hotelové služby Vám budú k dispozícii od 26.12.2018. Súčasný zlavomatový balík však už bude neaktuálny, prosím, v prípade záujmu kontaktujte hotel na mailovej adrese: info@sachticka.sk. Ďakujeme.