Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý den. Ked este nevymenim voucher za skipas a nepojdem lyzovat, napr. kvoli zlemu pocasiu, viem vratit vucher?
Dobrý deň, Klaudia, prosím kontaktujte nás na tel. čísle +421 232 117 321, prípadne e-mailom na podpora@zlavomat.sk, kde Vám radi pomôžeme. Prajem Vám krásny deň.
Dobry den. Je mozne rozdelit celodeny skipas na dve dvojhodinove skipasy? Dakujem.
Dobrý deň. To v ponuke nemáme takže sa nedá.
Dobrý deň, do kedy bude prosím Vás táto ponuka uverejnená? Ďakujem.
Dobrý deň. Do 10.03.2019
Aká je cena listka na osobu na mieste kúpeľňa?
Dobrý deň. Pre dospelú osobu 17 eur
Do kedy platí ponuka?
Dobrý deň, Jozef ďakujeme za vašu otázku ponuka platí do 21.12.2018 Pekný deň, Vám prajem.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Ked este nevymenim voucher za skipas a nepojdem lyzovat, napr. kvoli zlemu pocasiu, viem vratit vucher?
Dobrý deň, Klaudia,
prosím kontaktujte nás na tel. čísle +421 232 117 321, prípadne e-mailom na podpora@zlavomat.sk, kde Vám radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.