Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel.č.: +421 907 950 464 alebo prostredníctvom e‑mailu recepcia@hotellucivna.sk
pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Možnosť predĺženia pobytu spojením viacerých kupónov
Check in: po 14:00, Check out: do 11:00
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu Vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystaveniedokladu pri rezervácii Vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte Vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Deti do 5 rokov (4,99 r.) bez nároku na stravu a lôžko v cene
príplatok za raňajky: 3 €/deň
príplatok za večeru: 7 €/deň (objednanie na recepcii)
Pre ďalšiu osobu od 5 rokov je možnosť prístelky v cene 25 €/osoba/noc s raňajkami
Ak chcete pre danú osobu všetky doplnkové služby, ktoré ponuka obsahuje (wellness, 4-chodové večeru, zľavy), je doplatok priamo na recepcii vo výške 1/2 hodnoty voucheru
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý večer,
chci se zeptat zda si u Vás můžeme objednat poukaz i do ČR ?
Předem díky za odpověď
S pozdravem T. Chromík
Hotel Lučivná***
Dobry den,
samozrejme aj z CR si mozete zakupit poukazy. Ak by ste mali problem,
napr.s platbou, kontaktujte podporu zlavomatu
Pekny den prajem
Katarina
miroslav princik
Dobrý deň, chcem sa spýtať na možnosť ubytovania s polpenziou pre2
dospelé a 2 deti vo veku 6a8 rokov, v termíne 17.2–21.2.2019.chcem sa
spýtať na celkovú finančnú ponuku a ci mate ešte voľný tento termín.
S pozdravom Miroslav
Hotel Lučivná***
Dobry vecer, je nam luto ale termin nieje volny. On line kalenda je
aktualny.
S pozdravom
Katarina
Tokošová
Ako ďaleko je lyžiarsky svah od hotela? Dá sa prejsť aj
v lyžiarskach?
Hotel Lučivná***
Dobry den, vlek je cca 1km od hotela
Katarina
božena
Dobrý deň
skipas je na dva dni aj pre jednu aj pre druhú osobu?Alebo je to pre dve osoby
len na jeden deň:?Ďakujem
Hotel Lučivná***
Dobry den,
skipas je 2 dni pre kazdu osobu – cize dostanete 2×2denny skipas celkovo
4 dni lyzovania (1osoba)
Katarina
Alena Chromekova
Dobrý deň, prosím o info, ubytovanie, wellnes a reštaurácia
-stravovanie je v jednej budove. Alebo sa musí prechádzať z budovy do
budovy? Pripláca sa pobyt počas Silvestra?
Ďakujem
Hotel Lučivná***
Dobry vecer,
restauracia a recepcia je v budove oproti Kastiel Lucivna, wellness je priamo
v Hoteli Lucivna.
Pocat silvestra je poplatok 15,– eur/noc (vid podmienky pri akcii)
Silvestrovsky program sa vsak neorganizuje, je to poplatok za termin.
V pripade zaujmu nas nevahajte kontaktovat nejlepsie telefonicky
S pozdravom
Katarina
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer,
chci se zeptat zda si u Vás můžeme objednat poukaz i do ČR ?
Předem díky za odpověď
S pozdravem T. Chromík
Dobry den,
samozrejme aj z CR si mozete zakupit poukazy. Ak by ste mali problem, napr.s platbou, kontaktujte podporu zlavomatu
Pekny den prajem
Katarina