Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +48 18 88 88 536 alebo mailom na rezerwacja@heron-hotel.com (anglicky alebo poľsky). Rezervačné oddelenie je otvorené od pondelka do piatku od 8:00 do 20:00 a v sobotu od 9:00 do 17:00.
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu. Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Varianty s polpenziou: v rámci pobytu s polpenziou vám bude pri nástupe na pobyt nabitý kredit (100PLN/osoba/deň), z ktorého môžete priebežne čerpať počas pobytu (stačí personálu nahlásiť číslo izby). Váš kredit môžete využiť nielen v 3 reštauráciách, ale aj v bare alebo kaviarni. Kredit sa nevzťahuje iba na večernú konzumáciu, ale na akúkoľvek konzumáciu počas dňa, preto si jeho čerpanie môžete rozdeliť podľa potreby a chuti. V prípade prečerpania kreditu vám bude pri check-oute vystavený doklad na zvyšnú konzumáciu, prípadne ďalšie služby, ktoré môžete počas pobytu využívať (masáže, procedúry, kozmetika, atď.)
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Je jazero vhodné na kúpanie? Je pláž pred hotelom?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Martin,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím pre bližšie informácie ohľadom ponuky, ako aj samotného okolia
hotela, kontaktujte priamo ich na tel.čísle: +48 667 566 615 alebo
mailom na: l.smitkowska@heron-hotel.com
Prajeme Vám pekný deň.
Alena Calhau
Dobrý den.Prosim nebudete mat ponuku na august? Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Alena,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, o nadchádzajúcich ponukách nemáme žiadne informácie. Odporúčame
Vám sledovať našu stránku pravidelne, alebo v nastaveniach nastaviť
odoberanie noviniek e-mailom.
Prajeme Vám pekný deň.
Daniel Sralik
Dobry deň potreboval by som vediet pobit na 4 dni v septembri.. Zatial
ziadne ponuky na zlavomate neda sa to nieako zistiť
Zlavomat.sk
Dobrý deň Daniel,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Je jazero vhodné na kúpanie? Je pláž pred hotelom?
Dobrý deň Martin,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím pre bližšie informácie ohľadom ponuky, ako aj samotného okolia hotela, kontaktujte priamo ich na tel.čísle: +48 667 566 615 alebo mailom na: l.smitkowska@heron-hotel.com
Prajeme Vám pekný deň.