Kvalitu zliav na Zľavomat.sk hodnotia zákazníci a kontrolóri kvality

Denne zákazníci posielajú vyše 350 hodnotení a kontrolóri preveria až 50 ponúk

 BRATISLAVA 14. mája 2014 – Najväčší zľavový portál na Slovensku Zľavomat.sk v tomto roku sprísňuje výber obchodných partnerov pre zľavy. Cieľom je ešte viac skvalitniť ponuku Zľavomat.sk najmä v oblasti módy, hotelierstva a výrobkov. Výber dodávateľov budú hodnotením ovplyvňovať aj zákazníci webstránky Zľavomat.sk. „Podľa prieskumov sa kvalita zľavy stala pre našich zákazníkov najdôležitejším rozhodovacím faktorom pri nákupe. Preto spolupracujeme len s overenými dodávateľmi. Ich ponuku si vopred starostlivo otestujeme naším systémom kontroly kvality, ktorý každoročne sprísňujeme. Napríklad z produktov prejdú našou kontrolou iba 4 z 10,“ uviedol Tomáš Sroka, riaditeľ spoločnosti Zľavomat.sk, ktorá patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group.

 Oddelenie kvality spolupracuje so SOI

Spoločnosť Zľavomat.sk má ako jediná na trhu vlastné oddelenie kvality. Každý segment ako napríklad tovary, pobyty či lokálne ponuky má svojho manažéra kvality, resp. produktového manažéra. Všetky výrobky pred spustením predaja prechádzajú prísnym procesom kontroly kvality vzoriek od dodávateľov. „Fyzická kontrola výrobkov je veľmi dôležitá, najmä ak výrobky boli vyrobené v tretích krajinách mimo EÚ, najmä v Číne,“ dodal Tomáš Sroka. Dôvodom vyradenia výrobkov je najmä ich zlá kvalita – kazovosť, rýchle opotrebenie či poškodenie tovaru už počas dovozu. Oddelenie kvality Zľavomat.sk konzultuje podozrivé tovary aj so Slovenskou obchodnou inšpekciou (SOI) a v prípade potreby okamžite zastavuje predaj podozrivého výrobku. „Napríklad sme takto vďaka konzultáciám so SOI úplne zastavili predaj elektronických cigariet cez náš portál,“ dodal Tomáš Sroka.

 Jedným z kritérií výberu obchodného partnera pre Zľavomat.sk je aj kontrola ceny tovaru či služby pred zľavou. Manažéri kvality preverujú, či ceny sedia s oficiálnym cenníkom dodávateľa, situáciou v danom segmente na trhu doma a v zahraničí alebo s ponukou v internetových porovnávačoch cien, ako je napríklad pricemania.sk.

 O výbere partnerov rozhodnú aj zákazníci

„Pri opakovanej spolupráci s dodávateľom sa pozeráme na hodnotenia zliav od zákazníkov, ktorých názor je pre nás najdôležitejší. Ak bude mať v tomto roku služba alebo produkt hodnotenie od zákazníkov menej ako 3,8 hviezdičky z piatich možných, tak s partnerom ukončíme spoluprácu,“ spresnil Tomáš Sroka.  Vlani zákazníci ohodnotili až 118-tisíc zliav priemernou hodnotou 4,1 hviezdičky z 5.

 Od začiatku mája sa môžu zákazníci Zľavomat.sk rozhodnúť rýchlejšie, ktorú zľavu uprednostnia. Na stránke portálu je zobrazená novinka: špeciálna podstránka Najobľúbenejšie zážitky vytvorená zo zliav, ktoré si zákazníci sami zvolili. „Chceme sa tak priblížiť zákazníkom a prinášať im to, čo naozaj chcú. Zaujímavé je, že nie vždy najpredávanejšie zľavy hodnotia zákazníci zároveň aj ako najobľúbenejšie. Napríklad sa medzi najobľúbenejšie zľavy dostali aj pobyty v hoteloch, ktorých sa nepredá také množstvo ako napríklad sushi alebo pizze,“ prezradila Eva Rodinová, marketingová manažérka Zľavomat.sk. Rovnaký systém podľa nej funguje aj na sesterskom portáli – na českom Slevomat.cz.

16. mája 2014