Slováci čoraz viac nakupujú svetové módne značky online

Predaj oblečenia na Zľavomat.sk za polrok stúpol o 55 percent

 BRATISLAVA 31. marca 2014 Slováci čoraz viac dôverujú nakupovaniu značkového oblečenia cez internet. Len za posledný polrok stúpol predaj módy na najväčšom zľavovom  portáli Zľavomat.sk oproti predošlému polroku o 55 %. Najobľúbenejšími výrobkami sú najmä dámske kabelky, tričká a trendové topy. Dôvodom sú nielen zľavy až do 80 %, ale aj rastúca spokojnosť zákazníkov s nákupom na Zľavomat.sk: „Podarilo sa nám prelomiť bariéru voči predaju oblečenia cez internet vďaka rýchlej a bezproblémovej možnosti tovar vrátiť až do 30 dní bez udania dôvodu. Zákazníci sa tak nákupu módnych kúskov cez Zľavomat.sk neobávajú. Vďaka vlastnej logistickej spoločnosti dokážeme doručiť zákazníkom  tovar z nášho centrálneho skladu už do dvoch dní – čiže ak musí napríklad zákazníčka súrne na víkend odcestovať do hôr, stačí, ak si objedná turistické topánky či bundu v stredu,“ uviedol Tomáš Sroka, riaditeľ zľavového portálu Zľavomat.sk, ktorý patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group.

 Ďalším dôvodom rastu predaja módy cez internet sú podľa neho aj možnosti porovnať cenu cez internetové porovnávače, získať široké informácie o produktoch a referencie od iných zákazníkov, čo v kamenných predajniach nie je možné. 

Predaj módy na Zľavomat.sk za rok 2013:

  • Obrat: 0,8 mil. eur
  • Najpredávanejšie značky: Giorgio di Mare, Angels never die, Elite Goby, Desigual, Fever
  • Najpredávanejšie oblečenie: dámske kabelky, tričká a topy
  • Priemerná cena kupónu za módu: 63 eur

 Výhodou nákupu módy online je aj možnosť vyfiltrovať si konkrétne kategórie, štýly, farby, veľkosti alebo si zobraziť najžiadanejšie produkty. Tým sa nakupovanie oblečenia oproti kamenným predajniam zrýchli a zjednoduší. „Na Zľavomate v Česku aj na Slovensku vnímame zaujímavé správanie predovšetkým zákazníčok, ktoré vyslovene baví denne si prezerať sekciu Móda & Štýl napríklad počas prestávky v práci a objavovať výhodné a inšpiratívne ponuky, “ dodal T. Sroka.  Zákazníci si tovar objednaný cez Zľavomat.sk môžu vyzdvihnúť aj osobne na 27 miestach na Slovensku cez službu Zásielkovňa.  

 

Zľavomat.sk ponúka denne pre zákazníkov 5 až 6 nových módnych kampaní so zľavami až do 80 %. Zákazníci si môžu vybrať zo známych svetových značiek etablovaných aj na slovenskom trhu, ako sú napríklad Adidas, Esprit, Desigual, Lacoste, Tommy Hilfiger,   Mango, Calvin Klein, Pietro Filipi, DKNY, Burberry, Dolca & Gabbana, Guess, Gucci či Hugo Boss.

Cez Zľavomat.sk však vstúpili na Slovensko aj nové módne značky obľúbené vo svete ako napríklad Giorgio di Mare, Angels Never Die, Elite Goby, Dogo či Pontto, ktoré na Slovensku zatiaľ nemajú zastúpenie a ich popularita rýchlo rastie. „Značky vyberáme podľa spotrebiteľských prieskumov, známosti značky vo svete, sledujeme módne trendy, kvalitu tovaru, ale aj cenu. Zákazník tak na Zľavomat.sk môže vždy nájsť overenú klasiku, ktorá nie je závislá od módnych trendov, ale aj inšpiratívne značky, ktoré sú na slovenskom trhu ojedinelé,“ uviedla Eva Rodinová, marketingová manažérka Zľavomat.sk.

 

Svetové módne značky, ktoré vstúpili na slovenský trh cez Zľavomat.sk:

 Talianska značka Giorgio Di Mare si dobré meno vybudovala postupne od roku 1979. Vďaka svojim dlhoročným skúsenostiam na svetovom módnom trhu ponúka vybrané produkty pre náročných ľudí. Spoločnosť začala distribuovať svoje produkty najprv v Taliansku a Španielsku, neskôr po celom svete pre zákazníkov zanietených najmä pre jachting a polo.

 Angel Never Die je značka naplnená mestským duchom. Oblečenie je jedinečné. Od košieľ cez šaty, oblečenie Angels Never Die upúta pozornosť každého oka vďaka netradičnému a špeciálnemu dizajnu. Angels Never Die je globálna módna kultúra.

  Elite Goby je značka obuvi s jedinečným dizajnom, ktorý by mal uspokojiť túžbu mladých žien po originalite. Zameriava sa prakticky výhradne na ženy. Ďalšou konkurenčnou výhodou značky je výhodná cena, ktorá nejde na úkor kvality. Topánky Elite Goby sú skutočné dostupné každému.

 Dogo je značka originálnej módy dizajnových doplnkov. Vznikla v Turecku a za čas svojej existencie navrhla už viac než 3 500 unikátnych produktov. Členovia tímu Dogo odmietajú byť „vážni“ ako iné značky, chcú sa baviť a zábavu prenášajú aj do svojich návrhov, ktoré vymýšľajú tak, aby sa páčili zákazníkom aj im.

 Pontto Fashion  – stále sa rozširujúca módna spoločnosť bola založená v roku 1992. Základ sortimentu tvoria biznis a športové košele, blúzky a košele s krátkymi rukávmi pre mužov i ženy. Cieľom značky je poskytnúť spotrebiteľom trendové výrobky z moderných tkanín v dobrej kvalite.

 

31. marca 2014