Zmeny v recenziách

Čoho sa zmena týka?

Upravili sme spôsob výpočtu priemerného hodnotenia ponúk a poskytovateľov tak, aby lepšie vystihoval spokojnosť zákazníkov.

Aké sú hlavné zmeny od 4. 1. 2023?

1. Dôraz je kladený na novšie hodnotenia

Pokiaľ vaša firma získala v posledných rokoch väčšie množstvo recenzií, priemerné hodnotenie budeme počítať iba z recenzií za posledné 3 roky. Dostávali ste v minulosti horšie hodnotenia a následne zlepšili kvalitu služieb, ktorá sa premietla i do kladného hodnotenia zákazníkov? V takom prípade nie sú staré recenzie započítané do priemerného hodnotenia. Avšak ich neskrývame a je ich možné dohľadať.

2. Hodnotenie služieb z viacerých hľadísk

Už nejakú dobu môžete v partnerskom rozhraní naraziť na recenzie, ktorých hodnotenie má desatinné číslo. Tak napr. 3,5 hviezdičky namiesto doterajších 3 alebo 4 hviezdičiek. Je to dané tým, že zákazníci môžu hodnotiť ponuky z viacerých hľadísk. Hodnotené oblasti sú pri každej kategórií odlišné.

Príkladom je recenzia reštaurácie kde zákazník hodnotil personál, jedlo, prostredie a priebeh rezervácie. Personál, jedlo a prostredie obdržalo 5 hviezdičiek, za priebeh rezervácie dal zákazník 3 hviezdičky. Priemer tak vychádza na 3,5 hviezdičky. A práve takéto hodnotenie ponúk sa bez zaokrúhľovania po novom započíta do priemerného hodnotenia ponuky/ partnera.

Zobrazenie v partnerskom rozhraní a na webe.

Vo vašom partnerskom rozhraní pod súhrnom hodnotení v úvode stránky nájdete časť „Podrobné hodnotenie“, ktoré ukazuje priemerné hodnotenie podniku podľa jednotlivých kritérií. Táto časť sa nezobrazí pokiaľ má Vaša firma zatiaľ málo hodnotení. Podrobné hodnotenie je možné zobraziť na úrovni konkrétnej recenzie, pokiaľ ho daná recenzia už obsahuje.

Tento detail hodnotení, ktoré vidíte od začiatku roka u seba v rozhraní sa zobrazia už aj na webe pod pomenovaním „Podrobné hodnotenie“. 

Späť na výpis článkov

Súvisiace články


Nahoru