Hotel kontakt bol náš prvý hotel v Starej Lesnej, ktorým sme začali naše dovolenkové pobyty vo Vysokých Tatrách. Po asi 6 rokoch sme sa vrátili a videli sme aj zmeny v hoteli, ktoré nás oslovili. Sme radi, že hotel stále napreduje.
Wellness – jedno z najlepších, aké sme zatiaľ v Tatrách vyskúšali. Vraciame sa aj, keď nie sme ubytovaní priamo v hoteli Kontakt. Pre nás je zaujímavá tatranská , , fínska" sauna svojím tatranským štýlom, páči sa nám silná mentolová, bylinková a soľná sauna, pretože je dostatočne dobre cítiť vône vo vzduchu sauny. Zaujímavo riešená infrasauna, pomerne príjemná. 2 kade a voda dostupná vo wellness zóne. Páči sa nám možnosť bazéna aj v skorých ranných hodinách, čo sme využili pred raňajkami. Fitko v old school štýle, ale veľmi dobre vybavené pre silový aj kondičný tréning, to málo ktorý hotel má.
Jedlo – na švédsky stôl dostatočne dobrý výber pre všežravca (najlepšie chutili ryby) trochu slabší výber pre vegetariána počas večere. Na raňajky ste potešili partnera čokoládovými rožkami, ktoré nenašiel už niekoľko rokov a hneď si dál 3 :D + veľmi dobrý Weizen k jedlu, odporúčam !
Ubytovanie – izby pre nás úplne super na tých pár dní (aj tak väčšinu času sme boli mimo izby), pekne pripravené aj čisté. Príjemne sme sa cítili.
Personál – myslím, že vďaka ním je to najlepšie, pretože sú milí, ústretoví, príjemne komunikovali a snažili sa nám pomôcť. Poskytli nám bezpečný priestor pre naše bicykle.
Bonus – milé jazzovo klavírne vystúpenie, ktoré potešilo asi všetkých hostí.
- trochu mäkšie postele, bohužiaľ my sme už zvyknutí na tvrdé, ale to je problém viacerých hotelov.
– vírivka pri saunách, ktorá je lákavá, ale nie je tak využitá, lebo je tam bezplavková zóna a chodia tam hostia v plavkách alebo radšej nikto, keďže tam nie je také súkromie… čo je škoda… ale rozumiem, ak je to náročné riešiť.
– hluk od ostatných hostí, ale toto nie je problém hotela, ale samotných ľudí – hostí hotela, ktorí nerešpektujú prítomnosť ostatných počas nočného kľudu a rozprávajú sa nahlas, púšťajú hudbu a smejú sa v izbe alebo aj na balkóne, keď iní by chceli spať. Veľké pozitívum je, že pán na recepcií sa snažil riešiť tento problém hneď po nahlásení, za čo sa nám ospravedlnil, no on za to naozaj nemôže. Vážne to tu spomínam nie pre hotel, ale pre ostatných hostí, že treba byť ohľaduplní. Tie steny hotela nie sú hrubé hradby, fakt počuť hlasné rozprávanie, smiech či vzdychanie pri koite najmä v noci, keď je celkovo nižší hluk. Negatívum je voči ostatným hosťom, za čo sa ani neospravedlnili a radšej sa schovali.
Boli tam aj deti, ktoré sa cez deň prirodzene pod dohľadom rodičov šantia, čo vôbec nevadí, avšak v noci ten hluk nerobili oni, ale iní dospelí.