Melir priemerny, žltý, ale iba na vrch hlavy, strih nic moc, neviem, ale nezdalo sa mi, ze kadernicka je vyucena, mozno nejaky kurz, nebola tam taka zrucnost, aku vidno pri vyucenych kadernickach. To iste plati pre fukanie… neda sa povedat, ze by mi vlasy vyfukala, pomaly nevedela chytit kefu do ruk…len mi to ususila a vlasy som mala rozlietane vselikade. Radsej som ale povedala, ze je to OK, lebo som chcela co najskor odtial odist.
Kaderník nemá obrázky alebo časopisy v salóne. Spýtal som sa trikrát „máte obrázok alebo časopis?“ a pani odpovedal: „Nie.“
Spýtal som sa pre moderné alebo pekný ostrihať, a pani odpovedala „neviem“. Priznávam, že neviem, slovenčiny veľmi dobre. Pani ma spýtal, či chcem, aby „postupne“ účes, ale nevedel, čo to znamená (ona nemá obrázky alebo časopisy, aby mi ukázal). Na konci, aj povedal: „Teraz už viem, čo je to“ postupne „ostrihať vlasy prostriedky a ja sa to nepáči. Môžete urobiť niečo iné s tým?“. Dáma sa naštval ma, že keď chcem iný účes musím kúpiť ďalšie voucher. Ona ma urazil pred iného klienta. Ona ku mne správali ako pes, ktorý vykonal niečo strašne zle.
Ďalšie poukaz nebudem kupovať od svojho „Salon Harmonia“, a ja vám odporučiť svojim priateľom nikdy sa tam ísť.