Kategória

Hotel Panorama****

4,6 / 5 (230 hodnotenie)

Vybrané hodnotenie: „Velmi mily a profesionalny personal, nove a pekne priestory, chutne jedlo.“

Cieľom novovzniknutého hotela PANORAMA**** v Trenčianskych Tepliciach je nielen si získať dobré meno na trhu, ale aj mať vyhľadávané a obľúbené miesto, v ktorom sa hostia budú cítiť ako doma, z hostí mať verných zákazníkov, ktorí sa budú neustále radi vracať do hotela, a z personálu spokojných zamestnancov hotela, ktorí budú milí, ústretoví, lojálni, snaživí, hotelových hostí budú vedieť zaujať vždy novými nápadmi, programom, výletmi, animáciami, inými zaujímavými aktivitami. Hotel v spolupráci so svojim lekárom a dietetikom pripravuje pokrmy, ktoré vyhovujú vašim konkrétnym diétnym a stravovacím potrebám.

Dnešné ponuky Hotel Panorama****

Hodnotenie podniku Hotel Panorama****

Iba overené hodnotenia Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Lenkahc

Izby boli pekne, jedlo (mali sme polpenziu) bolo super

Pobyt sme mali od utorku do stvrtku. V utorok bol personal (casnicky v restauracii a jedna z nich aj vecer v bare) maximalne neochotni, ani len nepozdravili, neprisli sa spytat, ci si dame nieco na pitie pocas vecere. Vecer v bare opat bez pozdravu (samozrejme usmev a ochotu sme tiez marne ocakavali), o 22 zatvarali bar, pred 22 nas casnicka neprisla ani upozornit, ze budu zatvarat a spytat sa, ci si este nieco dame. Bez slova polozila blok na stol a samozrejme bez pozdravu odisla. Po tomto pristupe sme boli maximalne znechuteni a kazilo to celkovy dojem z pobytu. Avsak v stredu a vo stvrtok (chvalabohu) pracoval iny personal, slecna s panom, ktori uz boli naopak velmi mili, vedeli aj pozdravit, aj sa usmiat, aj nas s ochotou obsluhovali. Cize celkovy dojem sa zlepsil, avsak na 4* hotel sme ocakavali, ze sa bude personal podla toho aj spravat, co bohuzial tak nie je a znechutili nam tym cely pobyt, ktory by bol inak super.

Vyjadrenie partnera
Hotel Panorama**** Pred 6 hodinami

Dobrý deň, pozdravujeme Vás z hotela Panorama a ďakujeme za recenziu. Mrzí nás Vaša skúsenosť s čašníčkami. V takýchto prípadoch je najlepšie, keď hosť upozorní na akékoľvek nedostatky okamžite, vieme urobiť ihneď nápravu. Váš postreh sme pretlmočili spomínaným čašníčkam a veríme, že v budúcnosti sa už takéto situácie nezopakujú. Budeme radi, ak sa sami presvedčíte o tom, že stretnúť neochotný personál v našom hoteli je naozaj výnimka (čo potvrdzujú hostia v iných recenziách).

21. 2. 2017
Užitočné? Áno
Veronika

Ochota personalu a strava

Prilis maly bazen. Sme zvyknuty na vacsi…inak vsetko uplne ok

Vyjadrenie partnera
Hotel Panorama**** Pred 2 dňami

Ďakujeme za recenziu. Sme radi, že ste vyjadrili spokojnosť so stravou a personálom. Bazén nie je veľký, (rozmer 9mx5m) avšak tým, že je do neho neobmedzený vstup, môžu si hostia v ňom dostatočne zaplávať a vyskúšať všetky vodné atrakcie v čase, keď nie je kapacitne predimenzovaný. Budeme sa tešiť, ak nás aj v budúcnosti navštívite.

18. 2. 2017
Užitočné? Áno
Ivanapopovicova

Velmi mily a profesionalny personal, nove a pekne priestory, chutne jedlo.

Vyjadrenie partnera
Hotel Panorama**** Pred 2 dňami

Ďakujeme za Vaše hodnotenie. Snažíme sa poskytovať tie najlepšie služby a je pre nás odmenou, keď si našu snahu všimnú hostia a ocenia ju slovami chvály. Bude nám potešením, ak sa ku nám znova vrátite.

17. 2. 2017
Užitočné? Áno
Miloš

Vsetko bolo super, vrelo odporucam :-)

Vyjadrenie partnera
Hotel Panorama**** Pred 2 dňami

Pozdravujeme Vás z hotela Panorama. Ďakujeme za Vaše hodnotenie. Sme radi, že ste vyjadrili spokojnosť s našimi službami. Poteší nás, ak sa aj v budúcnosti rozhodnete pre náš hotel.

14. 2. 2017
Užitočné? Áno
Hantak

Strava, obsluha.

Vyjadrenie partnera
Hotel Panorama**** Pred 11 dňami

Dobrý deň, posielame pozdrav z hotela Panorama a ďakujeme za Vašu recenziu. Sme veľmi radi, že sa Vám u nás páčilo. Potešíme sa, ak sa ku nám aj v budúcnosti vrátite.

7. 2. 2017
Užitočné? Áno

Ďalšie hodnotenie (115)