Kebabáreň sa presťahovala, a keď sme sa rozhodli (3 krát = 3 rôzne dni) že ideme využiť kupóny, stále mali zatvorené aj v čase otváracích hodín. Nedvíhali ani telefón
Je nutná rezervácia nie kvôli obsadenosti, ale kvôli tomu, že v poloprázdnej „hospode“ nie sú schopní pripraviť 30 syrov denne. Namiesto pozdravu po nás chceli meno a či sme sa objednali – pýtala sa nás po čašníčke pani so zošitom. Otázku či nechceme kofolu namiesto piva som nepochopil – a ani som nestihol dojesť „jogurtovú tatársku“ a bez opýtania mi ju obsluha vzala spred nosa. Všade naokolo prázdno, sedeli sme tam sami, čiže na „nestíhačky“ sa sťažovať nemohli. Na odchode sme ešte mali utrúsené od pani podnikateľky sediacej vonku, že nabudúce sa treba objednať – no žiadne nabudúce nebude. Nech žije slovenské podnikanie ! Nebyť toho priemerného syra, kt. mi naplnil žalúdok dám úplne najnižšie hodnotenie. Pozdravujem obsluhu, ktorá má rozhodne čo doháňať a prajem mnoho spokojných zákazníkov. No my k nim nepatríme. Róbert S.