Grill pub

Košice - Staré mesto, Československej armády č. 18

„Obsluha príjemná, polievka mohla byť teplejšia, keďže vonku bola zima a druhé jedlo trošku skor. Inak super. Možno by som privítala vianočnú hudbu…“ — Ri, Pred 2 rokmi

„Obsluha príjemná, polievka mohla byť teplejšia, keďže vonku bola zima a druhé jedlo trošku skor. Inak super. Možno by som privítala vianočnú hudbu…“ — Ri, Pred 2 rokmi

Aktuálne nemáte žiadne ponuky

Nechajte sa upozorňovať na ponuky. Akonáhle budeme niečo mať, dáme vám vedieť e-mailom.

Alebo sa pozrite priamo do kategórií Reštaurácie a bary, Steaky a mäso

Grill pub
Československej armády č. 18, Košice - Staré mesto, 04001, Obchodné centrum (zobraziť na mape)

Reštaurácia TIP TOP

Československej armády č. 18, Košice – Staré mesto, Obchodné centrum

Zobraziť na mape
Dnes otvorené 10:00–0:00
Vybavenie a služby
Parkovanie zadarmo
Bezbariérový prístup
Internet zadarmo
Berieme karty
U nás sa nefajčí
Mapa pobočiek

Hodnotenie podniku

Dvadsiatypiaty

Chutné.

Štrnásta

Chutné.

Dvadsiatyôsmy

Chutný.

Hodnotenie podniku Grill pub

Hodnotenie podniku Grill pub

3,9/5 (57 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Dvadsiatypiaty

Chutné.

16. 4. 2017
Štrnásta

Chutné.

13. 2. 2017
Dvadsiatyôsmy

Chutný.

11. 2. 2017
Dvadsiatyštvrtý

Chutné.

11. 2. 2017
Dvadsiaty

Chutné.

11. 2. 2017
Piaty

Chutné.

11. 2. 2017
Dvanásty

Chutné.

21. 1. 2017
Dvanásta

Chutné.

21. 1. 2017
Ôsma

Chutné.

24. 12. 2016
Ri

Obsluha príjemná, polievka mohla byť teplejšia, keďže vonku bola zima a druhé jedlo trošku skor. Inak super. Možno by som privítala vianočnú hudbu v pozadí.

12. 12. 2016
Devätnásta

Chutné.

30. 11. 2016
Ivan

Čistota a rýchla obsluha.

Áno. Že sa po nákupe voucheru zmenilo miesto restauracie, kde sa jedlo podávalo.

Vyjadrenie partnera
Grill pub Pred 2 rokmi

Ďakujeme za návštevu. Tak viete, v Grill pube sme boli v podnájme a zatekala tam strecha tak,, že sme sa rozhodli nájomnú zmluvu vypovedať. Nechceli sme riskovať pre problémy, za ktoré sme nemohli niesť zodpovednosť, značku našej reštaurácie. Preto sme po dohode so zlavomatom premiestnili akciu do nášho materského podniku. Nemyslím si však, že to bol až taký dôvod na to, aby ste nám dali len 3 hviezdičky. :) Pekný deň.

25. 11. 2016
Ivan

Jedlo bolo chutné.

V dni, keď sme šli na ponuku sme sa najprv nevedeli dovolať na objednanie dopredu, prišli sme osobne, nemali sme si z čoho vybrať, iba jesť alebo nejesť a tak sme sa šli pomotať do okolia, kým jedlo bude hotové.

2. 11. 2016
Drahoslava

Môže byť.

19. 10. 2016
Dapanapa

chutne jedlo, mily a ustretovy personal

dotelefonovat sa tam nebolo mozne … Rezervaciu sme museli prist spravit osobne

10. 10. 2016
Eva

Nič!

Nedalo sa tam dovolať kedže čislo ktoré je zadané nefuguje. Dala nam na seba tel. čislo čašnička no aj napriek rezervacie ked sme tam prišli tak o našej rezervačke nevedeli. Jedlo bolo nedopečené studenšie. Prostredie zvláštne. Neodporúčam!

Vyjadrenie partnera
Grill pub Pred 2 rokmi

Dobrý deň, všetkým zákazníkom, ktorí sa k nám nemohli vo štvrtok, piatok dovolať sa ospravedlňujeme. Kedže Grill pub nie je jedinou našou prevádzkou, máme viacero zamestnancov i mobilných čísel. To, ktoré sme mali na Grill pub nám skutočne nefungovalo. Dozvedeli sme sa to bohužiaľ až od zákazníkov. Mobil bol riadne zapnutý a fungoval. Až po upozorneniach od zákazníkov sme to dali preveriť v T-Come a tam nám oznámili, že porucha na karte skutočne bola. Naša reakcia sa realizovala v piatok, keď sme poskytli do prevádzky iné číslo - to bolo aktualizované aj na stránke v sekcii kontakt.
Za to, že Vaša rezervačka nebola aplikovaná sa ospravedlňujeme. Bola to chyba čašníka, ktorému som rezerváciu osobne oznámil. Týmto sa Vám za neho ospravedlňujem a ponúkam Vám náhradné riešenie, ak by ste mali záujem - využiť grilované dobroty za rovnakých podmienok + bonus. Prajem pekný deň.

2. 10. 2016
František

Koleno bolo super prepecene…jedna báseň. K tomu dobre pivko a hotový raj.

Vyjadrenie partnera
Grill pub Pred 2 rokmi

Ďakujem za návštevu a tešíme sa, že Vám chutilo. :)

1. 10. 2016
Eva

Jedlo bolo naozaj výborne, ale to asi tak všetko. Aj p. čašník a kuchár v jednom fajn…

Podnik buď krachuje alebo je vo veľmi zlom stave… dovolať som sa tam nevedela, keď som tam prišla osobne ochotne ma objednali na večer. Vínko nemali, čaj nemali, šalát alebo iné jedlo nemali vlastne okrem objednaného jedla nebolo nič iné. Okrem nás tam nikto iný nebol prišla síce mladá dvojica ale čašník nevedel že majú aj oni rezervovane tak ich poslal preč :( cele zle fu… :)

Vyjadrenie partnera
Grill pub Pred 2 rokmi

Dobrý deň, ako som spomenul vyššie- za piatkovú reakciu čašníka sa ospravedlňujem. Víno sme samozrejme k dispozícii mali - beriem ho od 1 dodávateľa - Karko a to červené, rosé a biele suché - Muller. Čajový "arsenál" máme taktiež v dostatočnej miere. Správanie sa nášho zamestnanca je neprijateľné a vyvodíme z toho patričné dôsledky. Prajem pekný deň.

30. 9. 2016
Angela

Fajn jedlo aj porcia 😊

Vyjadrenie partnera
Grill pub Pred 2 rokmi

Dakujeme za navstevu :)

24. 9. 2016
Marta

Bohužial, veľmi zlá skúsenosť. Objednali sme si, celkom jasne, 3× 1000g grilovaných rebierok, keďže sme boli tri páry (volala som 7 hodín vopred).
Doniesli nám dve denká rebierok. Keď sme si šli pýtať tretie, časníci zostali zjavne prekvapení, že nejaké tretie bolo objednané, potom volali manažérovi a zisťovali to u neho. Zrazu sa k nám vrátili a tvrdili nám, že to máme tie tri kilá rozdelené na tých dvoch denkách, že to niekedy takto dávajú. Bolo až očividné, akých hlupákov z nás chceli spraviť.
Keďže sa nám to celé nezdalo, požiadali sme ich o preváženie mäsa, a ako inak, malo krásne 2kg.
Nie len, že nám klamali a chceli nás podviesť, gól bol, keď sa nám potom ešte snažili nahovoriť, že v surovom stave to malo 3kg, len sa to „spieklo“. Áno, 1kg rebierok sa spieklo a proste vyparilo :D

Nepovedala by som nič, pretože sa každému môže stať, že prepočuje objednávku, alebo jednoducho zabudne, ak by si priznali chybu, bolo by všetko v najlepšom poriadku. Avšak takýto prístup bol až zarážajúci a zatĺkali do poslednej chvíle.
Navrhli sme im aj, že predsa tie tretie môžu dorobiť, hodinku počkáme. Avšak tvrdili, že to už nevedia, kuchára nikde, len bezradní časníci. Mala som pocit, že to tam ani nepiekli, ale bolo to len odniekiaľ dovezené.

Čo sa týka samotných rebierok, sami časníci priznali, že boli pripravené z hlbokozamrazeného mäsa a bolo to aj cítiť. Bolo veľmi tuhé a vôbec nešlo oddeliť od kosti. Zlatý klinec bol, keď sme namiesto na vouchri sľubovaného chrenu a BBQ omáčky dostali horčicu a kečup.

Celá prekérna situácia sa skončila tým, že nám uplatnili 3 vouchre, avšak dostali sme jedlo len za dva z nich a to sa stále pokúšame doriešiť. V podniku nám neboli schopní ani ponúknuť žiaden revanš…

Je mi to ľúto, ale neodporúčam. Ani jedlo, ani podnik.

Vyjadrenie partnera
Grill pub Pred 2 rokmi

Dobrý deň,
dovoľte mi, aby som reagoval na Váš podnet. V prvom rade chcem konštatovať, že som smutný z celej situácie. Ak ste si pozerali hodnotenia, ktoré napísali naši predchádzajúci zákazníci alebo aj ten, ktorý prišiel po Vás, okrem jedného hodnotenia, ktoré však súviselo s prostredím grill pubu - kedže nám v ten deň zatiekla strecha a to nebola očividne naša chyba, kedže sme v pube len v prenájme, mali sme veľmi dobré hodnotenia na u nás pripravované grilované dobroty.
Koniec koncov, môžete si to pozrieť vo verejnom fóre zľavomatu.
1. Gril, ktorý objednávame od mäsiara je balený v 500g balení. Balíkov, ktoré boli pripravené pre Vás bolo 6. Vieme dokázať tak z dodacieho listu, ako aj z zo štatistiky zľavomatu, resp. z pokladničnej knihy, že sme v gramáži nezavádzali. Vyslovene sa teda voči Vášmu konštatovaniu ohradzujem.
2. Gramáže sa stále uvádzajú v surovom stave, netýka sa to len grilu, ale každého mäsového výrobku, ktorý podlieha tepelnej úprave. Ak si doma pečiete napr. stehno z kačky, skúste si ho prevážiť pred úpravou a po nej.
Práve na váš podnet som dal preveriť gramáže všetkých dodaných tovarov od mäsiara a konštatujem, že každý tovar splnil požadovanú váhu.
3. Kuchár má svoju pracovnú dobu, gril Vám pripravil podľa gastronomických pravidiel.
4. Ponuka na zľavomate bežala 2 mesiace. Zákazníci sa k nám na grilované dobroty vracali, preto sme variant s chrenom a omáčkou menili na kyslú ohorku, kyslú kapustu a baraní roh. To ste vo svojom hodnotení neuviedli.
5. Ak by sme si boli vedomí zlyhania, iste by sme Vám vyšli v ústrety. My sa snažíme zákazníkov získavať a nie ich odradzovať. Skúste sa prísť pozrieť napr. na podávanie denného menu, kde napr. zakazníkom, ktorí k nám chodia častejšie pridávame k menu presso alebo kofolu.
6. Rešpektujem však Váš názor. Celú situáciu sme konzultovali aj s partnerom zo zľavomatu. Ten nám odporúčil reagovať na Váš podnet práve touto formou.
7. Nikto z Vás nechcel spraviť hlupákov. Ak sa sťažujete na čašníka, obráťte sa na nás a s majiteľkou to môžeme riešiť. Jeho verziu som si osobne vypočul a viem, že aj z Vašej strany padali nie najvhodnejšie vyjadrenia.
8. V dnešnej širokej konkurencii by so podľa mojej mienky nik, resp. málokto dovolil zlú reklamu. Ak sme Vás sklamali, tak sa Vám týmto ospravedlňujeme. Z vlastnej skúsenosti však poviem, že človek ide tam, kde mu to vyhovuje, s čím je spokojný. My sme Vám evidentne neboli schopní vyhovieť, tak z toho vyplýva pre obe strany len jedno riešenie....
Prajem Vám pekný a úspešný deň.

22. 9. 2016