Hodnotenie podniku  Perfect Style

4,3/5 (500 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Olga

Slabšia komunikácia so zákazníkom, žiadne poradenstvo, veľmi formálny prístup, veľmi priemerná práca.

5. 10. 2019
Peter

strih ktorý mal trvať 30 min trval 15. strihala ma iná pani než som mal dohodnuté, no nemal som preferencie. tato pani mi aj spomenula, že už mala končiť a tak to aj vyzeralo. povedané polopate – tak mi drmala hlavou, že mal som pocit, že strojček takto ani nemôže brať tie vlasy. mal som pocit že sa ani nesnaží, ani mi nenavlhčila vlasy, neučesala… výsledok bol pomerne OK no dojem veľmi slabý

15. 7. 2019
Anonym

Skoro nic sa mi nepacilo. Len lokalita v centre.

Maximalna nespokojnost s pristupom kozmeticky a ciastocne aj s osetrenim. Kozmeticka bola neochotna a od zaciatku som mala pocit, ze ju iba otravujem. Pletova maska mi nebola vobec poskytnuta. A ked som sa na to spytala tak mi arogantne odpovedala, ze ona nevie co je v kupone… ani mi ju nedala. A naviac po celu dobu boli otvorene dvere a bolo pocut po vacsinu casu fenovanie z kadernickeho salonu. Urcite sluzby tohto salonu a tej kozmeticky uz nevyuzijem. Z mojho pohladu vyhodene peniaze.

11. 7. 2019
Slavomíra

vlastne nič

absolútna nekomunikatívnosť kozmetičky, nezáujem o klienta

29. 6. 2019
Anonym

Prostredie, dostupnosť

Polovičné čistenie (nedôkladné)

Vyjadrenie partnera
Perfect Style Pred 3 rokmi

Dobrý deň, pravdepodobne ste sa pomýlili , pretože my žiadnu procedúru "cistenie" neponúkame. Nechapeme tomuto vášmu hodnoteniu.

tím PERFECT STYLE

18. 12. 2017
Aandrejka

stiesnene priestory a pani kadernicka, ktora sa pyta pred kazdym strihnutim, ako ho ma urobit

18. 8. 2017
Soltysova

Výsledný odtieň totálne mimo od požadovaného. Chcela som ryšavý odtieň, odišla som s ružovým. Farbu na vlasoch som mala cez 50minút, lebo pani kaderníčka si pravdepodobne dala na jeden termín dve osoby, celkovo to pôsobilo ako na bežiacom pase, rýchlo nech už to majú za sebou a môže ísť na rad další kus. Na 10minutovú masáž hlavy sa asi zabudlo, keby som sa neozvala, či už bola regenerácia (podľa luxusného balíčka) tak má pošlú domov len s farbením a vyfukaním. Regeneráčnú ampulku som dostala do ruky namiesto zapracovania do vlasov. Ostrihaná som bola za minútu , na môj vkus totálne odfláknuté strihanie. Salón je veľmi pekný, ma potenciál, no najväčšia chyba je, že si dajú na jeden termín viac zákazníčiek a potom sa im nestíhajú venovať a tým pádom to je celé odflaknuté. Neodporúčam.

14. 8. 2017
Bibiana

-prostredie

25. 7. 2017
Anazuzavocivolark

Marketing k ponuke výborný:
„Všimnite si, že kto má zlý účes, má často aj zlú náladu. A kto má náladu dobrú, ten navštívil salón Perfect Style! Akú chcete mať náladu vy?“

Nepáčil sa mi veľmi dlhý objednávací termín (o 3 týždne). Chcela som podstrihnúť konce do oblúka, mám ich úplne rovno.
V salóne sa kaderníčka počas služby zákazníkom(rozrobené 2 zákazníčky súčasne) zaoberala ešte farbením vlastných vlasov. S kolegyňou si navzájom skúšali na hlave farby v štýle color-full My Little Pony.

Žiaľ dobrú náladu mne nespravili.

Vyjadrenie partnera
Perfect Style Pred 4 rokmi

Dobrý deň,
v tomto období je záujem o naše služby obrovský a preto je náš kalendár objednávok plný na najbližšie 2 mesiace dopredu. Preto Váš termín nebol dlhší ako je v tomto období bežné. Taktiež je bežnou praxou v salónoch pracovať na viacerých klientoch súčasne pokiaľ to daná procedúra dovoľuje, určite Ste preto neboli zanedbávaná. Čo sa týka farbenia sa kaderníčky, je to dôsledok extrémneho návalu práce ktorý momentálne máme a nezostáva nám žiadny čas naviac. Nové druhy farieb si skúšame zásadne najskôr na sebe a nie na klientoch. Kaderníčka Vás pravdepodobne zle osobnostne odhadla a nepredpokladala, že Vám tu bude vadiť. Tejto situácie nám je veľmi ľúto a tiež nás mrzí, že Ste svoj názor neprezentovali priamo v salóne, kde sa s tým ešte niečo dalo robiť aby Ste neodišli nespokojná. S pozdravom tím Perfect Style

13. 7. 2017
M

V ponuke bolo zahrnuté aj poradenstvo, kaderník mi však vôbec neporadil, dokúpila som si farbenie vlasov s tým, že chcem o stupeň svetlejšie vlasy, odchádzala som s vlasmi o stupeň tmavšími. Mala som dojem, že kaderník sa ešte len učí, bral zákazníkov s kupónmi, jeho kolegyňa kaderníčka mala zákazníkov bez kupónov. Potom však nejde o zľavu za profi služby ale za využitie, resp. zneužitie zákazníka

8. 12. 2016
Niektoré hodnotenia sme vynechali, pretože neobsahujú slovné hodnotenie.