Hodnotenie podniku  SPA Piešťany

4,5/5 (437 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Vlasta

Pekne priestranné izby, chutné jedlo, v bazéne tepla voda vhodná aj pre malé deti.

Slabá úroveň služieb recepcie a procedúr, lekársku prehliadku nám nikto neponukol, ani sme ju nedostali, čo sa týka zrkadliska, museli sme si procedúru vypýtať a preukázať sa voucherom, iné nám iniciatívne nikto neponukol. Boli sme s 1 ročným dieťaťom, ale na deti zjavne zvyknutí nie sú, služby pre deti žiadne.

9. 3. 2020
Piešťany

Personál, presne 4 ľudia úplne super. Šéfka v reštaurácii Berlín, pani upratovačka milá a pracovitá, bola skvelá , zamestanci na bazéne tiež fajn. Vonkajší bazén super.

Personál všeobecne bez úsmevu a dosť nepríjemný. V reštike v stredu katastrofálna zmena. Pani čašníčka totálne neochotná. No čo už. Nie sme nemci čo im pchajú krkom tringelty. Dali nám tam pocítiť že sme šli cez zľavomat. Hodili nás do komunistickej izby. A ceny? 12 eur raňajky a menu napríklad kura s kašou 15 eur? Jedálny lístok mimo denného menu nám neboli ochotní doniesť? Kde to žijeme? Takže nabudúce pôjdeme niekde, kde si nás budú vážiť.

1. 3. 2020
Marcel

Príjemné prostredie, raňajky formou švédskych (bufetových) stolov, ochotný personál. Odporúčam každému bahenné zábaly, kto nevyskúša, ako keby ani nebol v Piešťanoch.

Trošku prefúkalo cez okná, inak vybavenie na izbe odpovedalo cene.

19. 1. 2020
Jana

Moja izba mala pokazenú toaletu a mali to aj poznačené, napriek tomu ma tam umiestnili a potom som sa musela sťahovať. Nevýhodou je umiestnenie hotela až na konci, takže všade väčšie vzdialenosti, čo je pre ľudí s pohybovými ťažkosťami problém. Večere skôr priemerné ako dobré.

24. 8. 2019
viera

hotel je OK

proceduru som mala len 1, co som si vsimla az v kupeloch

6. 8. 2019
Raku77

Ubytovanie.

30. 7. 2019
Maroš

Spokojnosť

Chýbala mi v balíku sauna…

28. 7. 2019
Ľudmila

bazén

malo procedúr

26. 7. 2019
Mgr. Mária

prostredie, mila obsluha v jedalni, bazen vonku,

kupon som mala zakupeny aj s procedúrou a nikto ma neinformoval o tom kde a ako si mam procedúru uplatnit, ja som si navyse tu proceduru znovu zaplatila, doplacala som aj za vnucku (4 ročnú), ale neviem za čo lebo spala s nami na posteli, citila som sa podvedená

18. 6. 2019
Stela

Dobrá lokalita.

Slabá kuchyňa.

7. 4. 2019
Jozef

Bazeny, procedury

Strava, ubytovanie-nepomer s cenou za pobyt

30. 3. 2019
Martina

Jedlo bolo dobré, bazén super, využila som aj masáž-šikovný masér, tanečné večery dobré kto chce si aj zatancuje.

Nepáči sa mi, že som si chcela uplatniť aj u môjho zamestnávateľa na preplatenie recepčna mi povedala, že mi pošlú Fa v pondelok na email, volané v utorok povedali mi, že v priebehu týždňa a nič, zlá informovanosť snáď mi pošlú do 30 dní, aby som si ju mohla preplatiť.

Vyjadrenie Zlavomat.sk
Pred rokom

Dobrý deň,

Pokiaľ máte problém dostať faktúru z hotela, kontaktujte nás prosím na podpora@zlavomat.sk.

Pekný deň.

24. 2. 2019
Laco

Personál, bazény, procedúry, okolie

staršie izby, sedenie pri stoloch s cudzími ľuďmi na večery a raňajkách,

27. 6. 2018
Jozef

Prístup front office manažérky p. Kukučkovej ku mne, keď som sa omylom dožadoval pobytu v hoteli Splendid (viď nižšie).

To ako Zľavomat ponúkal túto príležitosť.
1. Ponuka znela na Kúpeľný Relax v Spa Hotel Grand Splendid*** s fotkou Splendidu. Niekde na druhej strane voucheru, menšími písmenami ako v nadpise na prvej strane, je uvedené, že krídlo Grand. Považujem to za nekorektné, lebo som išiel do hotela s presvedčením, že idem do Splendidu. Zľavomat by tieto informácie mal uvádzať v nadpise.
2. informácia, že 2× polpenzia (raňajky a večera formou bufetových stolov) pre 1 osobu je nepravdivá, lebo večere boli podávané formou výveru zo 6 ponúk.

27. 5. 2018
Anna

V Piešťanoch sme boli už 3× ale v hoteli Grand prvý raz. Personál bol milý a ústretový, hotel bol čistý. Procedúry boli tiež výborné. Jedlo bolo dobré a dosť veľký výber.

Nepáčili sa nám bazény, vnútorný je už veľmi zastaralý, nepekný, sú tam 3 trisky, ktoré striekajú len raz za čas. Vonkajší bol zasa dosť špinavý od napadaných listov a mušiek. Zamestnanec, ktorý ho mal čistiť so sitkom prišiel približne raz za hodinu a bazén obehol za 3 minúty – samozrejme všetko zostalo vo vode.

30. 4. 2018
Jana

Persopnál je ústretový, široké možnosti relaxu

Problémy s rezerváciou:voucher zaplatený na 3 noci, rezerváciezaevidovali len 2 noci – hneď po príchode bolo nutné riešiť.
Hotel je po staršej rekonštrukcii – uť by sa žiadali novšie úpravy

29. 4. 2018
Niektoré hodnotenia sme vynechali, pretože neobsahujú slovné hodnotenie.