Pekné nové čisté ubytovanie ďalej od centra sme ocenili hlavne kvôli malým deťom.
Škoda, že také pekné nové perspektívne ubytovanie musíme zhodnotiť viac negatívne ako pozitívne.
1. Hneď po príchode do ubytovania (ešte aj dopredu cez mimoriadnu poznámku) sme prosili o detskú postieľku… Žiaľ do konca pobytu nám nebola poskytnutá (nie, že by sme nechceli dotazovat, že ju stále nemáme ale nebolo žiaľ komu, lebo na recepcii nikdy nikto nebol a keď sme volali na číslo, tak sme sa dovolali na nejaký centrály mobil, ktorý spravoval viac ubytovaní)
2. Strava – čistý chaos. Po príchode sme si mali vybrať večeru , ktorá nakoniec bola formou dovozu na izbu balená (strava chutná). Taktiež sme si mali vybrať raňajky z ponuky (viď foto – vyzeralo to skvele) Nakoniec, keď nám to ráno nebolo doručené, tak ako večera pred izbu , tak sme sa išli pozrieť dole do reštaurácie, kde boli pripravené švédske stoly (netvrdím , že
sme si tam každý nenašli to svoje ale teda ako z toho perfis pútavého ponukového lístka to nebolo) … o tejto zmene nás ale nikto neinformoval … Ráno keď sme odchádzali na turistiku, sme si mali nahlásiť zas večeru na daný deň, no žiaľ na recepcii nikto nebol zasa! Tak sme cez deň zavolali na číslo uvedené na recepcii , no žiaľ toto číslo patrilo recepcii iného hotela, tak sme museli vysvetľovať, kde sme ubytovaní a čo vlastne žiadame. No nakoniec nám jedlo večer bolo doručené (žiaľ to bolo bez výberu, tak sme mali znova zemiakovú kašu, tak ako v predošlý večer) . A raňajky? Tak tie pre zmenu nemal v nedeľu rano nikto z ubytovaných ani formou švédskych stolov ani doručené na izbu. Aby ubytovacie zariadenie nevedelo, že tam má ubytovaných dakých hostí??? A keď sme sa chceli obrátiť na recepciu, tak čo? Nikto tam nebol. Nakoľko sme mali lístok na lanovku na čas, nemohli sme čakať, kým sa niekto na recepciu dostaví.
Cestou späť po túre sme sa ale vrátili na ubytovanie vyriešiť neposkytnuté raňajky, žiadne ospravedlnenie nič… Jedine finančna kompenzácia … No kto máte deti, viete že pre ne chcete plnohodnotnú stravu hneď zrána … My sme sa spoľahli, že ked ju máme objednanú a zaplatenú, že ju aj dostaneme. Žiaľ nie…
3. Recepcia – čistý des … Po príchode žiadali zálohu za ubytovanie v prípade zistených škôd po nás… Záloha vo výške cca 125 eur bola vrátená po 5 týždňoch. A personál na recepcii tak viac nebol ako bol