Uložiť Uložené

Konské hlavy

Konské hlavy sa radia medzi menej významné vrcholy Malých Karpát a sú považované skôr za „medzizastávku“ pri dlhších túrach. Toto miesto je však známe pre jednu zaujímavú kuriozitu –priamo pri rázcestí označujúcom vrchol kopca sú umiestnené atrapy konských hláv nastoknutých na palice. Ak sa sem vydáte v hmlistom počasí, môže tento výjav pôsobiť priam strašidelne.

Na toto miesto sa vybrala aj naša blogerka Tami, ktorá so svojou rodinou rada navštevuje výnimočné miesta.

Vzhľadom na nenáročnosť trasy je túra na Konské hlavy príjemnou voľbou napríklad pre príležitostných turistov či rodiny s deťmi. Mnohí ľudia tvrdia, že výhľad z Konských hláv je bezvýznamný, nakoľko sa nachádzajú uprostred lesa. Ak však prejdete pár metrov smerom von z lesa, naskytne sa vám pekný výhľad na okolité malokarpatské kopce.

Ideálnym východiskovým bodom výletu na Konské hlavy je Pezinská Baba, známe lyžiarske stredisko v Bratislavskom kraji. Trasa odtiaľto vedie po červenej turistickej značke, výstup s miernym stúpaním zaberie približne pol hodinu

Lajk od maminy Tami

Ak si chcete výlet v Malých Karpatoch predĺžiť, môžete po červenej značke pokračovať ďalej cez Tri kamenné kopce až na vrchol Somár, ktorý je známy svojimi krásnymi výhľadmi. Trasa je obľúbená aj u cyklistov a v zime pri priaznivých podmienkach sa využíva aj na bežkovanie.