Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.

Tlač fotografií na plátno – originálny darček!

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako objednať tovar
Michaela

Dobrý deň,
ak si obraz objednám v pondelok 25.1.16 môžete mi zaručiť, že príde do piatku 29.1.16?Ďakujem za odpoveď.

Jaroslav

Dobrý deň
Áno, ak v pondelok objednáte, expedujeme v stredu DPD kuriérom.

Ivana Juráková

Zdravím …taaak konečne som sa aj ja dnes dočkala sľúbeného obrazu …Spokojnosť veľkááááá, skvelá práca aj keď to trvalo dlhšie ako som predpokladala, ale oplatilo sa čakať :) .. ĎAKUJEM..
Aj kupón potešil a samozrejme využijem ešte tohto roku…
Odporúčam ďalej …

Zlavomat.sk

Dobrý deň pani Juráková,

veľmi nás teší, že Vám bol obraz doručený a ste s ním spokojná. Určite využite aj druhý kupón a urobte si radosť znovu. :)

Prajem pekný deň.

Milada

Dobry den, mne tiez nestihli dorucit obraz do Vianoc, ale uz ho mam doma a je perfektny. Odhliadnuc od predvianocneho stresu a chybajuceho darceka pod stromcekom som s produktom spokojna a pribaleny kupon na dalsi vyrobok ako „bolestne“ rozhodne potesil. Urcite dam spolocnosti este sancu.

Zlavomat.sk

Dobrý deň Milada,

sme radi, že Vám bol tovar v poriadku doručený a ste s ním spokojná. Určite využite aj druhý kupón a urobte si radosť znovu. :)

Prajem pekný deň.


Patrícia

Tak už znovu píšem…lebo po ďalších 2 týždňoch čakania stále nič neprišlo! Poprosím Vás teda, aby ste mi napísali (pravdivo), či už bola moja objednávka odoslaná alebo je ešte stále u Vás.
Dátum objednania: 5.12.2015
Meno: Patrícia Holáková

Zuzana

Dobrý deň,

  1. prečo ste mi prosím 18.12.2015 sľu­bovali, že mi stihnete vyexpedovat obraz do Vianoc, keď ste následne od pondelka 21.12.2015 nez­dvíhali telefón a na moje sms ste nereagovali?
  2. prečo neodpovedáte ani na výzvy zľavového portálu – mail Vám bol zaslaný ešte minulý týždeň
  3. prečo si nedokážete zatriediť objednávky a urobiť si poriadok v komunikácii so zákazníkmi?
  4. prečo sľubujete niečo, čo nedokážete splniť a následne na to zákazníkov neupozorníte?
  5. kedy teda dostanem obraz, ktorý som si objednávala 11.12.2015???
ďakujem za odpoveď
Jaroslav

Dobrý deň, ospravedlnili sme sa za nestihnutie všetkých objednávok a ku každej objednávke pribaľujeme jeden kupón na obrázok grátis, ktorý platí po celý rok 2016. Pošlite mi prosím Vaše celé meno a ráno skontrolujem, v akom stave je Vaša objednávka. Najneskr v stredu však budú všetky objednávky s pred Vianoc vyexpedované.

Tomáš

Tak dnes mi konečne došiel obraz. Kvalita obrazu je vynikajúca ,doporučujem predajcu.
Dakujem aj za kupon čo ste slúbily

Zlavomat.sk

Dobrý deň Tomáš, sme radi, že tovar bol v poriadku doručený a ste s ním spokojný. :)

Tomáš

Dnes je piatok a stále nič. Do kedy to budete stále naťahovať? Pisali ste mi v stredu že v štvrtok bude moja objednávka vyexpedovaná,do teraz ma žiadny kurier neinformoval!!!!!

Jaroslav

Písal som Vám v stredu, aby ste mi zaslali Vaše celé meno a by som to vedel skontrolovať. Včera sme poslai asi 100 balíklov a dnes odchdádza ďalších asi 80 balíkov

Ivana

Zdravím vás p.Jaroslav !!! Ako ste na tom s expedovaním objednávok ???? Lebo mňa už čakanie omrzelo a na vaše výhovorky už tiež nemám náladu !! Je koniec prvého januárového týždňa a stále som sa môjho obrazu nedočkala ako ste sľubovali že po 3.1 budú obrazy vyexpedované! Čo si na to vymyslíte tentokrát??
Myslím si že bude lepšie ak mi vrátite peniaze a ukončíme našu spoluprácu! Nenechám sa ďalej ťahať za nos.....ďakujem …

Jaroslav

Dobrý deň
Vaša objednávka dnes odchádza k Vám aj so sľúbeným kupónom.

Tomáš

Už je streda a stále nič. Sme zvedavý či to stíhate odoslať do piatku

Jaroslav

Dobrý deň Stíhame, pracujeme aj dnes, napíšte mi Vaše celé meno, skontrolujem to. Dakujem a prajem všetkým pekný sviatočný deň

Lenka

Ja som posielala svoju objednavku ešte 4.12. A taktiež stále nič. Som zvedavá ci to dôjde budúci týždeň, ako sľúbia tentokrát aj s kupónom na gratis obrázok.

Jaroslav

Dobrý deň Stíhame, pracujeme aj dnes, napíšte mi Vaše celé meno, skontrolujem to. Dakujem a prajem všetkým pekný sviatočný deň

Patrícia

Žiaľ, sklamanie a chýbajúci darček pod stromčekom už januárové dodanie obrazu nezmení, ale aspoň ste sa k vzniknutému problému postavili zodpovedne a ponúkli ste nám – ktorí sme tovar nedostali +1 obrázok grátis. Vašu ponuku prijímam.

Zlavomat.sk

Pekný deň Patrícia,

sme radi, že ste s riešením situácie spokojná.

Patrícia

!!! NESERIÓZNA FIRMA !!!
Ja som tiež nedostala tovar, hoci som si ho objednávala už 5.12. Týždeň pred Vianocami mi cez telefón povedali, že garantujú doručenie do Vianoc, vraj sa nemusím obávať!..povedali, že objednávku overia, hoci sa ma neopýtali na nič, podľa čoho by vedeli moju objednávku identifikovať. Po tomto z ich strany už nebola žiadna komunikácia!
Je 30.12. a hoci som tovar objednala v dostatočnom predstihu, dodnes nemám ani tovar ani peniaze! Nehovoriac o tom, že to mal byť darček k Vianociam pre rodičov a do poslednej chvíle som naň čakala!

Jaroslav

Dobrý deň. Ďakujeme Vám za Vaše pripomienky, chcem sa na úvod úprimne ospravedlniť za nedodanie všetkých objednávok do Vianoc, prekvapil nás veľký záujem o naše produkty a tak sme nestihli vybaviť všetky objednávky, aj napriek tomu, že sme vyexpedovali viac ako 2800 objednávok, Ospravedlňujeme sa a ponúkame ako malé zadosťučinenie ku každej nedodanej objednávku kupón na grátis obrázok, ktorý je platný po celý rok 2016. Rozmer grátis obrázku je podľa rozmeru, aký ste si objednali. Všetky nedodané objednávky budú vyexpedované hneď v prvý januárový týždeň, spolu s kupónom. Vážime si každého klienta, a preto každú objednávku vyexpedujeme. Prajeme ešte pekné sviatky a šťastný Nový rok 2016.

Tomáš

Ani mne stale nič nedošlo,tak som zvedavý po tom 3.1 či niečo dojde. Už som pisal aj na zlavomat, stažnosť na predajcu a že mám ešte chvilku počkať,tak som zvedavý

Jaroslav

Dobrý deň. Ďakujeme Vám za Vaše pripomienky, chcem sa na úvod úprimne ospravedlniť za nedodanie všetkých objednávok do Vianoc, prekvapil nás veľký záujem o naše produkty a tak sme nestihli vybaviť všetky objednávky, aj napriek tomu, že sme vyexpedovali viac ako 2800 objednávok, Ospravedlňujeme sa a ponúkame ako malé zadosť učinenie ku každej nedodanej objednávku kupón na grátis obrázok, ktorý je platný po celý rok 2016. Rozmer grátis obrázku je podľa rozmeru, aký ste si objednali. Všetky nedodané objednávky budú vyexpedované hneď v prvý januárový týždeň, spolu s kupónom. Vážime si každého klienta, a preto každú objednávku vyexpedujeme. Prajeme ešte pekné sviatky a šťastný Nový rok 2016.

Ivana

Tak ako pani Eva mám aj ja podobný problém…a vidím že nás bude oveľa viac !!!! Ja len dúfam, že to nie je žiaden podvod a nejakého obrazu sa dočkáme, keďže peniaze z účtu mi zmizli v momente !!! Opravujem sa nie nejakého obrazu ale takého kvalitného ako opisujú že má byť v takých rozmeroch atď !!!
Ja som tiež dostala mail ako vy + tam bolo toto : Všetky nedodané objednávky budú vyexpedované po 03.01.2016 prvý týždeň spolu s obrázkom grátis alebo kuponom na obrázok grátis, ktorý platí celý rok 2016.

A dovolať sa im ako píšete nie je možné, tiež som to skúšala…

Takže dávam tomu poslednú šancu …čakám na kuriéra po 3.1.2016 …ak nie začínam to ináč riešiť …

Jaroslav

Dobrý deň. Ďakujeme Vám za Vaše pripomienky, chcem sa na úvod úprimne ospravedlniť za nedodanie všetkých objednávok do Vianoc, prekvapil nás veľký záujem o naše produkty a tak sme nestihli vybaviť všetky objednávky, aj napriek tomu, že sme vyexpedovali viac ako 2800 objednávok, Ospravedlňujeme sa a ponúkame ako malé zadosť učinenie ku každej nedodanej objednávku kupón na grátis obrázok, ktorý je platný po celý rok 2016. Rozmer grátis obrázku je podľa rozmeru, aký ste si objednali. Všetky nedodané objednávky budú vyexpedované hneď v prvý januárový týždeň, spolu s kupónom. Vážime si každého klienta, a preto každú objednávku vyexpedujeme.

Eva

Dobrý deň, 11.12 som si objednala obraz na plátne, 17.12 som po telefonickom dohovore dostala potvrdzujúci mail, že priali moju objednávku a povedali mi, že garantujú dodami do vianoc. 21.12 som im znovu volala a povedali mi, že v noci sa to bude tlačit a ráno to posielajú a samozrejme, že garantujú, že to do vianoc príde. Lenžie žiaden mail ani sms od nich nechodila ako slúbili a telefon nebrali tak som im napísala mail vzápätí mi prišiel mail:
„Ďakujeme Vám za Váš nákup a dôveru. Vami zaslaná objednávka je vo výrobe a usilovne na nej všetci pracujeme, aby sme stihli čo najviac objednávok vyexpedovať ešte pred Vianocami.

Pre obrovský počet viac ako 3000 objednávok, sa môže stať, že nestihneme všetky objednávky vyexpedovať do Vianoc, ale ubezpečujeme Vás, že každú objednávku vybavíme, a ku každej nedoručenej objednávke pribalíme kupón na tlač 1ks obrázku grátis.

Pred expedíciou budete informovaný sms-kou a emailom..

Chceme Vám zároveň poprosiť o zhovievavosť a porozumenie, nakoľko nám prišlo viac ako 2500 objednávok, na ktorých neustále pracujeme, aby sme všetko stihli do Vianoc vyexpedovať. Garantujeme, že všetky objednávky doručené do 14.12.2015 budú vzexpedované tak, aby ste ich do Vianoc mali u Vás.
V prípade nejasností ma prosím neváhajte kontaktovať.
Prajem pekný deň“

Dnes je 30.12 do dnešného dňa mi nič nedošlo a dovolať sa im je nemožné…

Jaroslav

Dobrý deň. Ďakujeme Vám za Vaše pripomienky, chcem sa na úvod úprimne ospravedlniť za nedodanie všetkých objednávok do Vianoc, prekvapil nás veľký záujem o naše produkty a tak sme nestihli vybaviť všetky objednávky, aj napriek tomu, že sme vyexpedovali viac ako 2800 objednávok, Ospravedlňujeme sa a ponúkame ako malé zadosť učinenie ku každej nedodanej objednávku kupón na grátis obrázok, ktorý je platný po celý rok 2016. Rozmer grátis obrázku je podľa rozmeru, aký ste si objednali. Všetky nedodané objednávky budú vyexpedované hneď v prvý januárový týždeň, spolu s kupónom. Vážime si každého klienta, a preto každú objednávku vyexpedujeme. Prajeme ešte pekné sviatky a šťastný Nový rok 2016.

Tomáš

Dobrý den, 13.12 som si objednal obraz na platne. Do teraz mi ešte nič nedošlo. Stihaťe mi to poslať do vianoc?

Zlavomat.sk

Pekný deň Tomáš,

ak Vám prosím tovar nebol doručený obráťte sa prosím na predajcu: info@celopolep.sk
+421 911 407 436.

Jaroslav

Dobrý deň. Ďakujeme Vám za Vaše pripomienky, chcem sa na úvod úprimne ospravedlniť za nedodanie všetkých objednávok do Vianoc, prekvapil nás veľký záujem o naše produkty a tak sme nestihli vybaviť všetky objednávky, aj napriek tomu, že sme vyexpedovali viac ako 2800 objednávok, Ospravedlňujeme sa a ponúkame ako malé zadosť učinenie ku každej nedodanej objednávku kupón na grátis obrázok, ktorý je platný po celý rok 2016. Rozmer grátis obrázku je podľa rozmeru, aký ste si objednali. Všetky nedodané objednávky budú vyexpedované hneď v prvý januárový týždeň, spolu s kupónom. Vážime si každého klienta, a preto každú objednávku vyexpedujeme. Prajeme ešte pekné sviatky a šťastný Nový rok 2016.

Ivana Juráková

Áno ..včera mi prišiel email od spoločnosti …ďakujem…

Jaroslav

Posielame ešte raz, pre istotu.

Pekný deň prajem

Ivana Juráková

Dobrý deň, píšem vám opäť…keďže ste mi ani včera ani dnes moju objednávku ešte nepotvrdili ako ste písali že potvrdíte :( …Môžte sa mi prosím vás na to pozrieť nech mám istotu že sa to dostalo k vám a že je to v poriadku ? Peniaze mi z účtu stiahlo a som trošku v pomykove keďže mi za týždeň nik na mail neodpovedal! môj email je : ivka.sidorova@gmail.com
ďakujem

Zlavomat.sk

Pekný deň pani Juráková,

je to už prosím v poriadku?

Ivana Juráková

Dobrý deň, v pondelok 14.12. som vám poslala email s mojou objednávkou na obraz na plátno ..dodnes sa mi nik neozval…rada by som sa informovala či vám to prišlo a či sa to vyrába či sa to stihne do Vianoc :)…ďakujem

Jaroslav

Dobrý deň Ďakujeme Vám za Váš dotaz, máme teraz pred Vianocami strašne veľa objednávok, teraz spracúvame objednávky z víkendu, Vašu objednávku Vám dnes potvrdíme, nakoľko na email odpovedáme osobne, nie automat, a hneď skontrolujeme fotky a zaradíme do výroby.

Palino Šlosár

Dobrý deň, mám otázku. Mám kalendár v ktorom sa mi veľmi páči obraz od pána Záborského, je však len v rozmere 31×23 cm. Dal by sa spraviť v rozmere 120 × 80 cm? ale neviem ako by sa to dalo v čo najlepšej kvalite dostať k vám, či poslať vám kalendár a vy by ste to dokázali kvalitne naskenovať… neviem. Môžte mi poradiť? Ďakujem

Jaroslav

Dobrý deň Najlepšie by bolo poslať alebo doniesť predmetný kalendar a my to oskenujeme

Milada

Dobry den, ak si obraz objednam dnes-zajtra, bude hotovy do 18.12. ?

Dakujem.

Jaroslav

Dobry den
Dakujeme Vam za Vas dopyt.
Ano, stihame Vas termin

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore