Dobrý večer chcela by som sa Vás spytať čí náhodu nenabehne ešte
jedna ponuka zo zľavou skipasu? Ďakujem :)
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
je možné, že sa táto ponuka bude v najbližšom čase opakovať. Presný
dátum jej spustenia Vám však momentálne neviem povedať.
Prajem Vám pekný deň
Katarzyna
ďakujem Chápem, že nákup môže byť premenený na skipasy Aj
používajú v rôznych dňoch. (Od poniedziłąku do piatku)
Katarzyna
haló
Koľko Skipasy možné zakúpiť jednou osobou?
Môžem si kúpiť pre celú rodinu po dobu 3 dní?
Ako to funguje?
Budeme vo Vrátnej od 01/30/2017 do 01.02.2017 (4 osoby). Môžeme kúpiť po
dobu 3 dní?
Katarzyna
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
na jednu osobu je možné zakúpiť max 10 skipassov. V prípade ak ich
potrebujete viac, je potrebné aby ďalšiu objednávku vykonala iná osoba
s iným emailom.
Prajem Vám pekný deň
Biba
Zdravim, vcera som si zakupila skipasy a zial mi neprisli do e-mailu.
Poprosim Vas o zaslanie.
Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, voucher evidujeme ako odoslaný na Váš e-mail, skúste si
skontrolovať aj priečinok spam, reklama alebo propagácie. Voucher si taktiež
môžete po prihlásení kedykoľvek stiahnuť zo svojho užívateľského
profilu. Stačí otvoriť https://www.zlavomat.sk/login, kde
vložíte e-mail a heslo. Po prihlásení uvidíte vpravo hore tlačítko
„Moje nákupy“, po kliknutí naň sa Vám zobrazí Váš účet so
všetkými zakúpenými vouchermi.
Prajem Vám pekný deň
Jana Balcaříková
Dobrý den. Přeji Vám všechno nejlepší do nového roku a ráda bych se
na něco ptala. 23.12. jsem odeslala na váš účet peníze za deset skipasů.
Ve Vrátné mi ve středisku řekli, že bez vámi zaslaného dokladu lístky
předat nemohou. V čem je problém a jak se dá opravit? Děkuji za odpověď.
Jana Balcaříková
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
aj Vám všetko dobré do nového roku. Voucher evidujeme ako odoslaný na Váš
e-mail, skúste si skontrolovať aj priečinok spam, reklama alebo propagácie.
Voucher si taktiež môžete po prihlásení kedykoľvek stiahnuť zo svojho
užívateľského profilu. Stačí otvoriť https://www.zlavomat.sk/login, kde
vložíte e-mail a heslo. Po prihlásení uvidíte vpravo hore tlačítko
„Moje nákupy“, po kliknutí naň sa Vám zobrazí Váš účet so
všetkými zakúpenými vouchermi.
Prajem Vám pekný deň
miroslav gredi
Zdravím, je možné už zakúpené skipasy 10 ks, ktoré budú platné od
9.01.2017 vystornovať?
Vďaka, Gredi
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
v prípade ak máte záujem o storno voucherov, kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk a my
Vám radi pomôžeme.
Prajem Vám pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer chcela by som sa Vás spytať čí náhodu nenabehne ešte jedna ponuka zo zľavou skipasu? Ďakujem :)
Dobrý deň,
je možné, že sa táto ponuka bude v najbližšom čase opakovať. Presný dátum jej spustenia Vám však momentálne neviem povedať.
Prajem Vám pekný deň