Dobry den, chcel by som sa opytat ak som kupil poukaz pre dve osoby a mame
1dieta rocne tak staci ked si dokupime postielku?? Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
v tomto prípade Vám odporúčam obrátiť sa na recepciu – recepcia@telgartapartmany.sk,
+421 917 519 923.
Verím, že Vám budú vedieť poradiť a dohodnete sa na detailoch.
Prajem Vám pekný deň.
Človek
Dobrý deň,
Moja otázka je, či polpenzia je v cene pobytu, alebo ju treba dokúpiť. Nie
je to z ponuky celkom jasné. Polpenzia je totiž uvedená v detailoch ponuky,
ale potom na pravej strane v časti „príplatky“ je uvedené, že je
možnosť polpenziu si dokúpiť. Ako to teda je?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
nie v každom variante je polpenzia v cene. Tam, kde je napísaná ako strava,
netreba nič doplácať, je v cene. Ak v ponuke konkrétneho variantu sa
neuvádza, je možné si priplatiť za polpenziu.
Prajem pekný deň.
Martina Upohlavová
Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať ci je možné spojiť 2 poukazy a
predĺžiť si tak pobyt na 7 dní v apartmáne classic pre 4 osoby cez leto
s nástupom 28.7. Ďakujem
Zlavomat.sk
Pekný deň,
samozrejme, kupóny je možné skombinovať a predĺžiť si tak pobyt. Ohľadom
rezervácie Vás však poprosíme kontaktovať priamo recepciu hotela: recepcia@telgartapartmany.sk
+421 917 519 923
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chcel by som sa opytat ak som kupil poukaz pre dve osoby a mame 1dieta rocne tak staci ked si dokupime postielku?? Dakujem
Dobrý deň,
v tomto prípade Vám odporúčam obrátiť sa na recepciu – recepcia@telgartapartmany.sk, +421 917 519 923.
Verím, že Vám budú vedieť poradiť a dohodnete sa na detailoch.
Prajem Vám pekný deň.