Netermínový variant: Po zakúpení kupónu je potrebná rezervácia vopred na tel. č.:+48 (12) 28 10 144, prípadne e‑mailom: recepcja@hotelniepolomice.pl.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Voucher je možné využiť od pondelka do nedele.
Je možné zakúpiť si viacero kupónov a predĺžiť si tak pobyt.
Check in/Check out: 14:00 hod./ 11:00 hod.
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Netermínový variant: Pri zrušení rezervácie najneskôr 7 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie v kratšej lehote ako 7 dní pred dohodnutým termínom voucher prepadá v plnej výške. Zmena rezervácie je možná maximálne 1x po dohode s recepciou.
Termínový variant: Zrušenie alebo zmena rezervácie sú možné najneskôr 7 dní pred nástupom na pobyt. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná maximálne jeden krát po dohode s recepciou. Pre zmenu alebo zrušenie rezervácie prosím kontaktuje zákaznícke oddelenie Zlavomatu.
Dobry den, prosím Vás kolko stoji jedna jazda z Niepolomice do Krakowa
(rynek qlowsky / Galeria Krakowska) Mat busom ? Dakujeme
Martina Mrázeková
Dobry večer
Chcela by som sa opýtať koľko by stáli 2noci pre dve osoby s ranajkami a
večerou. Medzi 4. a 10. oktobrom.
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, v ponuke máme balík pre 2 osoby na 2 noci s polpenziou
v cene 95€. Ohľadom dostupnosti termínov prosím kontaktujte priamo hotel.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti,
radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom
na podpora@zlavomat.sk.
Prajem Vám pekný deň!
Plavčan Marián
Kolko by stal pobyt od 27.12. – 29.12.2017 . Dvaja dospely + 1dieta
11 rok. Len ranajky. Dakuje.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, vo Vami požadovanom termíne nie sú vouchery platné. Cena za
pobyt v tomto období by bola v plnej výške. Je potrebné sa informovať
v Hoteli/ na internete. Prajem pekný deň!
darina
Dobrý deň, chcela som sa opýtať ako ďaleko je do centra Krakova.
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
Hotel sa nachádza cca 20 km od centra Krakova.
Prajem Vám pekný deň.
Jana
Dakujem za odpoved…
Jana
Da sa zrusit rezervacia pokial to neni zaplatene? Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Jana,
rezervácia je záväzná až vtedy, keď poskytnete kód voucheru hotelu a oni
Vám rezerváciu potvrdia. Keď ste tak neurobili, rezerváciu zrušiť
môžete.
Pekný deň.
Ivana
Dobrý deň, prosím vás máme dve deti 2 a 4 roky a chceli by sme pobyt
na 2 noci s raňajkami, aká by bola cena pre deti? Píšu,že deti do
4 rokov zdarma je to aj s raňajkami? Stačí nám jedna prístelka.
Ďakujem Lackova
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za neskorú odpoveď. Platili by ste iba za jedno dieťa
(4-ročné) a to – 15 €/noc s raňajkami. Všetky príplatky sa hradia
priamo na recepcii hotela.
Pekný deň!
Daniela Bednárová
Ako sa dá dostať verejnou dopravou z Krakova do Niepolomic? Vlakom alebo
autobusom a presne odkiaľ.
Vďaka
Bednárova
LIpany
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za neskorú odpoveď. Do Niepolomic sa dostanete autobusom
linky MAT-BUS. Autobusová zastávka je hneď vedľa vlakovej stanice/Galérie
Krakowska (obchodné centrum) na ulici Worcella.
Pekný deň!
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry večer
Chcela by som sa opýtať koľko by stáli 2noci pre dve osoby s ranajkami a večerou. Medzi 4. a 10. oktobrom.
Ďakujem
Dobrý deň, v ponuke máme balík pre 2 osoby na 2 noci s polpenziou v cene 95€. Ohľadom dostupnosti termínov prosím kontaktujte priamo hotel. Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk. Prajem Vám pekný deň!