Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
79 EUR za 3-DŇOVÝ relaxačný pobyt v Penzióne PREDNÁ HORA na Muránskej Planine. S polpenziou, neobmedzeným vstupom do Vodného a Vitálneho sveta so zľavou 50 %
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Je potrebná rezervácia VOPRED na tel. č. +421 58 4494158 alebo na mobilných číslach: 0915–956173; 0910–923535 alebo e‑mailom na ra@prednahora.sk
- Kupón platí v týždni od pondelka do piatka
- Je možné kombinovať viac kupónov a predĺžiť si pobyt
- Kupón platí na 2 noci pre dve osoby v dvojlôžkovej izbe typu štandard
- 2 krát polpenzia pre dve osoby
- Neobmedzený vstup do VITÁLNEHO a VODNÉHO SVETA!
- Maximálny počet voucherov na jednu osobu je neobmedzený
- Celkový počet voucherov je neobmedzený
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň, 26.8. som uhradila platbu cez internetbanking, ale voucher mi zatiaľ neprišiel.
Dobrý deň Jana, kupón Vám príde dnes alebo najneskôr v pondelok – posiela sa totiž po celkovom spracovaní platby do 3 pracovných dní. Tento týždeň boli až dva sviatky, preto príde neskôr. Už vopred príjemný pobyt:)
Nedalo by sa zariadiť aby to prišlo dnes? Rada by som to zajtra venovala ako darček.
Dobry den, pri bankovom prevode je potrebne zadat telefonne cislo. Ale do policka, kam sa zadava sa mi neda vlozit mobilne tel. cislo (t.j. 10cisel len 9) Ako sa to da vyriesit?? Dakujem
Danka, ak je to potrebné, zadajte ho bez prvého čísla.
Ak uz to mam rezervovanie a kupim si kupon, a po case rezervaciu zrusim vratia sa mi peniaze?
Martin, kupón nie je vymeniteľný za peniaze. Môžete ho využiť do 23. 12. 2011 alebo niekomu darovať, peniaze za kupón sa však pri jeho nevyužití nevracajú.
Dobry den chcel by som sa opytat vo stvrtok som zaplatil voucher a stale mi neprisiel ziadny poukaz na pobyt??????
Dobrý deň Tomáš, kupóny sa posielajú po celkovom spracovaní platby (do 3 pracovných dní). Kupón vám príde neskôr, nakoľko v pondelok bol navyše sviatok. Príjemný deň
Dobrý deň, máme dve deti /3,12 rokov/ a chceme pre ne tie isté podmienky ako pre nás -dvoch dospelých-t.j. ubytovanie,polpenzia,neobmedzený vstup do wellness..? Je pre nás výhodnejšie kúpiť jeden kupón /chceme ísť na dve noci/ a doplatiť alebo kúpiť dva kupóny?Budeme ubytovaní v 2 dvojlôžkových alebo 1apartmáne? Ďakujem za rýchlu odpoveď.
Dobrý deň Zuzana,
ubytovaní budete v dvojlôžkovej izbe typu štandard. Pre mladšie dieťa
máte možnosť prístelky zdarma (všeobecne: pre jedno dieťa do 10 rokov je
prístelka zdarma), pre staršie dieťa treba už prístelku doplatiť – na
jednu noc 6,50 eur (spolu na dve noci 13 eur). Takisto doplácate polpenziu
pre deti podľa bežného cenníka hotela – pre jedno dieťa 4,50 eur (2×
pre dve deti – spolu 18 eur). Deti majú tiež 50 % zľavu na wellness,
teda 8,50 eur na neobmedzený vstup do wellness na jeden deň (ak 2× pre dve
deti – spolu 34 eur). Doplácali by ste teda 65 eur. Pri kúpe dvoch
kupónov by ste však mali väčší komfort, keďže 2-lôžkové izby sú
štandardne pripravené len pre jednu prístelku. Môžete sa tiež skúsiť
s penziónom dohodnúť na inom ubytovaní (napr. trojlôžková izba,
apartmán…) a cenový rozdiel doplatiť. Je to na Vás :)
V jednej 2-lôžkovej izbe však môžu byť pokojne aj dve prístelky. Pekný pobyt.
pri rezervacii mi povedali ze v bungalovoch.
Sima, vo Vašom prípade išlo naozaj o momentálnu obsadenosť v penzióne (na Vami vybraný termín), poskytli Vám teda ubytovanie v ďalšom zariadení, ktoré sa v areáli nachádza. Rozhodne sa však nemusíte obávať, že by ste tým boli o niečo ukrátení, bungalovy poskytujú úplne rovnaký komfort ako izby v penzióne. Príjemný pobyt!:)
dobry den chcem sa opytat na ubytovanie-je tam napisane ze v dvojlozkovej izbe,ta izba sa nachadza v penzione alebo v bungalove?
Dobrý deň Sima, kupón platí pre ubytovanie v dvojlôžkovej izbe typu štandard – v penzióne. Informáciu, ktorú ste dostali, ešte preveríme – mohlo ísť o momentálnu obsadenosť v penzióne… Poprosíme Vás o chvíľu strpenia.
mne zatial neprisla ziadna odpoved na email ani voucher
:/
Kamila, voucher Vám zašleme hneď, ako prebehne celkové spracovanie platby (bežne cca 1 až 3 dni). V prípade, že ste si pobyt objednávali dávnejšie, určite nás kontaktujte na adrese zákazníckej podpory: zlavy@zlavomat.sk. Pekný deň
Ano
Ďakujem
platba práve nabehla :-)
Roman, problém sa teda vyriešil? :) Príjemný pobyt
22.8. som si objednal pobyt v penzione predná hora, omylom som uhradu
zaplatil nau čet majitela penzionu, žiadal som ho aby mi platbu vratil spať
na učet no vobec to nechce urobiť, možete mi nejak pomocť?
ďakujem
Dobry den,chcela by som sa spytat ci je este mozna nejaka ina vhodna doprava
na toto miesto okrem auta. predbezne sme pozerali nejake spoje,ale ziadne vhodne
sme nenasli.
vopred dakujem za odpoved
Dobrý deň Mária, navštívte stránku hotela, kde nájdete niektoré tipy, ako sa k hotelu dopraviť – vlakom i autobusom: http://www.prednahora.sk/sk/kde-nas-najdete. Konkrétne spoje si potom skúste vyhľadať napr. na http://cp.atlas.sk/vlakbus/spojenie/.
dobrý deň chcela by som sa spytat, aka je okrem auta este mozna najlepsia doprava na toto miesto,nakolko sme pozerali predbezne spoje a nic vhodne sme nenasli. dakujem za odpoved
Dobrý deň Mária, navštívte stránku hotela, kde nájdete niektoré tipy, ako sa k hotelu dopraviť – vlakom i autobusom: http://www.prednahora.sk/sk/kde-nas-najdete. Konkrétne spoje si potom skúste vyhľadať napr. na http://cp.atlas.sk/vlakbus/spojenie/.
Dobry deň,
takisto ako predchadzajuci pan. Platbu som internet bankingom odosielal
v piatok 19.8. pricom som si rovno zajednal aj termin dopredu s tym ze cislo
voucheru doplnim neskor, no dodnes ziadna odozva o zaplateni.
Dobrý deň, takisto nás kontaktujte na zákazníckej podpore: zlavy@zlavomat.sk a doplňte potrebné kontaktné údaje. Pekný deň!
Vdaka za promptne vybavenie, dnes rano som si uz nasiel kupony v maily :) Isto zlavomat vyuzijem aj v buducnosti :)
uz je to OK, 00:11 mi prisli kupony :) Dakujem za promptne vybavenie
Dobrý deň,
19.8 sme zaslali platbu a prišiel nám aj výpis z banky, ale kupón nám
nedošiel. Nevieme či Vám teda došla platba.
Dobrý deň, kontaktujte nás na zlavy@zlavomat.sk – doplňte, prosím, tiež všetky potrebné údaje, aby sme Vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť. Už vopred príjemný pobyt
dobry den stalo sa mi to iste.udaje som doplnila platbu som vykonala..ale voucher na maily este nemam
Dobrý deň, takisto nás kontaktujte na zákazníckej podpore: zlavy@zlavomat.sk a doplňte potrebné kontaktné údaje. Pekný deň!
Dobrý deň, chcem sa spýtať, že či je možné už teraz si rezervovať termín, alebo sa musí počkať do vypršania času v ponuke. A zároveň sa chcem spýtať, že či to teraz bude fungovať tak, že zavolám do toho penziónu a nadiktujem číslo na voucheri a mali by ma tam mať, že som to uhradila, resp. stala som sa zákazníkom zľavy? Ďakujem.
Dobrý deň Ivi,
termín si môžete rezervovať už teraz. Nadiktujete číslo voucheru (je
dobré mať kupón vytlačený) a hotel si následne sám overí jeho platnosť.
Pekný pobyt!
chcela by som sa opytat aky je check in a check out
Dobrý deň,
check in je od 14 hodiny, check out do 10 hod. Príjemný pobyt!
Pozerala som stránky penziónu, ktorý ponúka rôzne druhy ubytovania napr. bungalovy, koliba, hvezdáreň… a preto by som sa chcela spýtať ako je to s ubytovaním ak si zakúpim tento kupón na aký druh ubytovania platí, či záleží na dohode s penziónom
Eliška,
kupón platí pre pobyt v 2-hviezdičkovom penzióne. :)
pekný den chcem sa opýtat či aj v den odchodu a príchodu sa dá využívat vodný svet
Dobrý deň,
áno, neobmedzený vstup do vitálneho a vodného sveta platí počas celého
Vášho pobytu.
Dobrý den,chci se zeptat.Chtěla bych využít Vaší nabídku,ale mám dvě pejsky..yorkshirský teriér..jsou čistotná a naučena hygienickým návykům.Můžou tam jít semnou ?? a když jo platí se za ně???
Dobrý deň,
skúste sa obrátiť priamo na hotel – tel. č. +421 58 4494158,
0915 956 173, 0910 923 535 alebo ra@prednahora.sk.
Pekný deň
Psala jsem jim dvakrát na uveděný email,až pak jsem psala Vám do slevomatu,ale žádnou odpověd jsem od nich nedostala.
Dobry den chcela by som sa opytat ako by to bolo s cenou ked mame dve deti..3 roky a druha ma 7 mesiacov a v ktorom obdobi je mozne pobyt kupit pobyt(ktore mesiace) dakujem
Dobrý deň Monika,
pokiaľ pre mladšie dieťa nepotrebujete prístelku, stačí Vám jedna
prístelka, ktorá je zdarma. Doplácate iba za stravu pre deti – podľa
Vašich individuálnych požiadaviek (treba sa už dohodnúť priamo
s hotelom).
Na pobyt môžete ísť kedykoľvek v dobe platnosti kupónu od pondelka do
piatka (od 5. 9. 2011 do 23. 12. 2011), informácie o voľných termínoch
získate na tel. č. +421 58 4494158, 0915 956 173 alebo
0910 923 535. Príjemný pobyt!
chcem sa informovat ci wellness a vodny svet je neobmedzeny pre oboch z dvojice a ci su este nejake terminy volne koncom augusta .dakujem
Kamila,
samozrejme, neobmedzený vstup do wellness platí pre oboch. Informácie
o voľných termínoch získate na tel. č. hotela +421 58 4494158,
0915 956 173 alebo 0910 923 535.
Dobrý deň, je možný pobyt so psom?
ďakujem
Dobrý deň Milena,
skúste sa obrátiť priamo na hotel – tel. č. +421 58 4494158,
0915 956 173 alebo 0910 923 535.
Chcem sa opytat, ci by bolo mozne zlavovy kupon vyuzit aj na pobyt od piatku do nedele?
Žiaľ nieje to možné, pretože všetky víkendy sú už do konca roka
obsadené.
Kupón platí od pondelka do piatka.
Veríme, že aj tak budete spokojná.
Žiaľ nieje to možné, pretože všetky víkendy sú už do konca roka
obsadené.
Kupón platí od pondelka do piatka.
Veríme, že aj tak budete spokojná.
Chcela by som sa spytat, ci aj druhe dieta do 10 rokov na pristelku ma ubytovanie zdarma. Polpenziu pre deti je potom potrebne doplatit zvlast? Dakujem
Lucia,
za druhé dieťa už treba prístelku doplatiť. Takisto doplácate polpenziu
pre deti, ktoré majú 50 % zľavu z bežnej ceny. Jedna prístelka stojí na
noc 6,50 eur, polpenzia pre jedno dieťa 4,50 eur. Deti majú takisto 50 %
zľavu na wellness. Príjemný pobyt!
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
24.8.2011 jsem posílala na Váš účet peníze, nevím, zada v pořádku došly, ale do dnešního dne jsem nedostala voucher.Dalo by se to nějak ověřit?Moc děkuji
Dobrý večer Monika, samozrejme, napíšte na zlavy@zlavomat.sk.