Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
99 eur za 3-dňový pobyt pre DVE osoby v hoteli ROYAL Látky vo Veporských vrchov. Lyžovačka a relax vo vysokohorskom prostredí!
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Je potrebná rezervácia VOPRED na tel. č. +421 45 5376 329 alebo na e‑maile: info@royalhotel.sk
- Pri objednaní zadajte číslo kupónu
- Kupón platí cez týždeň aj cez víkend
- KUPÓN NEPLATÍ OD 26. 12. 2011 do 8. 1. 2012
- Je možné kombinovať viac kupónov a predĺžiť si pobyt
- Kupón platí na 2 noci pre dve osoby v dvojlôžkovej izbe
- Polpenzia v cene pobytu
- NEOBMEDZENÝ vstup do wellness centra zdarma
- 4 x celodenný skipas v cene
- Pozornosť hotela – fľaša sektu v cene
- Je možné priložiť do izby prístelku v cene 10,00 eur
- Jednorázový poplatok za psa alebo mačku 3,00 eur
- Dieťa do 6 rokov bez nároku na lôžko a stravu má všetky služby zdarma
- Doplatok za prístelok 10€/osoba/noc + možnosť doplatiť si večeru za 4€ pre deti do 12 rokov, od 12 rokov doplatok za večeru 8€
- Maximálny počet voucherov na jednu osobu je neobmedzený
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
prosim vas, chcela by som sa spýtat ako je to s lyžami a lyžiarkami, že či sa daju niekde uschovať alebo sa to nosí na izbu, alebo ako to funguje. ďakujem
Dobrý deň,
áno, v hoteli budete mať k dispozícii aj lyžiareň na odloženie svojej
lyžiarskej výbavy :)
Prajeme peknú dovolenku
Dobrý večer, kupón mám zaplatený, ale nemôžem si rezervovať termín, pretože mi nikto nedvíha telefóny ani neodpovedá na maily. Stalo sa s hotelom niečo, neviete mi poradiť?
Dobrý deň,
e-maily vybavuje recepcia priebežne, skúste preto opäť zavolať na číslo
00421 45 5376 329, dovolať by ste sa mali bez problémov.
Prajeme krásny pobyt!
Práveže tam je najväčší problém. Pokúšam sa dovolať už 5 dní vkuse a nikto mi nedvíha.
Telefonovali sme do hotela a všetko bolo v poriadku, určite budú
reagovať aj na Váš e-mail. Ak by ste sa napriek tomu znova nedovolali,
napíšte, prosím, na našu zákaznícku podporu zlavy@zlavomat.sk, zadajte
meno, na aké si želáte urobiť rezerváciu, a termín, o aký máte záujem.
Ak bude voľné, pobyt Vám zarezervujeme.
Ďakujeme za pochopenie a vopred prajeme peknú dovolenku!
skúšala som ešte raz z mobilu a podarilo sa, ďakujem veľmi pekne :)
dobrý deň,prepáčte ale môžem sa spýtať čo znamená 4 x celodenný skipass, čiže ked pojdeme dvaja môžeme mať pre každého na 2dni celodenný skipass? dakujem pekne za odpoved.
Presne tak, s kupónom získate 4 celodenné skipasy – pre každého z dvojice na dva dni :)
dobry den dna 22.12. som uhradila platbu na vas ucet a este stale nie je evidovana na mojom mail ako uhradena…na cislo telefonu, ktore mate uvedene na stranke sa opatovne nemozem dovolat…chcem sa spytat ako postupovat a aky je telefonicky kontakt na vas za ucelom dojednania terminu dakujem
Dobrý deň,
napíšte, prosím, na našu zákaznícku podporu zlavy@zlavomat.sk a uveďte
aj číslo účtu, z ktorého bola platba hradená. Vašu platbu tak rýchlo
overíme a kupón Vám zašleme.
Následne budete môcť urobiť rezerváciu pobytu na tel. č. +421
45 5376 329 alebo na e-maile info@royalhotel.sk.
Ďakujeme a prajeme pekný pobyt
dobrx den
my sme vam uhradili platbu pre tri kupony ale zadali sme iny variabilny symbol,
co teraz?
Dobrý deň Boris,
kontaktuje, prosím, našu zákaznícku podporu na zlavy@zlavomat.sk. Peniaze
budú na náš účet pripísané približne do 2–4 pracovných dní. Vašu
platbu potom vyhľadáme a kupóny Vám odošleme.
Ďakujeme a želáme skvelú dovolenku!
Dobrý večer, 14. 12. som zaplatila 3. kupón na pobyt prostredníctvom IB. Platba bola zaúčtovaná 15.12. Dodnes je na mojom účte kupón evidovaný ako objednaný, ale nezaplatený. Zdá sa mi to už dosť dlho. Neviem, kde sa stala chyba. Číslo účtu som skontrolovala, môžete mi poradiť, ako postupovať? Ďakujem.
Dobrý deň Ľubica,
napíšte, prosím, na našu zákaznícku podporu zlavy@zlavomat.sk a uveďte
aj číslo účtu, z ktorého bola platba hradená.
Ďakujeme
Dobry den,
ospravedlnujem sa, ale este som zlavomat.sk nevyuzila, preto sa chcem spytat,
ako to funguje s kupou a naslednym uplatnenim vouchera, voucher si zakupim a na
konkretnom termine sa nemusim ihned nahlasit? Mozem si rezervovat konkretny
termin aj niekolko dni PO kupe vouchera? Dakujem za odpoved :)
Dobrý deň,
v prvom rade sa tešíme, že Vás naša ponuka upútala :)
Funguje to nasledovne – najprv si zakúpite kupón, pri platbe kartou Vám ho
na Váš e-mail zašleme okamžite, pri bankovom prevode trvá zaslanie
približne 3 pracovné dni. Stav svojich objednávok, ako aj kupóny potom
vždy nájdete aj vo svojom účte na Zľavomate v prehľade objednávok. Viac
info nájdete napr. na stránkach:
http://www.zlavomat.sk/sk/faq
http://www.zlavomat.sk/sk/ako-to-funguje
http://www.zlavomat.sk/sk/kredity-zlavomat
http://www.zlavomat.sk/sk/ako-to-funguje#garance-spokojenosti
http://www.zlavomat.sk/sk/newsletter
Na každom kupóne máte vyznačenú jeho platnosť. Tento pobytový kupón
budete môcť využiť kedykoľvek od 10. 12. 2011 do 1. 4. 2012
(s výnimkou od 26.12.2011 do 8.1.2012 – tak ako sa píše v podmienkach).
To znamená, že v tomto období si môžete rezervovať a využiť pobyt. Pri
rezervácii nahlásite číslo kupónu a vytlačený kupón odovzdáte na
recepcii pri príchode.
Odporúčame urobiť rezerváciu dostatočne vopred pred Vami zvoleným
termínom.
Prajeme príjemný deň a skvelú dovolenku :)
Dobrý deň, máte voľné izby typu „veľká, resp.apartmán“
na termín od 19.2 do 25.2 pre 2 dospelých + 1 prístelok+ 1 malý bytový
psíček? Radi by sme si kúpili po 2 kupóny pre dospelých. Na 13-ročné
dieťa sa koľko dopláca ? dakujemza skorú odpoveď a pekne Vás pozdravujem
.
Dobrý deň,
kupón platí na 2 noci pre dve osoby v dvojlôžkovej izbe, ak máte záujem
o iný typ izby, kontaktujte, prosím, priamo hotel a informujte sa o možnom
doplatku. Takisto Vám tu poskytnú informácie o všetkých aktuálne
voľných termínoch.
Doplatok za prístelku pre dieťa je 10 eur na noc, v cene sú zahrnuté
raňajky, za večeru je potrebné doplatiť 8 eur. Dieťa bude mať rovnako ako
Vy neobmedzený vstup do wellness.
Za psíka uhradíte jednorazový poplatok vo výške 3 eurá.
Prajeme pekný pobyt!
Dobrý deň, v podmienkach máte písané „# Je potrebná rezervácia
VOPRED na tel. č. +421 45 5376 329 alebo na e-maile: info@royalhotel.sk
# Pri objednaní zadajte číslo kupónu“, tak som sa chcela spýtať, či to
VOPRED znamená ešte predtým ako zaplatím a príde mi kupón, alebo len
predtým ako budem chcieť prísť do hotela? Môže sa napríklad stať, že do
konca platnosti kupónu sa v hoteli nenájde voľný termín?
Dobrý deň,
informácie o rezervácii termínu platia pred Vaším príchodom do
hotela – už pri telefonickej rezervácii nahlásite číslo kupónu a
vytlačený kupón potom odovzdáte na recepcii hotela. Vyhovujúci termín sa
Vám určite podarí nájsť, kupón je platný od 10. 12. 2011 do
1. 4. 2012 (s výnimkou od 26.12.2011 do 8.1.2012).
Odporúčame však urobiť rezerváciu čím skôr, ako budete vedieť presný
termín.
Prajeme skvelú dovolenku!
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, že ak som zvolila platbu prostrednictvom nie svojho účtu ako zistíte, že som zaplatila resp.aj moju adresu na ktorú mi príde voucher ked som ju doteraz nikde ešte nezadávala.Mám tieto údaje napísať do správy pre adresáta? ďakujem
Dobrý deň,
Vašu platbu vyhľadáme na základe variabilného symbolu, nezáleží na tom,
z akého účtu bola hradená. Kupón Vám príde do 3 prac. dní na Váš
používateľský e-mail – v rovnakom čase ho nájdete aj vo svojom účte
na Zľavomate v prehľade objednávok.
Dobry den, chcem sa opytat ci Neobmedzený vstup do wellness centra znamena kedykolvek a za popolatok alebo kedykolvek a zadarmo? dakujem
Dobrý deň,
vstup do wellness centra je zadarmo.
Pekný deň
Dobrý deň, dnes som rezervovala pobyt v hoteli a pani na recepcii mi
povedala, že v cene prístelky sú len raňajky. Teda všetko ostatné –
skipas, bazén, sauna je za poplatok. Tu vyššie čítam v odpovedi na
podobnú otázku, že v cene prístelky je aj bazén. Môžem sa opýtať, ako
to teda je? Ďakujem.
Prajem pekný večer a nech sa darí.
Dobrý deň,
pri odpovedi sme vychádzali z informácií na stránke hotela, kde je
uvedené, že hoteloví hostia majú vstup do bazéna zdarma.
http://hotelroyal.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=30&lang=sk
Za nepresnú odpoveď sa ospravedlňujeme, ďakujeme za upozornenie.
Veríme, že hotel Royal pre Vás pripraví skvelú dovolenku.
Dobrý deň, chcem sa opýtať na snehové podmienky resp. kedy a v akom čase sa bude dať lyžovať? ďakujem
Dobrý deň Patrícia, tieto informácie Vám najlepšie poskytne recepcia
hotela na tel. č. +421 45 5376 329 alebo na e-maile: info@royalhotel.sk.
Ďakujeme a prajeme príjemný pobyt
dobrý večer chcela by som si objednať pobyt v hoteli, ale neviem si to objednať, po zadaní 5 miestneho kódu pre platbu prevodom a pri rekapitulácii objednávky ju neviem objednať vypisuje mi eror, poraďte čo mám urobiť
Dobrý deň Iveta, Vaša objednávka bola úspešná, dokonca viackrát – kupóny nájdete vo svojom účte na Zľavomate v prehľade objednávok. Prosím, dajte nám vedieť, ak Vám mail s pokynmi na platbu neprišiel a o koľko kupónov máte záujem. Informácie k platbe Vám znovu odošleme a kupóny objednané navyše vystornujeme. Za komplikácie sa ospravedlňujeme.
ked sa poziada o pristielok za tych 10 eur, tam sa moze odoba do ake kolvek veku a ma ties ranajky a skipas?
Peter, doplatok za prístelku je jednotný a tretia osoba na izbe má
zabezpečené tiež raňajky a vstup do bazéna.
Skipas či iné služby, o ktoré by mala táto tretia osoba záujem, už treba
doplatiť zvlášť (informácie o cenách Vám ochotne poskytnú na tel. č.
hotela +421 45 5376 329).
Príjemný pobyt
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za nepresnú informáciu, vstup do bazéna zdarma platí pre
hostí ubytovaných na lôžku, nie prístelke (http://hotelroyal.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=30&lang=sk).
Ďakujeme za pochopenia a veríme, že pobyt v hoteli Royal si aj tak užijete
;)
Pekný večer
milý zľavomat, prajem vám veľa trpezlivosti ,pri zodpovedaní,ďalších náročných otázok.....
Dakujem za odpoved! Este by ma zaujimalo co som na stranke nenasiel, ze od kolkej je v hoteli check-in a do kolkej je check-out. Dakujem!
Tomáš, check in je po 12 hodine a check out do 12 hodiny (okolo 11 hod.).
Dobry den! Zaujimalo by ma, ci parkovanie je v cene, resp. kolko stoji na den. Dakujem!
Dobrý deň Tomáš, hostia hotela majú parkovanie zadarmo.
Príjemný pobyt
Ahojte, rád by som sa spýtal či je možné doplatiť si aj dopravu, resp. aká je možnosť dopravy do hotela? Nepočítajme dopravu autom. Ďakujem.
Dobrý deň Patrik, cena kupónu je nemenná, doprava je už individuálna.
K hotelu Vás dovezie aj autobus (ideálne spojenie si môžete vyhľadať
napríklad na stránke http://cp.atlas.sk/vlakbus/spojenie/ –
Látky, Prašivá).
Príjemný pobyt
Dobrý deń,
chceli by sme sa opýtať , že ako by sme mohli využiť zľavu keď máme
4 deti vo veku : 12,10,9 a 4. Bolo by možné mať napríklad spoločný
apartmán, s prístelkami ? Ďakujeme
Dobrý deň Jozef, odporúčame kontaktovať priamo hotel +421
45 5376 329 alebo e-mailom na info@royalhotel.sk a
informovať sa o všetkých možnostiach pre väčšiu rodinku.
Príplatky všeobecne:
Doplatok za prístelok 10€/osoba/noc + možnosť doplatiť si večeru za 4€
pre deti do 12 rokov, od 12 rokov doplatok za večeru 8€.
Príjemný pobyt
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, na ktorý typ izby kupón platí
(pretože v ponuke na web stránke sú na výber od * až po
****apartmány).
Ďalej od koľkej je možné sa ubytovať a do kedy sa treba odubytovať.
A koľko hodín denne je lyžiarsky vlek v prevádzke. Tieto informácie som
nemohla na internete nájsť.
Dobrý deň Alexandra,
kupón platí pre pobyt v dvojlôžkovej izbe rôznych kategórií, záleží
od momentálnej obsadenosti hotela.
Check in je po 12 hodine a check out do 12 hodiny (okolo 11 hod.).
Vleky budú v prevádzke denne od 8 do 20 hodiny, cez víkend je
zabezpečené aj nočné lyžovanie.
Príjemný pobyt
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je v blízkém okolí ubytování možnost turistických zimních výletů bez dopravy autem?
Áno, samozrejme. http://maps.google.com/?ll=48.597153,19.662223&spn=0.005669,0.016512&t=h&z=17&vpsrc=6
Dobry den, ja sa chcem tiez opytat na doplatok u malých detí. Mame 3 deti, jedno 3 rocne a dvojičky 1,5 ročné. Aké sú prosím možnosti? Dakujem za odpoved.
Jana, odporúčame kontaktovať priamo hotel +421 45 5376 329 E-mail: info@royalhotel.sk
Príplatky všeobecne:
Doplatok za prístelok 10€/osoba/noc + možnosť doplatiť si večeru za 4€
pre deti do 12 rokov, od 12 rokov doplatok za večeru 8€
Pekný deň.Aká by bola celková cena,ak by sme mali záujem o pobyt aj s deťmi vo veku 6 a 9 rokov,s polpenziou a prísteľkou pre obidve.?Ďakujem
Katka, doplatok za prístelok je 10€/noc/osoba, raňajky sú v cene, doplatok za večeru je 4€ do 12 rokov, od 12 rokov 8€
Dobrý deň, chcem sa spýtať, ako to bude so Štedrým dňom, večerou, ako ďaleko je kostol kvôli polnočnej omši. Lyžuje sa aj na Štedrý deň a 1.sviatok vianočný? Ďakujem
Dobrý deň Eva, hotel Royal je počas Vianoc zatvorený, kupón nie je možné využiť pre pobyt v období od 26.12.2011 do 8.1.2012. Za pochopenie ďakujeme. Veríme, že sa Vám podarí nájsť vyhovujúci termín, srdce stredného Slovenska sa určite oplatí navštíviť ;)
Dobrý deň. Aká by bola cena pre dve deti 5 a 8 ročné? Ďakujem
Dobrý deň Erika,
obe detičky budú mať tak ako vy neobmedzený vstup do wellness. Za prístelku
pre jedno dieťa doplácate 10 eur alebo za ďalšiu posteľ 15 eur (záleží
od Vášho výberu).
Pri polpenzii pre deti je doplatok 8 eur/osoba.
Doplatky uhrádzate už priamo na mieste, nezabudnite pobyt s deťmi nahlásiť
už pri rezervácii.
Prajeme príjemný pobyt :)
Dobry den, chcem sa spytat, kolko by sme doplacali za deti vo veku 5 rokov (polpenzia) a 12 rokov (pristelka + polpenzia) ? Dakujem.
Dobrý deň Gabika, obe detičky budú mať tak ako vy neobmedzený vstup do
wellness. Za prístelku pre jedno dieťa doplácate 10 eur alebo za ďalšiu
posteľ 15 eur (záleží od Vášho výberu).
Pri polpenzii pre deti je doplatok 8 eur/osoba.
Prajeme príjemný pobyt :)
Mate este na Silvestra volne izby? Je na izbe wi-fi ? Kolko km zjazdoviek je tam?
Dobrý deň Martin,
žiaľ, kupón nie je možné využiť v období od 26.12.2011 do
8.1.2012. Každá izba je vybavená TV, rádiom, telefónom s priamou voľbou,
pripojením na internet, trezorom, vaňou alebo sprchou. Podrobnejšie
informácie o možnostiach lyžovania Vám ochotne poskytnú na tel. č. +421
45 5376 329 alebo na e-maile info@royalhotel.sk,
prípadne skúste pozrieť web stránky:
http://www.ski.sk/lyziarske-strediska-info/la%CC%81tky-pras%CC%8Civa%CC%81-ESKLATKYP-103-sk.jhtml
http://www.holidayinfo.sk/sk-sk/winter/resorts/?id=683149&vtrail=1
Príjemný pobyt
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
prosím vás, máte voľné ešte víkendy (piatok, sobota, nedeľa) v januári, februári alebo marci?
ďakujem
Dobrý deň,
aktuálne info o voľných termínoch získate na tel. č. +421 45 5376 329.