Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.

99 eur za 3-dňový pobyt pre DVE osoby v hoteli ROYAL Látky vo Veporských vrchov. Lyžovačka a relax vo vysokohorskom prostredí!

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako uplatniť
Benefity
Peter Zavadil

prosím vás, máte voľné ešte víkendy (piatok, sobota, nedeľa) v januári, februári alebo marci?
ďakujem

Zlavomat.sk

Dobrý deň,
aktuálne info o voľných termínoch získate na tel. č. +421 45 5376 329.

Alexandra

prosim vas, chcela by som sa spýtat ako je to s lyžami a lyžiarkami, že či sa daju niekde uschovať alebo sa to nosí na izbu, alebo ako to funguje. ďakujem

Zlavomat.sk

Dobrý deň,
áno, v hoteli budete mať k dispozícii aj lyžiareň na odloženie svojej lyžiarskej výbavy :)
Prajeme peknú dovolenku

Anna

Dobrý večer, kupón mám zaplatený, ale nemôžem si rezervovať termín, pretože mi nikto nedvíha telefóny ani neodpovedá na maily. Stalo sa s hotelom niečo, neviete mi poradiť?

Zľavomat

Dobrý deň,
e-maily vybavuje recepcia priebežne, skúste preto opäť zavolať na číslo 00421 45 5376 329, dovolať by ste sa mali bez problémov.
Prajeme krásny pobyt!

Anna

Práveže tam je najväčší problém. Pokúšam sa dovolať už 5 dní vkuse a nikto mi nedvíha.

Zľavomat

Telefonovali sme do hotela a všetko bolo v poriadku, určite budú reagovať aj na Váš e-mail. Ak by ste sa napriek tomu znova nedovolali, napíšte, prosím, na našu zákaznícku podporu zlavy@zlavomat.sk, zadajte meno, na aké si želáte urobiť rezerváciu, a termín, o aký máte záujem. Ak bude voľné, pobyt Vám zarezervujeme.
Ďakujeme za pochopenie a vopred prajeme peknú dovolenku!

Anna

skúšala som ešte raz z mobilu a podarilo sa, ďakujem veľmi pekne :)

Ivon

dobrý deň,prepáčte ale môžem sa spýtať čo znamená 4 x celodenný skipass, čiže ked pojdeme dvaja môžeme mať pre každého na 2dni celodenný skipass? dakujem pekne za odpoved.

Zľavomat

Presne tak, s kupónom získate 4 celodenné skipasy – pre každého z dvojice na dva dni :)

Salonova Gita

dobry den dna 22.12. som uhradila platbu na vas ucet a este stale nie je evidovana na mojom mail ako uhradena…na cislo telefonu, ktore mate uvedene na stranke sa opatovne nemozem dovolat…chcem sa spytat ako postupovat a aky je telefonicky kontakt na vas za ucelom dojednania terminu dakujem

Zľavomat

Dobrý deň,
napíšte, prosím, na našu zákaznícku podporu zlavy@zlavomat.sk a uveďte aj číslo účtu, z ktorého bola platba hradená. Vašu platbu tak rýchlo overíme a kupón Vám zašleme.
Následne budete môcť urobiť rezerváciu pobytu na tel. č. +421 45 5376 329 alebo na e-maile info@royalhotel.sk.
Ďakujeme a prajeme pekný pobyt

Boris Kucerka

dobrx den
my sme vam uhradili platbu pre tri kupony ale zadali sme iny variabilny symbol, co teraz?

Zľavomat

Dobrý deň Boris,
kontaktuje, prosím, našu zákaznícku podporu na zlavy@zlavomat.sk. Peniaze budú na náš účet pripísané približne do 2–4 pracovných dní. Vašu platbu potom vyhľadáme a kupóny Vám odošleme.
Ďakujeme a želáme skvelú dovolenku!

Ľubica

Dobrý večer, 14. 12. som zaplatila 3. kupón na pobyt prostredníctvom IB. Platba bola zaúčtovaná 15.12. Dodnes je na mojom účte kupón evidovaný ako objednaný, ale nezaplatený. Zdá sa mi to už dosť dlho. Neviem, kde sa stala chyba. Číslo účtu som skontrolovala, môžete mi poradiť, ako postupovať? Ďakujem.

Zľavomat

Dobrý deň Ľubica,
napíšte, prosím, na našu zákaznícku podporu zlavy@zlavomat.sk a uveďte aj číslo účtu, z ktorého bola platba hradená.
Ďakujeme

Betka

Dobry den,
ospravedlnujem sa, ale este som zlavomat.sk nevyuzila, preto sa chcem spytat, ako to funguje s kupou a naslednym uplatnenim vouchera, voucher si zakupim a na konkretnom termine sa nemusim ihned nahlasit? Mozem si rezervovat konkretny termin aj niekolko dni PO kupe vouchera? Dakujem za odpoved :)

Zľavomat

Dobrý deň,
v prvom rade sa tešíme, že Vás naša ponuka upútala :)
Funguje to nasledovne – najprv si zakúpite kupón, pri platbe kartou Vám ho na Váš e-mail zašleme okamžite, pri bankovom prevode trvá zaslanie približne 3 pracovné dni. Stav svojich objednávok, ako aj kupóny potom vždy nájdete aj vo svojom účte na Zľavomate v prehľade objednávok. Viac info nájdete napr. na stránkach:
http://www.zlavomat.sk/sk/faq
http://www.zlavomat.sk/sk/ako-to-funguje
http://www.zlavomat.sk/sk/kredity-zlavomat
http://www.zlavomat.sk/sk/ako-to-funguje#garance-spokojenosti
http://www.zlavomat.sk/sk/newsletter

Na každom kupóne máte vyznačenú jeho platnosť. Tento pobytový kupón budete môcť využiť kedykoľvek od 10. 12. 2011 do 1. 4. 2012 (s výnimkou od 26.12.2011 do 8.1.2012 – tak ako sa píše v podmienkach). To znamená, že v tomto období si môžete rezervovať a využiť pobyt. Pri rezervácii nahlásite číslo kupónu a vytlačený kupón odovzdáte na recepcii pri príchode.
Odporúčame urobiť rezerváciu dostatočne vopred pred Vami zvoleným termínom.
Prajeme príjemný deň a skvelú dovolenku :)

Agnes

Dobrý deň, máte voľné izby typu „veľká, resp.apartmán“
na termín od 19.2 do 25.2 pre 2 dospelých + 1 prístelok+ 1 malý bytový psíček? Radi by sme si kúpili po 2 kupóny pre dospelých. Na 13-ročné dieťa sa koľko dopláca ? dakujemza skorú odpoveď a pekne Vás pozdravujem .

Zľavomat

Dobrý deň,
kupón platí na 2 noci pre dve osoby v dvojlôžkovej izbe, ak máte záujem o iný typ izby, kontaktujte, prosím, priamo hotel a informujte sa o možnom doplatku. Takisto Vám tu poskytnú informácie o všetkých aktuálne voľných termínoch.
Doplatok za prístelku pre dieťa je 10 eur na noc, v cene sú zahrnuté raňajky, za večeru je potrebné doplatiť 8 eur. Dieťa bude mať rovnako ako Vy neobmedzený vstup do wellness.
Za psíka uhradíte jednorazový poplatok vo výške 3 eurá.
Prajeme pekný pobyt!

shlosinka

Dobrý deň, v podmienkach máte písané „# Je potrebná rezervácia VOPRED na tel. č. +421 45 5376 329 alebo na e-maile: info@royalhotel.sk
# Pri objednaní zadajte číslo kupónu“, tak som sa chcela spýtať, či to VOPRED znamená ešte predtým ako zaplatím a príde mi kupón, alebo len predtým ako budem chcieť prísť do hotela? Môže sa napríklad stať, že do konca platnosti kupónu sa v hoteli nenájde voľný termín?

Zľavomat

Dobrý deň,
informácie o rezervácii termínu platia pred Vaším príchodom do hotela – už pri telefonickej rezervácii nahlásite číslo kupónu a vytlačený kupón potom odovzdáte na recepcii hotela. Vyhovujúci termín sa Vám určite podarí nájsť, kupón je platný od 10. 12. 2011 do 1. 4. 2012 (s výnimkou od 26.12.2011 do 8.1.2012).
Odporúčame však urobiť rezerváciu čím skôr, ako budete vedieť presný termín.
Prajeme skvelú dovolenku!

Miroslava Ferková

Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, že ak som zvolila platbu prostrednictvom nie svojho účtu ako zistíte, že som zaplatila resp.aj moju adresu na ktorú mi príde voucher ked som ju doteraz nikde ešte nezadávala.Mám tieto údaje napísať do správy pre adresáta? ďakujem

Zľavomat

Dobrý deň,
Vašu platbu vyhľadáme na základe variabilného symbolu, nezáleží na tom, z akého účtu bola hradená. Kupón Vám príde do 3 prac. dní na Váš používateľský e-mail – v rovnakom čase ho nájdete aj vo svojom účte na Zľavomate v prehľade objednávok.

Miroslava Ferková

Dobry den, chcem sa opytat ci Neobmedzený vstup do wellness centra znamena kedykolvek a za popolatok alebo kedykolvek a zadarmo? dakujem

Zľavomat

Dobrý deň,


vstup do wellness centra je zadarmo.


Pekný deň
Ľubica

Dobrý deň, dnes som rezervovala pobyt v hoteli a pani na recepcii mi povedala, že v cene prístelky sú len raňajky. Teda všetko ostatné – skipas, bazén, sauna je za poplatok. Tu vyššie čítam v odpovedi na podobnú otázku, že v cene prístelky je aj bazén. Môžem sa opýtať, ako to teda je? Ďakujem.
Prajem pekný večer a nech sa darí.

Zľavomat

Dobrý deň,
pri odpovedi sme vychádzali z informácií na stránke hotela, kde je uvedené, že hoteloví hostia majú vstup do bazéna zdarma. 


http://hotelroyal.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=30&lang=sk


Za nepresnú odpoveď sa ospravedlňujeme, ďakujeme za upozornenie.
Veríme, že hotel Royal pre Vás pripraví skvelú dovolenku.
Patrícia

Dobrý deň, chcem sa opýtať na snehové podmienky resp. kedy a v akom čase sa bude dať lyžovať? ďakujem

Zľavomat

Dobrý deň Patrícia, tieto informácie Vám najlepšie poskytne recepcia hotela na tel. č. +421 45 5376 329 alebo na e-maile: info@royalhotel.sk.
Ďakujeme a prajeme príjemný pobyt

iveta janegova

dobrý večer chcela by som si objednať pobyt v hoteli, ale neviem si to objednať, po zadaní 5 miestneho kódu pre platbu prevodom a pri rekapitulácii objednávky ju neviem objednať vypisuje mi eror, poraďte čo mám urobiť

Zľavomat

Dobrý deň Iveta, Vaša objednávka bola úspešná, dokonca viackrát – kupóny nájdete vo svojom účte na Zľavomate v prehľade objednávok. Prosím, dajte nám vedieť, ak Vám mail s pokynmi na platbu neprišiel a o koľko kupónov máte záujem. Informácie k platbe Vám znovu odošleme a kupóny objednané navyše vystornujeme. Za komplikácie sa ospravedlňujeme.

peter

ked sa poziada o pristielok za tych 10 eur, tam sa moze odoba do ake kolvek veku a ma ties ranajky a skipas?

Zľavomat

Peter, doplatok za prístelku je jednotný a tretia osoba na izbe má zabezpečené tiež raňajky a vstup do bazéna.
Skipas či iné služby, o ktoré by mala táto tretia osoba záujem, už treba doplatiť zvlášť (informácie o cenách Vám ochotne poskytnú na tel. č. hotela +421 45 5376 329).
Príjemný pobyt

Zľavomat

Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za nepresnú informáciu, vstup do bazéna zdarma platí pre hostí ubytovaných na lôžku, nie prístelke (http://hotelroyal.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=30&lang=sk).
Ďakujeme za pochopenia a veríme, že pobyt v hoteli Royal si aj tak užijete ;)
Pekný večer

igor

milý zľavomat, prajem vám veľa trpezlivosti ,pri zodpovedaní,ďalších náročných otázok.....

Tomáš

Dakujem za odpoved! Este by ma zaujimalo co som na stranke nenasiel, ze od kolkej je v hoteli check-in a do kolkej je check-out. Dakujem!

Zľavomat

Tomáš, check in je po 12 hodine a check out do 12 hodiny (okolo 11 hod.).

Tomáš

Dobry den! Zaujimalo by ma, ci parkovanie je v cene, resp. kolko stoji na den. Dakujem!

Zľavomat

Dobrý deň Tomáš, hostia hotela majú parkovanie zadarmo.
Príjemný pobyt

Patrik

Ahojte, rád by som sa spýtal či je možné doplatiť si aj dopravu, resp. aká je možnosť dopravy do hotela? Nepočítajme dopravu autom. Ďakujem.

Zľavomat

Dobrý deň Patrik, cena kupónu je nemenná, doprava je už individuálna. K hotelu Vás dovezie aj autobus (ideálne spojenie si môžete vyhľadať napríklad na stránke http://cp.atlas.sk/vlakbus/spojenie/ – Látky, Prašivá).
Príjemný pobyt

Jozef & Katarina

Dobrý deń,
chceli by sme sa opýtať , že ako by sme mohli využiť zľavu keď máme 4 deti vo veku : 12,10,9 a 4. Bolo by možné mať napríklad spoločný apartmán, s prístelkami ? Ďakujeme

Zľavomat

Dobrý deň Jozef, odporúčame kontaktovať priamo hotel +421 45 5376 329 alebo e-mailom na info@royalhotel.sk a informovať sa o všetkých možnostiach pre väčšiu rodinku.
Príplatky všeobecne:
Doplatok za prístelok 10€/osoba/noc + možnosť doplatiť si večeru za 4€ pre deti do 12 rokov, od 12 rokov doplatok za večeru 8€.
Príjemný pobyt

Alexandra

Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, na ktorý typ izby kupón platí (pretože v ponuke na web stránke sú na výber od * až po ****apartmány).
Ďalej od koľkej je možné sa ubytovať a do kedy sa treba odubytovať. A koľko hodín denne je lyžiarsky vlek v prevádzke. Tieto informácie som nemohla na internete nájsť.

Zľavomat

Dobrý deň Alexandra,
kupón platí pre pobyt v dvojlôžkovej izbe rôznych kategórií, záleží od momentálnej obsadenosti hotela.
Check in je po 12 hodine a check out do 12 hodiny (okolo 11 hod.).
Vleky budú v prevádzke denne od 8 do 20 hodiny, cez víkend je zabezpečené aj nočné lyžovanie.
Príjemný pobyt

Tomáš Jeřábek

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je v blízkém okolí ubytování možnost turistických zimních výletů bez dopravy autem?

Jana

Dobry den, ja sa chcem tiez opytat na doplatok u malých detí. Mame 3 deti, jedno 3 rocne a dvojičky 1,5 ročné. Aké sú prosím možnosti? Dakujem za odpoved.

ZĽAVOMAT

Jana, odporúčame kontaktovať priamo hotel +421 45 5376 329 E-mail: info@royalhotel.sk
Príplatky všeobecne:
Doplatok za prístelok 10€/osoba/noc + možnosť doplatiť si večeru za 4€ pre deti do 12 rokov, od 12 rokov doplatok za večeru 8€

Katka

Pekný deň.Aká by bola celková cena,ak by sme mali záujem o pobyt aj s deťmi vo veku 6 a 9 rokov,s pol­penziou a prísteľkou pre obidve.?Ďakujem

ZĽAVOMAT

Katka, doplatok za prístelok je 10€/noc/osoba, raňajky sú v cene, doplatok za večeru je 4€ do 12 rokov, od 12 rokov 8€

Eva

Dobrý deň, chcem sa spýtať, ako to bude so Štedrým dňom, večerou, ako ďaleko je kostol kvôli polnočnej omši. Lyžuje sa aj na Štedrý deň a 1.sviatok vianočný? Ďakujem

Zľavomat

Dobrý deň Eva, hotel Royal je počas Vianoc zatvorený, kupón nie je možné využiť pre pobyt v období od 26.12.2011 do 8.1.2012. Za pochopenie ďakujeme. Veríme, že sa Vám podarí nájsť vyhovujúci termín, srdce stredného Slovenska sa určite oplatí navštíviť ;)

Erika

Dobrý deň. Aká by bola cena pre dve deti 5 a 8 ročné? Ďakujem

Zľavomat

Dobrý deň Erika,
obe detičky budú mať tak ako vy neobmedzený vstup do wellness. Za prístelku pre jedno dieťa doplácate 10 eur alebo za ďalšiu posteľ 15 eur (záleží od Vášho výberu).
Pri polpenzii pre deti je doplatok 8 eur/osoba.
Doplatky uhrádzate už priamo na mieste, nezabudnite pobyt s deťmi nahlásiť už pri rezervácii.

Prajeme príjemný pobyt :)

Gabika

Dobry den, chcem sa spytat, kolko by sme doplacali za deti vo veku 5 rokov (polpenzia) a 12 rokov (pristelka + polpenzia) ? Dakujem.

Zľavomat

Dobrý deň Gabika, obe detičky budú mať tak ako vy neobmedzený vstup do wellness. Za prístelku pre jedno dieťa doplácate 10 eur alebo za ďalšiu posteľ 15 eur (záleží od Vášho výberu).
Pri polpenzii pre deti je doplatok 8 eur/osoba.

Prajeme príjemný pobyt :)

Martin

Mate este na Silvestra volne izby? Je na izbe wi-fi ? Kolko km zjazdoviek je tam?

Zľavomat

Dobrý deň Martin,
žiaľ, kupón nie je možné využiť v období od 26.12.2011 do 8.1.2012. Každá izba je vybavená TV, rádiom, telefónom s priamou voľbou, pripojením na internet, trezorom, vaňou alebo sprchou. Podrobnejšie informácie o možnostiach lyžovania Vám ochotne poskytnú na tel. č. +421 45 5376 329 alebo na e-maile info@royalhotel.sk, prípadne skúste pozrieť web stránky:
http://www.ski.sk/lyziarske-strediska-info/la%CC%81tky-pras%CC%8Civa%CC%81-ESKLATKYP-103-sk.jhtml 


http://www.holidayinfo.sk/sk-sk/winter/resorts/?id=683149&vtrail=1


Príjemný pobyt

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore