Set perál: náušnice a prívesok. BONUS 3+1
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň poslala som vám mail aj s číslom objednávky ako ste chceli.Dúfam že sa podarí zistiť kde sa to stratilo a tovar pošlete. Dakujem
Doby deň objednávať som tovar este 26.5. do dnešného dňa mi nebol doruceny. Písala som vám už aj maily a žiadna reakcia. Zabudli ste mi ho poslať či?
Dobrý deň, pre overenie nás kontaktujte na info@epadia.sk spolu s číslom objednávky. Zásielka sa prevdepodobne stratila pošte. Pekný deň
Rovnako sa pripájam k predchádzajúcej otázke a vyjadrujem nespokojnosť, zaslaný tovar sa nezhoduje s tým čo uvádzate na obrázkoch. Prečo takto zavádzate zákazníka je to neférové z Vašej strany.
Dobrý deň,
ak Vám prišiel tovar iný ako na obrázku tak sa ospravedlňujeme. Preveríme
to a urobíme prípadné úpravy.
Pekný deň
Prečo posielate iný tovar,ako je zobrazený? Náušnice ktoré ste mi
poslali nemajú uzáver,nekúpila by som si ich,keby som vedela že sú bez
uzáveru :(
Prečo posielate tovar,ktorý sa nezhoduje s obrázkom? Náušnice nemajú
uzáver ako je vyobrazené,nekúpila by som si celý set,keby som bola vedela
že sú len zasúvacie.
Dobrý deň,
ak Vám prišiel tovar iný ako na obrázku tak sa ospravedlňujeme. Preveríme
to a urobíme prípadné úpravy.
Pekný deň
Dobry den, je v tom baleni aj retiazka? Dakujem
Dobrý deň,
retiazka nie je súčasťou setu.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, objednala som si tovar este 27.5. 2015 a doteraz som ho nedostala. Pisala som Vám a odpísali ste , že nastala chyba a že pošlete tovar.
Do dnešného dňa som nič neobdržala. Viete mi to vysvetliť, poprípade ak už nemáte , tak povedzte .
Pekný deň prajem ,
Dakujem
Pekný deň pani Serhanova,
ak tovar stále nemáte prosím napíšte nám na podpora@zlavomat.sk kód voucheru prípadne aj objednávky a zistíme kde nastal problém.