Nezabudnuteľné leto zážitkov a dobrodružstiev v Malej Fatre
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
dobry den prosim vas aky je priplatok za 4 a za 1rocne deti.dakujem
Pekný deň pani Hešková,
deti do 5,99 rokov sú bez nároku na lôžko a služby zadarmo.
Dobrý deň,
deti do 6 rokov bez nároku na lôžko a služby sú zdarma.
Dieťa na prístelke 9€/noc ubytovanie, detská polpenzia 4€/deň.
Pekný zvyšok dňa
Tel: +421 918 388 801
E-mail: penzionsvmitro@penzionsvmitro.sk
Dobry den, chcem sa spytat ci mate volny termin 21.8. az 23.8. (dve noci)
sme 4 dospele osoby a jedno 6 rocne dieta. potrebovali by sme dve izby, jednu
s pristelkou. Kupon plati za tych 79 eur a dieta sa doplati.
Za odpoved dakujem, s pozdravom Straková S.
Dobrý deň,
v uvedenom termíne už máme voľné len dve izby rodinného typu: jedna
samostatná izba dvojposteľová, druhá samostatná izba trojposteľová, tieto
dve izby majú spoločný malý kuchynský kútik, sprchový kút a WC.
V prípade záujmu pošlite prosím záväznú objednávku pobytu.
Pekný zvyšok dňa
Tel: +421 918 388 801
E-mail: penzionsvmitro@penzionsvmitro.sk
Dobry den, mate volnu izbu 6.8.8.2015? 2 dospele osoby a 2 deti 4 roky. Aky by bol doplatok za deti?
Dobrý deň,
v uvedenom termíne sme plne obsadený. Najbližšie voľné termíny :
5.8.-7.8.2015
7.8.-9.8.2015
8.8.-10.8.2015
Pekný zvyšok dňa
Hreus Miroslav
Tel: +421 918 388 801
E-mail: penzionsvmitro@penzionsvmitro.sk
dobry den, je moznost upravit polpenziu na ciste vegetariansku? pre jednu osobu prosim .. dakujem
Dobrý deň,
samozrejme, nie je žiadny problém.
Hreus Miroslav
Tel: +421 918 388 801
E-mail: penzionsvmitro@penzionsvmitro.sk
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň chcem Vám napísať, že s ubytovaním a so stravou sme boli maximálne spokojní, s ochotou pani recepčnej tiež, poradila vo všetko v čom sme potrebovali, príroda a okolité prostredie veľmi pekné vhodné hlavne pre deti, ale aj napriek tomu nastalo obrovské sklamanie ohľadom jazdy na koni, lebo majiteľ, ktorý kone vlastní (podľa môjho názoru určite nebol plnoletý) a bol neochotný, hrubý a nedalo sa s ním normálne dohodnúť a oháňal sa vetou ja som tu šéf. Nepáčilo sa mi takéto jednanie a pokazilo nám to celkový dojem z pobytu išli sme tam hlavne kvoli koňom a tie som nevidela ani z rýchlika. Keď to chcete ďalej takto ponúkať s jazdou na koni určite sa dohodnite s pánom alebo s pani netuším čo to bolo, o tom ako bude jednať s potencionálnymi zákazníkmi alebo vám odporúčam stiahnuť túto možnosť z ponuky, lebo sklamaných ľudí sa vám nahromadí viac a stratíte klientelu a ako som sa stihla dozvedieť od jednej pani- oni tam boli aj minulý rok išli tam kvoli vnukovi, lebo má rad kone a na kone sa nedostali a tento rok pochodili rovnako.
S pozdravom Francová
Pekný deň Mima,
v prípade nespokojnosti nás môžte kontaktovať na podpora@zlavomat.sk.
Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti a prajeme Vám príjemný deň.
Dobrý deň,
v prvom rade sa Vám chceme poďakovať za Váš príspevok, pretože všetky pripomienky a postrehy našich zákazníkov nám pomáhajú neustále zlepšovať naše služby.
Ospravedlňujeme sa Vám za nepríjemnosti ohľadne jazdenia na koníkoch. Túto službu ponúkame sprostredkovane cez nášho zmluvného partnera. So spomínanými pracovníkmi od koní bolo uskutočnené stretnutie, na ktorom bola prejednaná Vaša zlá skúsenosť. Pracovníci boli upozornení na to, že ich prístup k zákazníkom sa nestotožňuje s našou firemnou kultúrou a filozófiou, ktorá je založená predovšetkým na prvotriednom servise a kvalite poskytovaných služieb.
Prosíme všetkých našich zákazníkov, aby nám o svojej nespokojnosti s akoukoľvek službou povedali ešte počas pobytu. Potom vieme promptne reagovať a zjednať nápravu.
Pevne veríme, že podobná skúsenosť sa už viac nebude opakovať.
Pekný zvyšok dňa