Dobrý deň.
S údivom som si prečítala, že mnou zakúpený voucher na welnes pobyt v luxusnom hoteli Sergijo bol uplatnený, keďže sa pobyt nemohol realizovať pre obsadenosť hotela a obdarovanou osobou pobyt nebol realizovaný. Obdarovaná osoba v tejto veci kontaktovala hotel a jeho vedenie a žiadala o poskytnutie náhradného termínu. Dodnes obdarovaná osoba nedostala odpoveď z hotela Sergijo. Z tohoto dôvodu som veľmi rozčarovaná zo spôsobu, ako hotel doteraz postupoval.
S pozdravom
Bašistová
Vyjadrenie podniku
Pred 8 rokmi
Vazena pani Bašistova,
po prevereni Vašej pošty sme bohužial zistili,že za kupon,ktory platil do 20.12.2015 ozvala p.JULIANA len 16.12., kedy si priala zarezervovat vikendovy termin ktory bol volny,lebo jej končil kupon 20.12. Teda mala jediny volny termin na využitie,a ten mala rezervovany. Nenastupila, .Tym padom by kupon prepadol,avšak napriek tomu sme ponukli možnost nahradneho terminu už NEPLATNEHO KUPONU: v r.2016: mame volne terminy,može vyuzit pobyt počas roka do 1.6.2016 kedykolvek.
preposielam komunikaciu:
From: Juliana P
To: hotel@sergijo.sk
Subject: wellness pobyt
Prajem príjemný dobrý večer.
Obraciam sa na Vás s nasledujúcou prosbou:
od kolegov sme obdržali poukážku pre dve osoby na wellness pobyt vo Vašom hoteli, číslo kupónu 6906-3469-10D-382, platnosť kupónu je do konca tohto týždňa. Bohužiaľ z pracovných, ako aj zdravotných dôvodov sme neboli schopní rezervovať si včas termín - víkendy.
Touto cestou si Vás dovoľujem poprosiť, či by bolo možné dohodnúť sa na náhradnom termíne, aj za určitý poplatok, resp., že by sme absolvovali kratší pobyt (2 x ubytovanie).
Vopred ďakujem za odpoveď.
S pozdravom
Juliana Podhorská
Vaz.p.Podhorska nakolko Vam konči platnosť kuponu,dovolujeme si Vam zavazne rezervovat vikendovy termin 19.12.2015.Mate zarezervovanu izbu de-luxe,nakolko Vam konci termin 20.12. a Vy ste sa nam ohlasili až 15.12.2015. .
Recepcia
GRAND BOUTIQUE HOTEL SERGIJO
................................................................
Rezervovana izba bola pripravena, host nenastupil 19.12.2015.Bola ponuknuta možnost vyuzit nahradny termin v r.2016 ako maximalna ustretovosť hotela. Snazime sa klientom prisposobit terminy, vybrat najvhodnejši vzhladom na možnosti rezervacii. Kopon bol platny niekolko mesiacov a ohlasli ste sa len 5 dni pred ukoncenim kuponu. Host dostal jediny volny vikend do ukoncenia platnosti,všetko zo strany hotela bolo urobene.
Vy ste sa p.Bašistova ozvali so žiadostou o vratenie penazi pod Vasim menom dňa 13.1. na ZLAVOMAT/ a kupon stratil platnost dnom 20.12.2015.Neuviedli ste ze Vami obdarovany host mal rezervovany termin zo strany hotela. To,že rezervaciu nevyužil nie je chybou hotela, najma ak sa ozval 15.12., 5 dni pred ukoncenim platnosti, hotel musel presunut inych hosti a zavazne termin rrezervovat.
Stale uvadzame,že hotel vždy v takomto pripade poskytuje nahradne terminy aj v r.2016/ ale nam musi klient zaslat o ake terminy ma zaujem. Sme rozčarovani my ako hotel,že sme spravili všetko pre využitie kupony,posunuli ine terminy, hosťovi poskytli nahradnu možnost cerpania už neplatneho kuponu. ,a Vy sa ozvete po ukončeni platnosti o vratenie penazi .
Poprosime nech nas kontaktuje klient/ či Vy či obdarovany aby ste nam zaslali o aky nahradny termin mate zaujem. Dakujeme