Luxusné kašmírové šály
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Zdravim, 19.10.boli prevedene peniaze na vas ucet – objednala som si 5 salov.26.10.som vam pisala- odpovedal ste mi,ze 26.10.mi budu saly odoslane – presiel tyzden a ja ziadne saly nemam.Kedy mi budu saly dorucene? Prosim o realnu odpoved cim skor.
dobry den objednal som si 2× sal na meno marek kovar marek, na stranke bolo pisane ze mi dodaju tovar 21.10 no doposial mi nic neprislo. v akom stave je moja objednavka. dakujem
Dobry vecer.
Tovar Vam bol odoslany az dnes, nakolko, az ked sme odklikli odoslanie Vasej
objednavky na Zlavomate, sme si vsimli, ze jeden z Vasich salov uz nemame na
sklade a uz to nebolo mozne na stranke zmenit. Ospavedlnujeme sa za chybu.
Pekny vecer.
Velmi pekne dakujem,prajem pekny vecer
Zdravim, kedy bude odoslana moja objednávka z 21.10.? Snad nie je ten dátum predpokladaného doručenia 19.11. realny?
Dobry vecer.
Napiste prosim meno na ktore bola objednavka vykonana a dame Vam presnu
informciu.
Pekny vecer.
Zdravim, 19.10.2015 boli z mojho uctu na vas ucet prevedene peniaze- objednala som 5 salov-kedy mi budu dorucene saly? Dakujem.
Dobry vecer p. Roháčová,
saly Vam boli zbalene a zajtra aj budu odoslane.
Pekny vecer
Zaujimalo by má čo je to za odpoved, že údaj na výrobku? Čo teda vlastne ponúkate za tu cenu? Kašmírových šál alebo lacnú napodobeninu? Je to šál z pravej kasmirskej vlny? Podľa Vašej stránky je to asi Čína.
Dobrý deň , chcela by som sa opýtať kedže peniažky som odoslala už 18.10. prečo mi šál ešte neprišiel.Ako tak čítam recenzie asi som urobila chybu. :(
Dobry den.
Sal Vam bude v utorok odoslany, takze o svoju objednavku sa nemusite
obavat.
Pekny den.
Dobrý deň
Zaujimalo by má čo presne znamená 90% Kašmír a 10% hodváb, pravý Kašmír
a pravý hodváb? Alebo len umelé náhrady zodpovedajúce Vašej cene?
Dobry den.
Ide o udaj na vyrobku.
Pekny den.
Dobry den, je tu dost vela negativnych hodnoteni. Chcem objednat 5 salov ako darceky na Vianoce. Davate mi 100% zaruku, ze budu dorucene? Ake farby su 10 a 15? Dakujem
Dobry den.
Zaslanie Vam garantujem – Chochlik-predajca. Mnohi uz maju svoje saly
doma.
Sal c.10 je sedy a c.15 je strieborno-cierny.
Pekny den.
Dobrý večer,ktorý s ponúkaných šálov je prosím Vás čisto biely ? na obrázku to nieje dobre rozpoznať… Dakujem
Dakujem a cena postovneho do ciech?
Taka ista ako na Slovensko – bude Vam odcitana suma 1,50 eura.
Dobry den chcela by som sa opytat ci sa da sal doporucit aj do ciech? Dakujem
ano, dorucime aj do Ciech.
Pekny den.
Dobrý den chcel by som sa opýtať ako treba postupovať po zakúpení voucheru aby som si objednal daný šál a v danej lehote mi bol dodaný na moju adresu? Za skorú odpoved vopred dakujem.
Dobry den.
Sal staci objednat a zaplatit. Posielame ich automaticky.
Pekny den.
Objednavku som vybavovala cez mirka.mac@gmail.com.
Dostala som od Vas ako nahradu kredity, co je od Vas pekne, ale ja som si
objednavala tovar s tym, ze mi budu dorucene kasmirove saly, nie kredity.
Nehovoriac o postovnom, ktore som musela opatovne zaplatit. Z vase strany bolo
vsetko v poriadku, staznost smeruje k dodavatelovi tovaru, ktory nie je chopny
komunikovat na urovni.
S pozdravom
Machnicova
Pekný deň pani Machnicova,
ďakujeme Vám za podnet.
Prajeme príjemný deň.
Dna 2.10.2014 som si saly objednala u pana Chochlika cez mail. Do 29.10.2014 som od neho neobdrzala ziadnu spravu okrem automatickej odpovede, ze tovar bude odoslany. Nasledne, 29.10.2014, mi odpisal, ze saly sa vratili spat, a ze mam poslat dalsie dve eura za postovne. Postovne som opat zaplatila, potvrdenie som mu odoslala na mail, saly vsak ani mesiac po tejto komunikacii nedorazili. Celu konverzaciu s nim Vam mozem preposlat. Podajte si oznamenie akekolvek chcete. Je to neseriozny pristup!
Napiste nam mail z ktorého ste to posielala, alebo farby salov. Ak bude objednavka relevantna, tak Vam ju samozrejme posleme.
Taktiez by som som chcela upozornit na tuto ponuku. Minuly rok som si objednala dva saly. Pan Ch. so mnou jednal neuveritelne arogantne a aj napriek tomu, ze som mu opatovne zaslala postovne, mi saly nedorucili. Mali by ste to stiahnut, je to podvodna ponuka!!!
Ziadame Vas, aby ste zadali presne udaje ohladom Vasej objednavky, ktora nebola vybavena. Ak skutocne nebola vybavena, nemame problem ju poslat. A zaroven ziadame zverejnenie mena. Pretoze ak sa tak nestane, podavame aj na Vas trestne oznamenie pre krive ohovaranie!!!
Nech sa paci,mozete si podat co chcete, dna 27.12.2014 som vam posielala email s objednavkou a cislom voucheru. Mail mam ulozeny, mozem vam ho znovu preposlat v povodnom zneni. Ak to je vobec nieco platne..
Ak mate kupon a nebol uplatneny, tak Vam tovar posleme aj hned. Poslite nam ho na nasu mailovu adresu: peter.chochlik@gmail.com. Avsak na Vase meno sme nikdy ziadny mail neprijali!
Zdravim, chcela by som upozornit na tuto firmu, resp. pana, ze je to jeden velky podvod! Minuly rok som si objednala sal, dodnes mi nebol doruceny. Nerozumiem ako moze zlavomat znovu povolit tuto akciu. Recenzie som si precitala az po zaplateni, bohuzial neskoro..
Vaz. p. Brázdilová,
po kontrole mailov sme zistili, ze od Vas sme nikdy ziadny mail (objednavku)
nedostali. Preto Vas ziadame okamzite ospravedlnenie a stiahnutie tohto
prispevku. Ak sa tak nestane do hodiny, podavame na Vas trestne oznamenie!!!
Dobry den,objednavam si kasmirove satky A10, A15, A19, A21, A25 za 4,99€. Zaplatim pri doruceni. dakujem
Dobry den pani Anna.
Je nam luto, ale tovar treba zaplatit na ucet Zlavomatu. Platba pri dorucenie
nie je mozna.
Dakujeme za pochopenie.
Pekny den.
Apropo, akej fatby je šál A 7 ,tá farba je taká jemná len s nádychom, akoby do zlata? A A 16 je čokoládová (hnedá) ďakujem, to už sú dve otázky, prvú som zaslala pred chvíľou, tak ešte raz ďakujem, snáď mi rýchlo zašlete odpoveď pretože mi na tom záleží, chcem to ako darček venovať a čas sa blíži, :-) zostávam s pozdravom, peknú nedeľu prajem :-)
Dobry den.
A7 je hraskovo-zelena. A16 je tmavo-hneda. Ked kliknete na jednotlive obrazky,
tak sa Vam zväcsi.
Pekny den.
Dobrý deň, práve som sa u vás zaregistrovala, a mám v pláne si ihneď objednať 2–3 kašmírové šály ktoré máte ešte v ponuke, (dúfam) a nejak sa mi to nedarí, zadať do košíka, aký je postup prosím? ďakujem
Dobry den p. Marika,
na pravej strane mate okienko, kde si mozte vybrat ake farby salov chcete (nad
okienkom je napisane – VARIANT:). Kliknite na vybrany sal a stlacte –
Kúpiť za 4,99 v zelenom ramiku. Ked na to kliknete, vlozi Vam vybrany sal do
kosa, potom sa vratte a znova vyberte dalsi sal, az kym nebudete mat vybrate
vsetky saly. Potom uz len pokracujte v Kosiku, tak ako Vas to bude navigovat…
Ak by ste mala problemy, zavolajte nam na 0948 036 843 a my Vas budeme
navigovat.
Pekny den.
Dobrý deň, chcem sa opýtať, šál A26 je červenej farby? Pýtam sa pre istotu, pretože potrebujem červený šál, ďakujem vopred za odpoveď.
Dobry den.
A26 je oranzovo-cerveny. Cerveny sal je skor A24.
Dobry den, ake je presne materialove zlozenie salov? Dakujem.
90% kasmir
10% hodvab
predpokladam ze ked som si objednala dve satky tak pridu naraz s jednou sumou za postovne – 1, 50 €
Dobry den p. Patricia.
Je to presne tak, ako ste napisala.
Pekny den.
zdravím,chcem sa spytat,ako dlho potrva kym pride objednavka,tak ako pisete 2 tyzdne,ci moze to trvat aj dlhsie ? dakujem vopred
Dobry vecer p. Michaela.
Saly Vam budu do konca 2–3 dni od objednavky odoslane.
Pekny vecer.
ok,po 14 dňoch už tovar nechcem,mal to byť darček k narodeninám,s pozdravom
Prepacte, ale o com pisete? Tovar zasielame obratom!
Dobrý den dá sa objednať aj viac šálov v rozličných odtienoch? vdaka
Dobry den p. Sylvia,
Mozte kupit kolkokolvek roznych salov: Kliknite na vybrany variant, nasledne
kliknete na tlacitko Kuoit za 4,99 a sal Vam system presunie do Kosika, potom
sa mozte vratit na akciu a rovnako vlozit dalsi salik. Takto mozte vybrat
kolkokolvek a akychkolvek roznych salov. Ked uz budete mat vsetky sale
v kosiku, stlacite tlacitko „K objednavke“ a dalej Vas to uz bude
navigovat k platbe. V pripade, ze by Vam toto vysvetlenie nepomohlo, mozte nam
zajtra zavolat na cislo: 0948 036 843 a my Vam s navigáciou pomozeme.
Pekny den.
ako sa dorucuje tovar? postou alebo kurierom, aby som vedela, kam si poslat tovar. za skoru odpoved dakujem ;-)
Dobry den p. Denisa.
Saly su odosielane sl. postou.
Pekny den.
P.Chocholik vie veľmi rád odpisovať, že vám vyhovie,,,bolo predaných x kusov,,,, dodacia lehota 14 dní, už sme to posielali, už sme Vám odpísal na mail,,,, atď. Krásne diplomatické odpovede! Ale akým spôsobom jedná, keď konečne dvihne telefón? Bolo nás neskutočne veľa, ktorí sa na Vás p.Chochlik sťažovali na Zlavomate! Takže S týmto človekom A fy MPP už nikdy viac!!!
ak mam čakať 2 mesiace,tak rušim objednavku,asi to bude podvod alebo šmejdovy tovar
Dobry den.
Tovar posielame automaticky. Vcera bola akcia spustena a uz dnes boli prve saly
odoslane na postu! Navyse nejde o ziadny smejd, ale o krasne saly! Len na
zlavomate bolo za posledne 4 roky predanych viac ako 8 000 kusov!
Dobrý deň, chcem sa spýtať zlavomatu, prečo znova dáva kasmírové šály od tejto neserioznej firmy, pán Ch.je veľmi neseriozny, nedvíhal nám telefóny, neodpovedal na maily! Aký to má zmysel spolupracovať S takýmto predávajúcim? Mne osobne šály neprišli ani po dvoch mesiacoch A keď som mu to telefónom oznámila, že nemám už záujem, tak sa správal veľmi arogantne a drzo!Recenzie A skúsenosti S tymto človekom sú veľmi zlé!
Vaz. pani.
Kazdemu zakaznikovi sa snazime vyhoviet v plnej miere. Ak Vam nebolo vyhovene
radi to kedykolvek vykoname, nech je to aj po roku. Staci nam napisat na nas
mail – peter.chochlik@gmail.com
.
Avsak aj pri akomkolvek jednani, niektorym ludom nevyhovieme…
Pekny den.
objednala som si 19 šatku a neviem či vam došla objednavka,lebo mne na mail ešte nič neprišlo
Dobry den.
Obratte sa prosim na Zlavomat, oni Vam velmi ochotne a najpresnejsie odpovedia
v akom stave je Vasa objednavka.
Pekny den.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň u koho môžem reklamovať šal, kedže som si objednala uplne iný? Objednala som si A12 ale podla farby to vidím skôr na A17 alebo A18 :/
Dobry den.
Napiste nam na mail – peter.chochlik@gmail.com, meno na ktore bola objednavka vykonana na zlavomate, prip. cislo objednavky a budeme to riesit.
Pekny den.