Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.

Luxusné kašmírové šály

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Anna Rohacova

Zdravim, 19.10.boli prevedene peniaze na vas ucet – objednala som si 5 salov.26.10.som vam pisala- odpovedal ste mi,ze 26.10.mi budu saly odoslane – presiel tyzden a ja ziadne saly nemam.Kedy mi budu saly dorucene? Prosim o realnu odpoved cim skor.

Sponka Sonka Španiova

Dobrý deň u koho môžem reklamovať šal, kedže som si objednala uplne iný? Objednala som si A12 ale podla farby to vidím skôr na A17 alebo A18 :/

MPP

Dobry den.
Napiste nam na mail – peter.chochlik@gmail.com, meno na ktore bola objednavka vykonana na zlavomate, prip. cislo objednavky a budeme to riesit.
Pekny den.

Marek Kovar

dobry den objednal som si 2× sal na meno marek kovar marek, na stranke bolo pisane ze mi dodaju tovar 21.10 no doposial mi nic neprislo. v akom stave je moja objednavka. dakujem

MPP

Dobry vecer.
Tovar Vam bol odoslany az dnes, nakolko, az ked sme odklikli odoslanie Vasej objednavky na Zlavomate, sme si vsimli, ze jeden z Vasich salov uz nemame na sklade a uz to nebolo mozne na stranke zmenit. Ospavedlnujeme sa za chybu.
Pekny vecer.

Anna Rohacova

Velmi pekne dakujem,prajem pekny vecer

A

Zdravim, kedy bude odoslana moja objednávka z 21.10.? Snad nie je ten dátum predpokladaného doručenia 19.11. realny?

MPP

Dobry vecer.
Napiste prosim meno na ktore bola objednavka vykonana a dame Vam presnu informciu.
Pekny vecer.

Anna Rohacova

Zdravim, 19.10.2015 boli z mojho uctu na vas ucet prevedene peniaze- objednala som 5 salov-kedy mi budu dorucene saly? Dakujem.

MPP

Dobry vecer p. Roháčová,
saly Vam boli zbalene a zajtra aj budu odoslane.
Pekny vecer

Matus

Zaujimalo by má čo je to za odpoved, že údaj na výrobku? Čo teda vlastne ponúkate za tu cenu? Kašmírových šál alebo lacnú napodobeninu? Je to šál z pravej kasmirskej vlny? Podľa Vašej stránky je to asi Čína.

Slávka Nováková

Dobrý deň , chcela by som sa opýtať kedže peniažky som odoslala už 18.10. prečo mi šál ešte neprišiel.Ako tak čítam recenzie asi som urobila chybu. :(

MPP

Dobry den.
Sal Vam bude v utorok odoslany, takze o svoju objednavku sa nemusite obavat.
Pekny den.

Matus

Dobrý deň

Zaujimalo by má čo presne znamená 90% Kašmír a 10% hodváb, pravý Kašmír a pravý hodváb? Alebo len umelé náhrady zodpovedajúce Vašej cene?

MPP

Dobry den.
Ide o udaj na vyrobku.
Pekny den.

Dana

Dobry den, je tu dost vela negativnych hodnoteni. Chcem objednat 5 salov ako darceky na Vianoce. Davate mi 100% zaruku, ze budu dorucene? Ake farby su 10 a 15? Dakujem

MPP

Dobry den.
Zaslanie Vam garantujem – Chochlik-predajca. Mnohi uz maju svoje saly doma.
Sal c.10 je sedy a c.15 je strieborno-cierny.
Pekny den.

Barbara

Dobrý večer,ktorý s ponúkaných šálov je prosím Vás čisto biely ? na obrázku to nieje dobre rozpoznať… Dakujem

Silvia Sija Benova

Dakujem a cena postovneho do ciech?

MPP

Taka ista ako na Slovensko – bude Vam odcitana suma 1,50 eura.

Silvia Sija Benova

Dobry den chcela by som sa opytat ci sa da sal doporucit aj do ciech? Dakujem

MPP

ano, dorucime aj do Ciech.
Pekny den.

cibi

Dobrý den chcel by som sa opýtať ako treba postupovať po zakúpení voucheru aby som si objednal daný šál a v danej lehote mi bol dodaný na moju adresu? Za skorú odpoved vopred dakujem.

MPP

Dobry den.
Sal staci objednat a zaplatit. Posielame ich automaticky.
Pekny den.

Machnicova

Objednavku som vybavovala cez mirka.mac@gmail.com. Dostala som od Vas ako nahradu kredity, co je od Vas pekne, ale ja som si objednavala tovar s tym, ze mi budu dorucene kasmirove saly, nie kredity. Nehovoriac o postovnom, ktore som musela opatovne zaplatit. Z vase strany bolo vsetko v poriadku, staznost smeruje k dodavatelovi tovaru, ktory nie je chopny komunikovat na urovni.

S pozdravom
Machnicova

Zlavomat.sk

Pekný deň pani Machnicova,

ďakujeme Vám za podnet.
Prajeme príjemný deň.

Mir

Dna 2.10.2014 som si saly objednala u pana Chochlika cez mail. Do 29.10.2014 som od neho neobdrzala ziadnu spravu okrem automatickej odpovede, ze tovar bude odoslany. Nasledne, 29.10.2014, mi odpisal, ze saly sa vratili spat, a ze mam poslat dalsie dve eura za postovne. Postovne som opat zaplatila, potvrdenie som mu odoslala na mail, saly vsak ani mesiac po tejto komunikacii nedorazili. Celu konverzaciu s nim Vam mozem preposlat. Podajte si oznamenie akekolvek chcete. Je to neseriozny pristup!

MPP

Napiste nam mail z ktorého ste to posielala, alebo farby salov. Ak bude objednavka relevantna, tak Vam ju samozrejme posleme.

Mir

Taktiez by som som chcela upozornit na tuto ponuku. Minuly rok som si objednala dva saly. Pan Ch. so mnou jednal neuveritelne arogantne a aj napriek tomu, ze som mu opatovne zaslala postovne, mi saly nedorucili. Mali by ste to stiahnut, je to podvodna ponuka!!!

MPP

Ziadame Vas, aby ste zadali presne udaje ohladom Vasej objednavky, ktora nebola vybavena. Ak skutocne nebola vybavena, nemame problem ju poslat. A zaroven ziadame zverejnenie mena. Pretoze ak sa tak nestane, podavame aj na Vas trestne oznamenie pre krive ohovaranie!!!

Jana Brázdilová

Nech sa paci,mozete si podat co chcete, dna 27.12.2014 som vam posielala email s objednavkou a cislom voucheru. Mail mam ulozeny, mozem vam ho znovu preposlat v povodnom zneni. Ak to je vobec nieco platne..

MPP

Ak mate kupon a nebol uplatneny, tak Vam tovar posleme aj hned. Poslite nam ho na nasu mailovu adresu: peter.chochlik@gmail.com. Avsak na Vase meno sme nikdy ziadny mail neprijali!

Jana Brázdilová

Zdravim, chcela by som upozornit na tuto firmu, resp. pana, ze je to jeden velky podvod! Minuly rok som si objednala sal, dodnes mi nebol doruceny. Nerozumiem ako moze zlavomat znovu povolit tuto akciu. Recenzie som si precitala az po zaplateni, bohuzial neskoro..

MPP

Vaz. p. Brázdilová,

po kontrole mailov sme zistili, ze od Vas sme nikdy ziadny mail (objednavku) nedostali. Preto Vas ziadame okamzite ospravedlnenie a stiahnutie tohto prispevku. Ak sa tak nestane do hodiny, podavame na Vas trestne oznamenie!!!

Anna Rohacova

Dobry den,objednavam si kasmirove satky A10, A15, A19, A21, A25 za 4,99€. Zaplatim pri doruceni. dakujem

MPP

Dobry den pani Anna.
Je nam luto, ale tovar treba zaplatit na ucet Zlavomatu. Platba pri dorucenie nie je mozna.
Dakujeme za pochopenie.
Pekny den.

Marika

Apropo, akej fatby je šál A 7 ,tá farba je taká jemná len s nádychom, akoby do zlata? A A 16 je čokoládová (hnedá) ďakujem, to už sú dve otázky, prvú som zaslala pred chvíľou, tak ešte raz ďakujem, snáď mi rýchlo zašlete odpoveď pretože mi na tom záleží, chcem to ako darček venovať a čas sa blíži, :-) zostávam s pozdravom, peknú nedeľu prajem :-)

MPP

Dobry den.
A7 je hraskovo-zelena. A16 je tmavo-hneda. Ked kliknete na jednotlive obrazky, tak sa Vam zväcsi.
Pekny den.

Marika

Dobrý deň, práve som sa u vás zaregistrovala, a mám v pláne si ihneď objednať 2–3 kašmírové šály ktoré máte ešte v ponuke, (dúfam) a nejak sa mi to nedarí, zadať do košíka, aký je postup prosím? ďakujem

MPP

Dobry den p. Marika,
na pravej strane mate okienko, kde si mozte vybrat ake farby salov chcete (nad okienkom je napisane – VARIANT:). Kliknite na vybrany sal a stlacte – Kúpiť za 4,99 v zelenom ramiku. Ked na to kliknete, vlozi Vam vybrany sal do kosa, potom sa vratte a znova vyberte dalsi sal, az kym nebudete mat vybrate vsetky saly. Potom uz len pokracujte v Kosiku, tak ako Vas to bude navigovat… Ak by ste mala problemy, zavolajte nam na 0948 036 843 a my Vas budeme navigovat.
Pekny den.

Veronika

Dobrý deň, chcem sa opýtať, šál A26 je červenej farby? Pýtam sa pre istotu, pretože potrebujem červený šál, ďakujem vopred za odpoveď.

MPP

Dobry den.
A26 je oranzovo-cerveny. Cerveny sal je skor A24.

Martina

Dobry den, ake je presne materialove zlozenie salov? Dakujem.

MPP

90% kasmir
10% hodvab

Patricia Babiakova

predpokladam ze ked som si objednala dve satky tak pridu naraz s jednou sumou za postovne – 1, 50 €

MPP

Dobry den p. Patricia.
Je to presne tak, ako ste napisala.
Pekny den.

Michaela

zdravím,chcem sa spytat,ako dlho potrva kym pride objednavka,tak ako pisete 2 tyzdne,ci moze to trvat aj dlhsie ? dakujem vopred

MPP

Dobry vecer p. Michaela.
Saly Vam budu do konca 2–3 dni od objednavky odoslane.
Pekny vecer.

jana nekorancova

ok,po 14 dňoch už tovar nechcem,mal to byť darček k narodeninám,s poz­dravom

MPP

Prepacte, ale o com pisete? Tovar zasielame obratom!

Sylvia

Dobrý den dá sa objednať aj viac šálov v rozličných odtienoch? vdaka

Chochlík

Dobry den p. Sylvia,
Mozte kupit kolkokolvek roznych salov: Kliknite na vybrany variant, nasledne kliknete na tlacitko Kuoit za 4,99 a sal Vam system presunie do Kosika, potom sa mozte vratit na akciu a rovnako vlozit dalsi salik. Takto mozte vybrat kolkokolvek a akychkolvek roznych salov. Ked uz budete mat vsetky sale v kosiku, stlacite tlacitko „K objednavke“ a dalej Vas to uz bude navigovat k platbe. V pripade, ze by Vam toto vysvetlenie nepomohlo, mozte nam zajtra zavolat na cislo: 0948 036 843 a my Vam s navigáciou pomozeme.
Pekny den.

Denisa Lavrovičová

ako sa dorucuje tovar? postou alebo kurierom, aby som vedela, kam si poslat tovar. za skoru odpoved dakujem ;-)

Chochlík

Dobry den p. Denisa.
Saly su odosielane sl. postou.
Pekny den.

Erika

P.Chocholik vie veľmi rád odpisovať, že vám vyhovie,,,bolo predaných x kusov,,,, dodacia lehota 14 dní, už sme to posielali, už sme Vám odpísal na mail,,,, atď. Krásne diplomatické odpovede! Ale akým spôsobom jedná, keď konečne dvihne telefón? Bolo nás neskutočne veľa, ktorí sa na Vás p.Chochlik sťažovali na Zlavomate! Takže S týmto človekom A fy MPP už nikdy viac!!!

jana nekorancova

ak mam čakať 2 mesiace,tak rušim objednavku,asi to bude podvod alebo šmejdovy tovar

MPP

Dobry den.
Tovar posielame automaticky. Vcera bola akcia spustena a uz dnes boli prve saly odoslane na postu! Navyse nejde o ziadny smejd, ale o krasne saly! Len na zlavomate bolo za posledne 4 roky predanych viac ako 8 000 kusov!

Erika

Dobrý deň, chcem sa spýtať zlavomatu, prečo znova dáva kasmírové šály od tejto neserioznej firmy, pán Ch.je veľmi neseriozny, nedvíhal nám telefóny, neodpovedal na maily! Aký to má zmysel spolupracovať S takýmto predávajúcim? Mne osobne šály neprišli ani po dvoch mesiacoch A keď som mu to telefónom oznámila, že nemám už záujem, tak sa správal veľmi arogantne a drzo!Recenzie A skúsenosti S tymto človekom sú veľmi zlé!

MPP

Vaz. pani.
Kazdemu zakaznikovi sa snazime vyhoviet v plnej miere. Ak Vam nebolo vyhovene radi to kedykolvek vykoname, nech je to aj po roku. Staci nam napisat na nas mail – peter.chochlik@gmail.com .
Avsak aj pri akomkolvek jednani, niektorym ludom nevyhovieme…
Pekny den.

jana nekorancova

objednala som si 19 šatku a neviem či vam došla objednavka,lebo mne na mail ešte nič neprišlo

MPP

Dobry den.
Obratte sa prosim na Zlavomat, oni Vam velmi ochotne a najpresnejsie odpovedia v akom stave je Vasa objednavka.
Pekny den.

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore