Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Pobyt pre dvoch v podmanivom Krakove
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Rezervácia: pred zakúpením kupónu je potrebné overiť si voľný termín v hoteli na e‑maile hotel@conradhotel.pl, prípadne na tel. č. +48 12 293 00 00, +48 600 134 124 (poľsky, anglicky). Nezáväzná rezervácia je držaná 2 dni. Do 2 dní je potrebné zaslať číslo kupónu (potvrdenie pre ubytovateľa, že je pobyt uhradený) a počet osôb, vrátane detí na e‑mail hotel@conradhotel.pl, v opačnom prípade nezáväzná rezervácia prepadá.
- Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk alebo +421 232 117 321 (po–pia 9:00–16:00).
- Kupón platí cez týždeň aj cez víkend.
- Je možné spojiť kupóny a predĺžiť si tak pobyt.
- Dieťa do 6 r. zdarma.
- Dieťa 6 - 15 r. 100 PLN (cca 24 €) za pobyt na 2 noci.
- Možná 1 prístelka na izbe.
- Domáci maznáčikovia: 35 PLN/night
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo (Parkovanie v garáži: 10€/noc)
Pri zrušení rezervácie najneskôr 2 dni pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti.Pri zrušení rezervácie v kratšej lehote ako 2 dni pred dohodnutým termínom voucher prepadá v plnej výške.Zmena rezervácie je možná maximálne 1x po dohode s recepciou.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň, chcem sa informovať či ešte budú k dispozícii vouchery na tento pobyt ale s raňajkami?
Dobrý deň Igor,
bohužiaľ variant s raňajkami je už vypredaný. :/
Dobrý deň chcem sa opýtať či je voľný termín na 18.03–20.03. 2016 (piatok-nedeľa)
Dobrý deň Luk, ohľadom voľných termínov kontaktujte priamo recepciu hotel@conradhotel.pl (anglicky, poľsky) alebo našu zákaznícku podporu na podpora@zlavomat.sk.
Je možné vziať so sebou psa? Ak áno aký je príplatok? Ide o civavu, ďakujem
Dobrý deň Miriam,
v ponuke je uvedené, že po dohode vopred sa za domáce zvieratko neúčtuje
žiadny príplatok.
Dobrý,
aká je možnosť ubytovania – 2 dospelý a 2 deti ( 13 a 6 rokov).
Nechceli by sme byť ubytovaní oddelene.
Ďakujem
Dobry den pan Sivon, viete nas presne informovat o termine pobytu, kedy by
ste mali zaujem izbu rezervovat?
Dakujeme
Dobrý deň, prosím Vás, dá sa dostať z hotela do centra nejakou
autobusovou dopravou alebo mestskou hromadnou dopravou?
Ďakujem.
Dobry den, ano priamo spred hotela jazdi MHD.
Dobrý deň prajem,
prosím Vás, je voľný termín na ubytovanie od 12.2 do 14.2. 2016?
Ďakujem
Dobrý deň Pavlína,
ohľadom voľných termínov kontaktujte priamo recepciu hotel@conradhotel.pl
(anglicky, poľsky) alebo našu zákaznícku podporu na podpora@zlavomat.sk.
Dobrý deň,
chcel by som sa spýtať, či máte voľný termín od 10–12.2. 2016 alebo od
15–17.2. 2016??
Za odpoveď ďakujem,
Martin Jonek
Dobrý večer Martin,
ohľadom voľných termínov kontaktujte priamo recepciu hotel@conradhotel.pl
(anglicky, poľsky) alebo našu zákaznícku podporu na podpora@zlavomat.sk.
Dobry vecer
Chcela by som sa informovat ci mate edte volny termin od 11.3 – 13.3 pre dve
osoby.
Dakujem
Dobrý večer Júlia,
ohľadom voľných termínov kontaktujte priamo recepciu hotel@conradhotel.pl
(anglicky, poľsky) alebo našu zákaznícku podporu podpora@zlavomat.sk.
Dobry den,
mate este prosim vas volny termin od 8.2 do 10.2.2016.
Dakujem
Dobrý večer Robert,
ohľadom voľných termínov kontaktujte priamo recepciu hotel@conradhotel.pl
(anglicky, poľsky) alebo našu zákaznícku podporu podpora@zlavomat.sk.
Dobry den,
chcem sa opytat na dostupnost terminu 12–14.2.
Dakujem
Dobrý deň Lydia,
ohľadom voľných termínov kontaktujte priamo recepciu hotel@conradhotel.pl
(anglicky, poľsky) alebo našu zákaznícku podporu podpora@zlavomat.sk.
Dobry den,chcem sa opytat ci je volny termin od 7.1–9.1
Dobrý deň Lydia,
ohľadom voľných termínov kontaktujte priamo recepciu hotel@conradhotel.pl
(anglicky, poľsky) alebo našu zákaznícku podporu podpora@zlavomat.sk.
Dobry den chcem sa spytat či je volny termin 22.1–24.1.2016 Dakujem za skoru odpoved.
Dobrý deň Marian,
tak ako je uvedené v prípevkoch vyššie.
Ohľadom voľných termínov kontaktujte priamo recepciu hotel@conradhotel.pl
(anglicky, poľsky) alebo našu zákaznícku podporu podpora@zlavomat.sk.
Dobrý večer,
je voľný termín pre 2 osoby od 18. 12. 2015 do 20.12. 2015?
Dobrý deň Lucia,
ohľadom voľných termínov kontaktujte priamo recepciu hotel@conradhotel.pl
(anglicky, poľsky) alebo našu zákaznícku podporu podpora@zlavomat.sk.
Dobry den,
co v pripade, ked mi nebudu vyhovovat volne terminy? Je mozne peniazky
vratit? Vdaka
Pekný deň Martina,
v prípade, že si žiaden termín nedohodnete a nevyberiete voucher je možné
vrátiť do 14 kalendárnych dní od zakúpenia voucheru. Stačí nám
napísať na podpora@zlavomat.sk.
Dobrý deň,
chcela by som kúpiť tento pobyt ako dar rodičom na Vianoce – a teda neviem
si dopredu zajednať termín, keďže to má byť ako prekvapenie. Písala som
aj emaily, či je takto dopredu nutná rezervácia, avšak ani na jeden mi
neodpísali. Prosím vedeli by ste to nejako zistiť? Naozaj mám o to veľký
záujem. Vďaka, Majka .
Dobrý deň, ohľadom voľných termínov kontaktujte priamo recepciu hotel@conradhotel.pl (anglicky, poľsky) alebo našu zákaznícku podporu podpora@zlavomat.sk.
Dobrý deň,
Termín 5–7.1.2016 alebo 7–9.1.2016 je voľný?
ĎAKUJEM, TT
Dobrý deň, ohľadom voľných termínov kontaktujte priamo recepciu hotel@conradhotel.pl (anglicky, poľsky) alebo našu zákaznícku podporu podpora@zlavomat.sk.
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či je ešte voľný termín od 8.1. do 10.1.2016, konkrétne izba Double. Ďakujem
Dobrý deň, ďakujeme za dotaz. Termín 8.1.-10.1.2016 je zatiaľ voľný, č. kupónu môžete zaslať priamo na hotel: hotel@conradhotel.pl alebo podpora@zlavomat.sk. Pekný pobyt prajeme!
Dobrý deň, na ktorý typ izby je voucher použiteľný? Mal by som záujem o jednu izbu Twin a jednu Double. Bolo by to možné? A píšete že termín 18–20.12.2015 je už obsadený ale na stránke hotela mi ukazuje že máte voľné izby. Nerozumiem tomu.
Dobrý deň, izby sa uvolnili v danom termíne do predaja, č. kupónov môžete zaslať na email hotel@conradhotel.pl. Pekný pobyt prajeme!
Dobrý deň,
chcem sa ešte opýtať, či to obmedzenie vouchera platí len na ten jeden deň
24.12.2015 a 1.1.2016, alebo v období medi 24.12.2015 a 1.1.2016 sa
ubytovať na voucher nedá.Ďakujem
Pekný deň Katarína,
voucher nie je možné využiť v celom rozsahu od 24.12. do 1.1.2016.
Dobrý deň,
chcem sa opýtať, že ak si zakúpim 2 vouchery tak môžem tam byť 4 noci
za sebou? Ďakujem
Pekný deň Katarína.
Je možné spojiť kupóny a predĺžiť si tak pobyt.
Pekný večer prajem, je ešte voľný termín 18.-20.12.2015? Ďakujem.
Pekný deň Lýdia,
tento termín je už obsadený.
Dobrý deň,chcem sa opýtať,či máte voľný termín od 6.-7.1.
Ďakujem.
Pekný deň Monika,
tento termín je ešte voľný.
Dobrý deň, máte prosím vás voľný termín od 1.1.2016 do 3.1.2016 pre
2 osoby?
Ďakujem
Dobrý deň,
žiaľ termín od 1.1.2016 – 3.1.2016 už nie je voľný. Najbližší
voľný termín je od 2.1.2016.
DObrý deň, mozem sa opytat kolko plati 5.rocne dieta za stravu? ubytovanie je pravdepodobne zdarma. dakujem
Pekný deň Gabriela,
dieťa do 6 rokov neplatí stravu ani ubytovanie.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den chcem sa opytat chcel by som vyuzit kupon, ktorý by som teraz zakupil v aprílovom termine bol by stale platny?
Dobrý deň Patrik,
to bohužiaľ nie je možné. :/ Platnosť voucheru je len do 31. 3. 2016.