Čo najskôr po obdržaní vášho kupónu je potrebné ho preposlať e‑mailom na: zajazdy@startrip.sk s uvedením čísla kupónu, požadovaného typu zájazdu, termínu a trasy, vašim menom a telefonickým kontaktom.
Následne vám bude zaslaná prihláška na zájazd.
Pokyny k zájazdu sú zasielané cca 5 dní pred nástupom na zájazd.
Pokiaľ vám do tejto doby nebudú doručené, je nutné informovať sa, či bol váš e‑mail doručený a rezervácia potvrdená.
Dobrý deň
chcem sa spýtať, v ktorých hoteloch (presne) je zabezpečené ubytovanie,
v akej kvalite a s akými službami? Kto bude sprievodcom v tomto zájazde?
Ďakujem.
STARTRIP s.r.o.
Dobrý den pani Kováčová, ubytovanie je zabezpečené v hoteloch
s vlastným soc. zariadením na každej izbe. Kampániu nám sprevádza viacero
sprievodcov. Konkrétny sprievodca býva pridelený na zájazd cca 10 dní pred
termínom zájazdu
MG
Zdravim, chcel by som sa vas opytat, v cene tohto zajazdu su iba ranajky
alebo polpenzia ?
Taktiez ma zaujima, ci pobyt v hoteli je stale v tom istom, alebo stale iny
hotel, kedze sa bude cestovat ?
Dakujem
STARTRIP
Dobrý deň v cene pobytu sú raňajky. Ubytovanie je zabezpečené v dvoch
hoteloch
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň
chcem sa spýtať, v ktorých hoteloch (presne) je zabezpečené ubytovanie, v akej kvalite a s akými službami? Kto bude sprievodcom v tomto zájazde? Ďakujem.
Dobrý den pani Kováčová, ubytovanie je zabezpečené v hoteloch s vlastným soc. zariadením na každej izbe. Kampániu nám sprevádza viacero sprievodcov. Konkrétny sprievodca býva pridelený na zájazd cca 10 dní pred termínom zájazdu