Skvelá dovolenka v SKI IN Penzióne Gápeľ
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
dobry den mate volny termin 7.8.9 februar??,dakujem
Dobrý deň,
ohľadom zistenia dostupnosti voľných izieb vo Vami vybranom termíne,
kontaktujte prosím priamo penzión emailom na info@penziongapel.sk.
alebo telefonicky +421 917 633 933.
Prajem Vám pekný deň
Prosím vás máte niečo voľné 2.1 do 4.1 2017 pre dve osoby a 1-dieťa 6 ročné nemusí byť pristelka ďakujem poluch
Dobrý deň,
ohľadom zistenia dostupnosti voľných izieb vo Vami vybranom termíne,
kontaktujte prosím priamo penzión emailom na info@penziongapel.sk
alebo telefonicky +421 917 633 933.
Prajem Vám pekný deň
Zdravím vás máte voľné pre tri osoby 5.1až 8.1.17 alebo pre dve +pristelka a ak áno aká je cena Ďakujem pekne.
Dobrý deň,
ohľadom zistenia dostupnosti voľných izieb vo Vami vybranom termíne,
kontaktujte prosím priamo penzión emailom na info@penziongapel.sk
alebo telefonicky +421 917 633 933.
Prajem Vám pekný deň
Dobry den chcel by som sa opýtať ci mate volne v termíne 13.2–15.2.2017 dve osoby+dieta 2r.
Dobrý deň,
najbližší voľný termín je 10.02.-12.02.2017.
Dobrý deň.Máte voľné ubytovanie od.19.1. 22.1.2017,Sme dvaja dospelý a dve deti 5 a 8 rokov.A celková suma za pobyt?Ďakujem.
Dobrý deň,
najbližší voľný termín je 10.02.-12.02.2017. Cena pre deti 14,– €
osoba/noc, ubytovanie vrátane polpenzie. Miestna daň je 0,50 €
osoba/noc.
Dobry den mame deti vo veku 5 a 8 rokov. Ako by sa mohli s nami ubytovat. Je aj taka moznost ze bez stravy je na pristelku zdarma? Dakujem
Dobrý deň,
v tomto hotely poskytujú ubytovanie pre deti do 6 rokov bez nároku na
lôžko zadarmo.
Deti od 6 do 12 rokov sa môžu ubytovať na prístelke s polpenziou za
doplatok: 14€ / noc.
Prajem Vám pekný deň
Ski pas je potrebne si zakupit osobitne?
Dobrý deň,
skipass v cene voucheru zahrnutý nie je. V prípade ak máte záujem
o lyžovanie, je potrebné si skipass zaobstarať dodatočne.
Prajem Vám pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, mam zakupeny voucher ale bohuzial nemozem na pobyt nastupit, ako je to so stornom objednavky, dostanem plnu sumu spat? Dakujem.
Dobrý deň, máte u nás rezerváciu?