2 pollitrové drinky Fruitisimo plné lásky a zdravia – Srdcovka a Valentín
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
prosim overte v.s. 5589015297…dlhsie uz cakam na kupon.
Dobrý deň,
voucher evidujeme ako odoslaný na Váš e-mail, skúste si skontrolovať aj
priečinok spam, reklama alebo propagácie. Voucher si taktiež môžete po
prihlásení kedykoľvek stiahnuť zo svojho užívateľského profilu. Stačí
otvoriť https://www.zlavomat.sk/prihlasenie,
kde vložíte e-mail a heslo. Po prihlásení uvidíte vpravo hore tlačítko
„Moje nákupy“, po kliknutí naň sa Vám zobrazí Váš účet so
všetkými zakúpenými vouchermi. V prípade akýchkoľvek nejasností nás
môžete kontaktovať emailom na podpora@zlavomat.sk alebo
telefonicky na čísle +421 232 117 321.
Prajem Vám pekný deň
dobry den, v avione nas informovali, ze nedavaju freshe do flasiek. Tak by bolo dobre DAT TO DO POZNAMKY PRI KUPE VOUCHERU!!
Pěkný den, Eriko,
velmi se omlouváme za tuto situaci. Ověřovali jsme informace u manažera,
který je za pobočky zodpovědný. Bohužel došlo k výpadku u našeho
dodavatele lahví. Za tuto situaci se omlouváme a děkujeme za pochopení!
Dobrý deň.
OC Aupark Žilina – napriek tomu, že som splnil podmienky uplatnenia
uvedené na voucheri, predavačka ma nebola ochotná obslúžiť pretože som
nemal vytlačený voucher aj keď podľa podmienok postačovalo, preukázať sa
voucherom v telefóne. Keď som jej dal prečítať podmienky uplatnenia,
oznámila mi, že má zakázané obslúžiť zákazníka bez vytlačeného
vouchera. Zbytočná cesta do mesta a ďalšia zlá skúsenosť s touto
prevádzkou.
Dobrý deň Jakub,
veľmi sa za toto pochybenie obsluhy ospravedlňujeme. Podnikli sme opatrenia a
veríme, že sa to už nebude opakovať a voucher budete môcť využiť.
Dobrý deň,
v nedeľu 5.2.2017 vo večerných hodinách som si zakúpila voucher na tento
produkt, avšak do dnešného dňa mi na email neprišiel kupón alebo
potvrdenie. Mohli by ste prosím preveriť stav?
Ďakujem.
Dobrý deň,
voucher evidujeme ako odoslaný na Váš e-mail, skúste si skontrolovať aj
priečinok spam, reklama alebo propagácie. Voucher si taktiež môžete po
prihlásení kedykoľvek stiahnuť zo svojho užívateľského profilu. Stačí
otvoriť https://www.zlavomat.sk/prihlasenie,
kde vložíte e-mail a heslo. Po prihlásení uvidíte vpravo hore tlačítko
„Moje nákupy“, po kliknutí naň sa Vám zobrazí Váš účet so
všetkými zakúpenými vouchermi.
Prajem Vám pekný deň
Aupark – BA NIKDY VIAC. Prisli sme sobotu o 13:30 a mlada slečna mi povedala, že nevie o čo ide, že nam to nespravi, lebo to vie len veduci a musime na neho pockat, lebo pride o 15:00. TO SNAD NEMYSLITE VAZNE??? Predavate produkt, ktory je nepredajny, lebo zamestnanec ani nevie o co ide a ktomu mam cakat na veduceho do 15:00 kym sa dostavi? Prosim vas spravte si poriadky v auparku BA, lebo vela ludi odchadza odtial nespokojnych ! Zbytocna cesta to bola a pokazeny den. Zbohom cele Fruitisimo. PS: musleli sme ist do OC Central, aby sme kupon vyuzili.
Dobrý den, Davide,
velmi se Vám za tuto situaci omlouváme. Váš podnět jsme předali managerovi
pobočky a zajistíme, aby se situace neopakovala.
2.2.2017 som chcela uplatnit kupon v zilinskom Auparku, no kod v mobile mi nijako nepomohol, nakolko odo mna predavacka ziadala vytlaceny kupon. A tak som aj so sklamanym synom odisla naprazdno. Sklamanie velke, ale pristup personalu bol napriek vsetkemu dobry, pani sa slusne ospravedlnila.
Dobrý den, Kristíno,
kupón tisknout nemusíte. V tomto případě došlo k pochybení obsluhy,
pracujeme na tom, aby se situace neopakovala. Velmi se Vám tímto za vzniklou
situaci omlouváme. Děkujeme za pochopení!
Veľké sklamanie, bol som v auparku ba, chcel som si to zobrať zo sebou, ale povedali mi že žiadne flašky nemajú. Akože staráte sa o svoje pobočky vôbec? Či len do kým sa sipú peniaze tak je všetko v pohode.....
Dobrý den, Eriku,
velmi se Vám za tuto skutečnost omlouváme. Podnět předáváme manažerovi,
který má tuto pobočku na starosti, abychom zajistili, že se nic takového
nebude opakovat. Velmi Vám děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a ještě jednou
se omlouváme. Ozvěte se nám prosím na info@fruitisimo.sk a
přidejte prosím i číslo Vašeho voucheru, rádi bychom se Vám za tuto
nepříjemnost revanšovali.
Dobry den,
vcera 01feb este Aupark BA neprijimal kupony ani fyzicky ani cez trhacku. Je uz
tato ponuka aktivna?
Dakujem
Dobrý deň Juraj, za včerajší „výpadok“ v Auparku BA sa veľmi ospravedlňujeme. V tejto chvíli by už malo byť všetko v poriadku. Budeme sa na Vás tešiť.
Zdravím,
keď si budem chcieť zobrať zo sebou nápoje do vašej flašky, budem musieť
priplácať za tú flašku? Ak áno tak koľko? Ďakujem
Pekný deň Erik, drink si môžete so sebou vziať aj vo fľaške, a to bez príplatku.
Zdravim, viete mi drinky aj nejako zabalit (do flasky alebo pod.) aby sa dali zobrat take away? Vo videu take nieco mate, nikde v ponuke to vsak nie je napisane.
Milý Jony,
děkujeme za dotaz. Ano, drinky si můžete odnést v naší lahvičce.
Dobrý deň, na tento voucher si môžem zakúpiť 1 drink Srdcovka a 1 drink Valentín, alebo si musím kúpiť 2 rovnaké drinky?
Krásný den,
výběr si můžete nakombinovat dle Vašich chuťových preferencí.
Takže si můžete zvolit buď 1 x drink Srdcovka a 1 x drink Valntín a nebo
2 stejné drinky.
Ahojte viete drink urobit aj bez malín?
Krásný den, Saso,
děkujeme za dotaz. Naši barmani Vám na Vaše přání rádi připraví drink
i bez malin.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Valentínsky víkend, sobota 11.2., Bory Mall, takisto žiadne fľašky.
Dajte aspoň do podmienok kupónu (aj keď už je neskoro) „podľa dostupnosti“, keď to neviete zabezpečiť vždy, nech sa na to človek nespolieha. Nie každý má čas a možnosť počas platnosti kupónu behať po obchodných centrách a skúšať, či sa trafí.
Pěkný den, Viero,
omlouváme se za nepříjemnosti a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. V případě opakování akce budeme klást větší důraz na zajištění lahví jak našimi barmany, tak i dodavatelskou firmou, kvůli které jsme měli několikadenní výpadek. Věříme, že se situace nebude opakovat. Přejeme Vám krásný den!