2 dni v adventnom Krakove a jedinečnej soľnej bani Wieliczka
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Som s dcérou z PREŠOVA, dokázali by sme stihnúť autobus v ŽILINE ? O koľkej by prišiel autobus do Žiliny ? ( Podľa toho by sme vedeli, či by NATO nadväzovál nejaký vlak a späť večer, o ktorej by bol autobus v Žiline. ) 16. 12. Už nebudeme doma. Máme voľnú sobotu 2.12. alebo 9.12.. Vďaka za odpoveď.
obrý den odchod z o ZA je plánovaný na 7,30 hod
Dobrý den, chcela by som sa opytat akým autobusom sa pojde na výlet do Krakowa nakolko by sme mali zaujem o zakupenie aj miestenky podla typu autobusu, dakujem
dobrý deň prosím informujte sa v CK 0911594464
Dobry den chcem sa spytat ci by bolo mozne nastupit aj v Povazskej Bystrici dakujem za odpoved pekny den
Dobrý deň pani Pavlíková, ohľadne nástupného miesta POvažská Bystrica prosím kontaktujte priamo CK 0911 594464
Dobrý deň, o koľkej sa odchádza z Ba a odkiaľ a kedy asi je
plánovaný návrat do BA. Máte možnosť zabezpečiť aj 3 posteľovú izbu
pre 3 dospelých, nie prístelku. Ubytovanie je priamo v Krakowe?
Ďakujem za Odpoveď
Leona
dobrý deň presné pokyny zasielame klientom 7 dní pred termínom zájazdu. Odchod z BA je plánovaný cca na 5 hod. je možné ubytovanie v trojlôžkovej izbe. Ubytovanie je v Krakove
Dobry den kde prosim treba zabezpecit alebo sa prihlasit na zajazd do Krakowa dakujem Jarmila
Dobrý deň Jarmila, je potrebné si zakúpiť voucher a následne neodkladne
po doručení voucheru je nutné vyplniť rezervačný formulár TU: http://traveladria.eu/orders.php
Vo formulári vyberte zájazd: „2 dni v predvianočnom Krakowe a nádhera
soľnej bane.“ s vami zakúpeným termínom. Následne vyplňte položky.
Do časti „Poznámka“ uveďte čísla zakúpených zľavových kupónov /
voucherov.
Každá cestujúca osoba musí mať vlastný zľavový kupon / voucher.
V prípade, že máte záujem o miestenku, je potrebné uviesť do poznámky
Vaše želané miesta v autobuse – strana dverí/vodiča, predná časť,
stred autobusu atď.
Vaša rezervácia Vám bude potvrdená a na mail zaslaná záväzná zmluva
o obstaraní zájazdu.
Pokyny k zájazdu sú zasielané cca 7 dní pred nástupom na zájazd.
Pokiaľ vám pokyny do tejto doby nebudú doručené, je nutné informovať sa,
na call centre 0911 594464 (v prac. dňoch od 9 – 17 hod.)
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. Chceme si kúpiť 5 lístkov. Je možné aby jedna osoba bola na prístelku, tým pádom by nepriplacala 20 eur?
Je možné prideliť dvoj alebo trojlôžkové izbu