Netermínový variant:Rezervácia: po zakúpení voucheru si overte dostupnosť voľného termínu telefonicky na tel. č. +48 18 26 57 920 alebo mailom na:recepcja@perlapodhala.pl
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk. Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu.(Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti.Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň chcela by som sa opýtať či je možné stronovať večeru
nakoľko by sme mali záujem iba o raňajky. alebo či je z večere možné
niečo vybrať napr. bezmäsité jedlo. a v akom čase bývajú večere?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
keďže váš pobyt zahŕňa aj večere, nieje možné ich vystornovať, keďže
je to kompletný balíček, ktorý zahŕňa aj večere. Pokiaľ máte záujem
o bezmäsitú stravu, je potrebné kontaktovať priamo hotel, kde vám dajú
presne odpovedia na vaše otázky.
Pekný deň.
Jana
Dobry den, mam uz rezervovany termin v danom penzione, mozem si kupit kupon
bez presneho terminu? Vyhovuje mi platit prevodom a nie kartou. Vdaka. Jana
Zlavomat.sk
Dobrý deň Jana, pokiaľ máte termín v hotely rezervovaný, je možné
zakúpiť pobyt bez termínu a teda platiť bankovým prevodom a následne kód
voucheru poslať do hotela.
Želám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň chcela by som sa opýtať či je možné stronovať večeru nakoľko by sme mali záujem iba o raňajky. alebo či je z večere možné niečo vybrať napr. bezmäsité jedlo. a v akom čase bývajú večere?
Dobrý deň,
keďže váš pobyt zahŕňa aj večere, nieje možné ich vystornovať, keďže je to kompletný balíček, ktorý zahŕňa aj večere. Pokiaľ máte záujem o bezmäsitú stravu, je potrebné kontaktovať priamo hotel, kde vám dajú presne odpovedia na vaše otázky.
Pekný deň.