Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Otvorené vouchery: Pobyt si rezervujte v dostatočnom predstihu na e‑maili: recepce@hotel-jana.cz alebo na telefóne +420 581 833 111. Pri rezervácii uveďte recepcii kód voucheru.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, chcem sa opýtať či mate voľné termíny na 3 noci
v októbri? Ideálne od 15.10.2018 do 21.10.2018
Ďakujem za skorú odpoveď
S pozdravom
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
Momentálne ponúkame do tohto hotela len pobyty do 31.8.2018.
Pekný deň.
Jana
Dobrý deň, chcem sa opýtať na tejto stránke je uvedené že wellness
pobyt sa da rezervovať z 1.3. na 2.3. No pani Barbore ste písali, že hotel
je plne rezervovaný. Ako to teda je s dostupnosťou v tento deň?
Ďakujem
Hotel Jana****
Dobrý den,
pokud myslíte 1. 4–2. 4., tak v tomto termínu ještě volno máme. Paní
Barbora si přála jiný termín (již od 29.3.- to opravdu volno nemáme). Ale
Vámi požadovaný termín na 1 noc je ještě k dispozici. V případě
zájmu o rezervaci prosím kontaktujte recepci prostřednictvím emailu recepce@hotel-jana.cz
nebo na telefon 581 833 111.
S pozdravem
Adéla Rýčková, recepce Hotelu Jana****
Barbora
Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať či je uvedený kupón možné využiť v období
Veľkej Noci od 29.3.-3.4. 2018 a prípadne skombinovať na uvedenú dĺžku
dva kupóny.
Ďakujem za odpoveď. Prajem Vám príjemný deň.
Hotel Jana****
Dobrý den,
je nám líto, ale v tomto termínu již máme plně obsazenou kapacitu našeho
hotelu. V případě, že byste si chtěli zvolit pobyt na jiný termín jde
prodloužit termín zakoupením druhého voucheru.
V případě jakýchkoli dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat
prostřednictvím emailu recepce@hotel-jana.cz.
S pozdravem,
Marie Opustilová, recepce Hotelu Jana****
Eva
Dobrý deň, prečo nedávate do ponuky aj pobyty na dlhšie ako
jednu noc?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
pri ponuke je pobyt na 2 aj 3 noci, takže je potrebné si len vybrať variant
o ktorý máte záujem.
Želám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcem sa opýtať či mate voľné termíny na 3 noci v októbri? Ideálne od 15.10.2018 do 21.10.2018
Ďakujem za skorú odpoveď
S pozdravom
Dobrý deň,
Momentálne ponúkame do tohto hotela len pobyty do 31.8.2018.
Pekný deň.