tiché prostredie pri parku veľmi ochotný a milí personál bohaté raňajky priemerná večera izba bez závad až na deravé povlečenie vankúšov ináč OK
Ďakujeme
Vyjadrenie podniku
Pred 5 rokmi
Ďakujeme za milé hodnotenie. Čo sa týka deravého povlečenia na vankúšoch ďakujeme za upozornenie tento problém sme následne vyriešili.
S pozdravom Team HPA
vynikajúca lokalita, priamo v centre, veľmi dobrá kuchyňa a veľmi príjemný, ochotný a ústretový personál. naozaj sa snažia, aby boli hostia spokojní.
sklamala náš čistota a údržba izieb. v kúpeľni pochodovali mravce, bol cítiť odpad a aj uteráky boli „nevoňavé“. neviem, čo sa stalo, do hotela chodievame už viac rokov, ale tentoraz sme boli úrovňou čistoty sklamané. a je to veľká škoda, lebo inak je hotel krásny, dobre umiestnený, v nádhernom prostredí. a naviac s veľmi ústretovým a príjemným personálom.
Vyjadrenie podniku
Pred 5 rokmi
Dobrý deň,
Ďakujeme za milé hodnotenie. Veľmi nás mrzí vaše sklamanie z čistoty hotela,mohli sme to vyriešit, keby ste ma na to upozornili na recepcii. Dúfam,že napriek tejto skúsenosti sa k nám opäť vrátite.
S pozdravom Team HP Avenue
Lokalita výborná (blízko centra i kúpeľného ostrova, v parku, tichá). Izba výborná, celý hotelik veľmi vkusny. Personal výborný 😊 Kuchyna výborná, ale musite mať radi steaky, burgre a rizotto.
Vyber jedál v reštaurácií jednostranný. Bohužiaľ my nie sme vyznávači steakov a burgerov. Ale kuchári rozumejú svojmu remeslu 😊 Chýba samostatná miestnosť pre masáže ( masíruje sa v oddychovej miestnost pri saune)
Hotel, priestranná izba, okolie, strava a personál úplne úžasný v reštaurácií a na recepcii.
Upratanie izby nebolo 100%, povysavane ale za dverami v kúpeľni a v kútoch v izbách pavučiny veľké … museli byt tam aj tyzden . Prvý den sme od Kelti aby nam pani upratala, ved sme tam boli par hodín ale dalsi den sa len boli vysypané koše a doplnený toaletný papier a upravené postele… podotýkam, my si všade aj v hoteloch postele postielame. Aspoň trochu povysavat a umývadlo mohlo byt …
mam sam apartmán , ktorý prenajímam … tak si všímam takéto veci 😂🤪
Vyjadrenie podniku
Pred 5 rokmi
Dobrý deň, veľmi nás mrzí Vaša nepríjemná skúsenosť a ďakujeme Vám aj napriek tomu, za Vaše pozitívne hodnotenie. Tento problém sme následne riešili, snažíme sa vždy o spokojnosť našich klientov a dúfame, že nás navštívite aj v budúcnosti, avšak už s lepším výsledným pocitom. Vážime si aj negatívne hodnotenie, pretože nás posúvajú k lepším výsledkom.