Otvorené vouchery: Je potrebná vopred na recepcii hotela e‑mailom: info@drevenicejenny.sk
Je potrebné preukázať sa platným voucherom.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Rezerváciu môžete 5 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 5 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry vecer, chcela by som sa informovat, na volny termin na Jul. Mail som
pisala pred 3dnami a odpoved ziadna. Dakujem pekne
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
Ohľadne dostupnosti termínov je potrebné kontaktovať priamo prevádzku na info@drevenicejenny.sk.
Pokiaľ Vám neodpisujú, napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a
skontaktujeme ich aj my.
Pekný deň.
Adriana
Dobry vecer! Chcem sa spytat, je mozne ubytovanie v lete od piatku do
pondelka?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
Ohľadne preverenia dostupnosti je potrebné kontaktovať priamo prevádzku na
info@drevenicejenny.sk.
Pekný deň.
Václav Staňko
Dobrý den, mám obecný dotaz, jestli je možné stornovat voucher
v zákonné 14denní lhůtě i přesto, že by už byla provedena rezervace na
termín pobytu v této lhůtě?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
Nie, v takomto prípade neplatí 14-dňová zákonná lehota. Storno je možné
iba ak nám na mail podpora@zlavomat.sk
prepošlete súhlas prevádzky so stornom voucheru.
Pekný deň.
Monika
Dobry vecer mala by som zaujem o kupu pobytu 4osoby 6dni (5 noci) za 139 e
ale chcem sa opytat 4 osoby sa mozu pocitat ako 2 dospely a 2 deti vo
9 rokov a 3 roky?Mali by ste volnu chatku od 26.7 do 31.7 .2018?Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
Áno, môže sa to takto rátať. Ohľadne dostupnosti prosím kontaktujte
priamo zariadenie na info@drevenicejenny.sk.
Pekný deň.
Peta
Dobry, chcela by som sa spytat ci by bolo mozne aj viac ludi na jednu chatku,
kedze su tam aj male deti co spia z rodicmi
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
pobyt na jednu chatku je pre 4 osoby, dieťa do 3 rokov bez nároku na lôžko
je zadarmo.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry vecer, chcela by som sa informovat, na volny termin na Jul. Mail som pisala pred 3dnami a odpoved ziadna. Dakujem pekne
Dobrý deň,
Ohľadne dostupnosti termínov je potrebné kontaktovať priamo prevádzku na info@drevenicejenny.sk. Pokiaľ Vám neodpisujú, napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a skontaktujeme ich aj my.
Pekný deň.