Vstup do galérie „Priestor a zrkadlá“ pre celú rodinu
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň tiež som včera uhrádzala rodinný voucher a zatiaľ mi nič
neprišlo…
vopred vdaka
Dobrý deň, Gabika,
prosím kontaktujte nás na tel. čísle +421 232 117 321, alebo e-mailom na
podpora@zlavomat.sk.
Prajem krásny deň.
Dobrý deň, platí u vás akcia 1. Nedeľa v mesiaci?
nie
Dobry den, chcem sa opytat, ci zlavu na rodinny vstup ponukate aj priamo pri navsteve 2.9. 2018, nakolko uz nestiham zakupit cez zlavomat, aby som do nedele 2.9. dostala od Vas vouchery. Dakujem za odpoved. Maja L
Na mieste platia len tie ceny, ktore su uvedene na www.multium.sk v sekcii Kontakt
Dobrý večer. Chcem sa opýtať že aká je túto zľava v porovnaní z pôvodných cenách? Ďakujem za odpoveď.
porovnajte s cenami na www.multium.sk
Dobry den,
V sobotu som uhradila 4 vstupenky,no neprislo mi od vas ziadne potvrdenie do
mailu,ani cislo objednavky,nic.Je to v poriadku?
Dobrý deň, Mirka,
ďakujeme za Vašu otázku. Vouchery sme Vám zaslali na Váš e-mail už
včera, kedy platba k nám prebehla.
Každopádne Vám ich zasielam opätovne, preto si prosím skontrolujte
priečinky „Spam“, „Reklama“ alebo „Propagácie“.
Prajem pekný deň.
Dobry den. Chcem sa opytat, ci je mozne kupit vstupenku pre ztp osobu, teda,
ci je zlava na vstupnom. Dakujem.
S pozdravom
Tothova
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku. Žiaľ, u nás sa nedá uplatniť zľava na ZŤP,
keďže cena voucherov, ktoré ponúkame, je už po zľave.
Prajem pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
rada by som kúpila vstupenky ako darček. Bojím sa či stihnú ísť do 30.9.2018. Je možné predĺžiť tento dátum?
Ďakujem Vančová
Dobrý deň, Dana,
ďakujeme za Vašu otázku. Žiaľ, platnosť voucherov sa predĺžiť nedá. Preto je potrebné voucher využiť do 30. 9. 2018.
Prajem Vám krásny deň.