Otvorený voucher: ihneď po zakúpení voucheru je nutné rezervovať pobyt vopred na čísle recepcie hotela: +421 44 559 14 11 alebo e‑mailom na fisjasna@fisjasna.sk
Možnosť sčítania voucherov: je možné zakúpiť si viac voucherov a tak si predĺžiť pobyt. Kupón platí cez týždeň aj cez víkend.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu.(Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti.Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Zvýhodnené pobytové balíky pre deti: dieťa do 2 rokov (1,99 r.) – detská postieľka grátis (nutné rezervovať na recepcii, nakoľko hotel disponuje obmedzeným počtom) + možnosť dokúpenia polpenzie za 15€ / noc.
Dieťa od 2 rokov do 12 rokov (11,99 r.) na prístelke s polpenziou za doplatok len 30€/noc, v cene: plnohodnotná prístelka, polpenzia (raňajky, večere: 3-chodové detské menu), vstup do wellness centra, detský kútik, detské ihrisko, biliard, zapožičanie bedmintonu, lietajúceho taniera, soft tenis.
Dieťa od 12 rokov doplatok za prístelku s polpenziou len za 45€/noc, v cene: plnohodnotná prístelka, polpenzia (raňajky, večere: 3-chodové servírované menu), vstup do wellness centra, detský kútik, detské ihrisko, biliard, zapožičanie bedmintonu, lietajúceho taniera, soft tenis.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
ako sa dopravím od poslednej zastávky autobusu k vášmu hotelu ???
Hotel FIS Jasná****
Dobrý deň pán Šedivý, je možné si dohodnúť priamo na recepcii hotela
odvoz na hotel priamo našim autom. Odporúčame Vám kontaktovať hotelovú
recepciu a dohodnúť čas Vášho príchodu na zastávku. S pozdravom Lenka,
front office manager
Katarína Halásová
Dobrý deň, ako mám postupovať, ak chcem objednať pobyt pre 2 dospelých
a jedno dieťa s polpenziou? V ponuke máte len pre 2 osoby, ak kúpim
2 pobyty, tak je to pre 4. Ďakujem
Hotel FIS Jasná****
Dobrý deň,
odporúčam Vám kúpiť voucher pre 2 osoby v jednospálňovom Deluxe
apartmáne a dieťa si doplatíte extra na mieste hotela.
Doplatok za dieťa na prísteľke s polpenziou je 30€/noc, dieťa od
12 rokov a viac dopláca 45€/noc.
S pozdravom
Team Hotela Fis Jasná****.
jana.sutorova
Prosím, pošlite mi link na objednávku. Vďaka.
Hotel FIS Jasná****
Dobrý večer pani Šútorová. Pokiaľ potrebujete pomôcť pri Vašej
objednávke, prosím kontaktujte nás na t.č. +421 44 559 14 11. S pozdravom
Team Hotela FIS Jasná****
Andrea Harániová
Dobrý deň. Mali by sme záujem o pobyt v termíne od 25.- 27.7.2018 (
2noci) v apartmáne pre 2 dospelé osoby + 2 deti (12,16). Prosím o cenovú
ponuku. Ďakujem. A. Harániová
Hotel FIS Jasná****
Dobrý deň prajem pani Harániová,
na základe dnešného telefonického rozhovoru s Vaším manželom sme Vám
zasielali cenovú ponuku.
Prajem pekný deň.
Michal Dzivjak
Dobrý deň prosím vás máte voľne izby ktoré sa ponúkajú cez
zľavovať ?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
Nerozumieme Vašej otázke. Pýtate sa, či sú dostupné online termíny?
Pekný deň.
Hotel FIS Jasná****
Dobrý deň pán Dziviak,
radi by sme vedeli, o aký termín máte záujem.
S pozdravom Team Hotela Fis Jasná****.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
ako sa dopravím od poslednej zastávky autobusu k vášmu hotelu ???
Dobrý deň pán Šedivý, je možné si dohodnúť priamo na recepcii hotela odvoz na hotel priamo našim autom. Odporúčame Vám kontaktovať hotelovú recepciu a dohodnúť čas Vášho príchodu na zastávku. S pozdravom Lenka, front office manager