Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Chcela som kúpiť 4 vouchery, ale v spôsobe platby nie je platba prevodom
na účet, tak ako bolo doteraz. Prečo ? Spôsobom, ktorý je na výber nemám
možnosť platiť.
Telefonicky ste nekontaktný.
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku. Možnosť platby bankovým prevodom preveríme a
prípadne ju k spôsobom platby doplníme.
Prajem pekný deň.
Nemam potvrdenie o kupe steiku pre 4 osoby na den 25.7.rezervacia o 17,00 hod
Dobrý deň, Vladimír,
vouchery sme Vám zaslali dňa 23.7.2018, avšak zasielame Vám ich opätovne.
Prosím skontrolujte si priečinky „Spam“ alebo „Reklama“, nakoľko
naše e-maily končia najčastejšie práve tam.
Prajem pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
dali by sa tie hranolky vymeniť za niečo ine?
Dobry den,ano prilohu Vam vieme vymenit
s pozdravom