Otvorený Voucher: Rezerváciu je potrebné vykonať emailom na recepcja@tatrydelux.pl (anglicky, poľsky) alebo telefonicky na +4818 26 37 100.
pri rezervácii je potrebné zaslať číslo kupónu
overenie dostupných kapacít je možné telefonicky na +4818 26 37 100 (anglicky, poľsky)
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou (za doplatok), overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Do poznámky pri online rezervácii uveďte celkový počet osôb, vrátane detí spolu s ich vekom (anglicky alebo poľsky)
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, ako je to s ubytovaním pre 4 osoby z toho dve deti vo veku
8 a 18r.? Stačí kúpiť 1 voucher a aký by bol doplatok za dve deti
s polpenziou v apartmáne ? Termín od 8.-10.10.2018 alebo
15.-17.10.2018 ďakujem
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, ako je to s ubytovaním pre 4 osoby z toho dve deti vo veku 8 a 18r.? Stačí kúpiť 1 voucher a aký by bol doplatok za dve deti s polpenziou v apartmáne ? Termín od 8.-10.10.2018 alebo 15.-17.10.2018 ďakujem